@Kiimmurd: Welkom terug! Leuk, dan ben je tegelijk met Mac, Stephanie en mij uitgerekend. @Aaliyah: Fijn dat het zo goed ging vandaag! Waarom voelde je je ongemakkelijk? Gewoon trots zijn wanneer ze je ventje bewonderen!!! Dat wordt druk zondag! Ik ga voor de 16e, zal jullie netjes voor laten
Drukte was idd van de avondvierdagse. Buren zorgden voor het drinken. Kimmurd, welkom terug. Hoe lang mag jij nog? Zie inmiddels je banner! Smiley, heel logisch dat je er wat minder bent hoor! Doe maar kalm aan jij en genieten! Wat zal het rustig zijn hier zondag als iedereen gaat bevallen. Ik doe dan zaterdag wel. Wie doet er mee? Zondag is mijn nichtje jarig (die hoopt wel op zondag, wordt 10) en nichtje van vriend is dan ook jarig. Dus nog een verjaardag erbij..... liever niet!
@Mam85...Wat is dat nou...zonder mij! Haha! Nee hoor meid! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ben erg benieuwd naar hem! @Smiley...je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Is toch logisch allemaal! Ik hoop dat je snel weer de oude bent! Hoe is het verder met Adelisa? @Madelon...ik wil ook graag thuis bevallen! En hoop ook dat dat lukt...als ik niet ingeleid moet worden dan... dan is het helaas zowiezo pech! Hoe is het eigenlijk met Roosje...die was toch ook bezig? Of heb ik nu de verkeerde? Ik bedacht me net dat het nog maximaal 9 dagen kan duren voordat mn ventje er is...valt toch best mee...als je ziet hoe snel alles gaat! 9 dagen zijn zo voorbij! Mn moeder vertelde vanmiddag dat ze met mn zus precies 14 dagen te laat beviel (haar 1e kindje) 's ochtends had de VK haar getoucheerd en 's avonds was ze er! Dus ik hou die 9 dagen maar in mn hoofd... Eigenlijk wel gemeen...dat is 1 dag voor vaderdag...dus Steef heeft zowiezo vaderdag dit jaar! Haha! Heel mn familie had trouwens een datum opgegeven wanneer ik zou bevallen...iedereen zn datum is al geweest...behalve die van mn zus...die heeft morgen gezegd...en mn zus heeft heeeeeeeel vaak gelijk! Haha! Ik ga zo lekker naar bed toe...tot morgen meiden!
Zo even op de bank gehangen met een zak chips.. Het is wel erg rustig hier he! Ben ik niet gewend. Is iedereen aan het puffen?
Sarah, slaap lekker! Maar zeg niet tot morgen, want dan ben je druk met bevallen en je beebie bewonderen.
Ik zou zelf wel willen bevallen op 12-06.. maar dat is morgen al. Denk toch niet dat dat gaat lukken haha
Mam85 proficiat met jullie zoon SWEN Ik ben thuis bevallen. Stortbevalling van minder dan 2 uurtjes, maar prima te doen... De vorige keer ook thuis bevallen, toen in 10 uurtjes... Dus als je vragen hebt, kom maar op...
@ pmb2 wil je voor mij ook een datum pendelen ? ik weet alleen niet wat voor gegvens je daarvoor nodig hebt. @ mam 85 gefeliciteerd met je zoon en inderdaad iedereen bevalt in het ziekenhuis . Maarrr ik dit keer echt niet hoop ik . ben vandaag 39 weken en hoop een keertje op tijd te mogen bevallen. vorige keren heeft de ananas en wandelen en zelfs sex niet geholpen hier !!! er bestond toen ook een homeopatisch middel om de weeen op te wekken maar nergens te krijgen. dus nu wachten we maar af tot de kleine er zin in heeft om te komen want ik lees ook nergens dat die uiensoep geholpen heeft hihihhi
Ja hoor ik wil wel voor je pendelen. Maar dames die een pendel van mij hebben gehad... Heb net weer voor mezelf gependeld. Gisteren kwam hij uit op 8 juli. Nu zegtie dat ik morgen ga bevallen
@Sarah: Hoop dat je zus nu ook gelijk heeft, hoe eerder hoe beter toch? @Pretty: Dan was ie toch jarig? Je weet het nooit, het duurt nog best lang voordat het 13-06 is
Hé Hallo!! Even een berichtje van mij! We zijn vanmorgen thuisgekomen, zo blij om weer in mn eigen bedje te liggen! Ik heb op mn hyves al wat fotootjes geplaatst (voor wie het leuk vind ) We zijn zó trots en blij met ons wondertje, ben erg blij dat ik het achter de rug heb...nu gaan we genieten van ons meisje!! De bevalling is goed gegaan, erg heftig...maar we zijn nu lekker thuis en alles gaat goed Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!! liefs, Minnie
Nou dames, Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Hoop wakker te worden met weeen hahaha,.. Zou fijn zijn! Dames, fijne avond nog en tot morgen.