@Minnie: Fijn dat jullie weer thuis zijn, nu lekker genieten! En wat een práchtige 2e naam heeft jullie meisje Ga gelijk eventjes op hyves naar je foto's kijken.
Zo ben ik weer, even bij mn ouders geweest die vertrekken morgen voor een week op vakantie mn moeder baalde wel zeker omdat ik elk moment kan bevallen. @All doen we nog aan de bevallingtopics? anders moet ik er een openen voor mn buddy
Ja naar egypte dus eerder naar huis komen zit er dan niet in mocht ik eerder bevallen. Hadden de vakantie al geboekt vorig jaar
Haha nou heb toch echt liever dat ik vandaag nog beval dan morgen Scheelt ananas lust ik al niet en sex weinig behoefte meer aan blijft er weinig over dan wachten.....
@Sanne: Dat is wel fijn dat je er niet zoveel moeite mee hebt dat je ouders weg zijn! Dan hoop ik voor je dat je snel gaat bevallen @Jolan: Truste, hopelijk kun je een beetje slapen!
Nou geen moeite kvind het wel heel jammer maar tis niet anders kheb me er bij neergelegd kdenk wel dat ik het moeilijker vond als het mn eerste zwangerschap was
oh gelukkig, toch iemand thuis bevallen heb geen vragen, maar ik hoop dat ik ook thuis kan bevallen.. bijna iedereen moet naar het ziekenhuis en volgens mij sturen ze je ook gauw naar het ziekenhuis. nou laten we hopen dat het allemaal goed loopt! welteruste!
Madelon ligt eraan he of je indicatie hebt om in zkh te bevallen, kwou vorige keer ook thuis bevallen maar omdat onze dochter int vruchwater had gepoept moest ik naar het zkh en nu moet ik in het zkh bevallen omdat ik vorige keer veel bloed heb verloren
Hier ook zh bevalling. Mediscch ivm epilepsie. Heb dus geen keus. Net een heerlijke massage gehad van vriendje, nu zo lekker ontspannen naar bed. Nou ja, eerst nog even wat sexen denk ik. Slaap lekker meiden en tot morgen maar weer.
Ben weer paar uurtjes niet geweest en kon 25 pagina`s bijlezen!! Haha geweldig hoe melig jullie vanmiddag waren! Net collega op visite gehad en nu nog eventjes snel met laptop in bed. Oh ben jaloers op iedereen die al mama is, IK WIL OOK...Maar ben hekkensluiter samen met Pm2b en Marlieke geloof ik. Helaas lust ik echt geen ananas en sex vind ik eventjes helemaal niets. Dus dan zit er niets anders op dan af te wachten... @Mam85: Wow! Dat ging snel! Gefeliciteerd met SWEN! Ga maar eens slapen. Morgen Luuk naar kdv brengen en daarna CTG....Slaap lekker allemaal! Oh ja las nog dat iemand zich afvroeg wanneer Mamadieneke bevallen is en volgens mij werd zij met precies 37 weken ingeleid ivm darmziekte...