pm2b ik zou ook vandaag bevallen volgens pendel haha maar tis nog rustig... Hoewel de kleine de hele nacht in beweging is geweest en nu nog
Helaas niet zoveel vak.dagen meer over en er is te weinig personeel op zijn werk dus vrijnemen gaat moeilijk. Ach ja komt allemaal wel goed hoor, we slaan ons er wel door heen. Kuide kom hier maar badderen hoor, is wel even rijden maar we hebben een erg fijn bad. pm2b goh wat ben jij actief op de vroege ochtend, nesteldrang??!! 't is trouwens vandaag wel een hele mooie dag om te bevallen, iemand zin?
Ik wil vandaag wel bevallen! Pretty, nu alles al schoon? Hoezo nesteldrang hahahaha. Hyves, wilde 'm prive zetten, nu nog maar niet. Ik heb een hele leuke babysite waar ik alles op bij hou. Als mensen wat willen weten kijken ze daar toch op? Mac, hoe is het nu met je?
Nesteldrang, ja behoorlijk haha. Maar als ik mijn pendel moet geloven begint vanmiddag mijn bevalling! Dus ja, moet toch alles aan de kant hebben hahahaha. Och wat zou dat heerlijk zijn haha. Maar ja het feit dat mijn pendel eerst zei 8 juli, en nu ineens (wel 2x) 12 juni.. maakt het niet echt betrouwbaar he..
Mac, goed dat je je vriendin hebt afgebeld. Leuke dvd opzoeken en een grote reep chocola erbij! En hopen dat de dag snel voorbij is zodat je morgen weer fris en fruitig aan een nieuwe kan beginnen. Tot die tijd lekker hier beppen. Heb wel iets leuks gevonden net! Maar die moet je wel delen ben ik bang...
Goedenmorgen allemaal! Voor iedereen die een rotnacht heeft gehad *KNUFFEL*!! @Roosje gefeliciteerd met jullie dochter @Sunshine mijn vriend moet ook heel erg wennen aan de situatie alleen hij heeft geluk dat hij 3 weken vrij heeft kunnen nemen. Ik hoop dat het gauw goed komt en goed dat jullie blijven praten! Hier is het ook mooi weer, we hebben vandaag een drukke dag. Straks komt vriendin op bezoek en vanmiddag een vriend met zijn moeder... Over hyves ik had er zelf ook niks opgezet was daar totaal niet mee bezig maar omdat sommige meiden hier mn hyves hebben en me gefeliciteerd hebben wisten anderen het ook gelijk maar ik vond dat niet erg. Mijn hyves staat al een tijdje op prive en is alleen te bekijken door vrienden,juist omdat ik geen zin had in nieuwsgierige mensen die ineens intresse in je hebben omdat je zwanger bent Ik ga mn mannetje verschonen, dan kan papa hem zijn flesje geven!
we hebben zelfde wandelwagen!!! en naar die meubeltje hebben wij ook gekeken, maar uiteindelijk toch voor andere gegaan...
Kga me eens douchen en aankleden en dan ff naar bank en winkel, wil wat ondernemen vandaag met dit weer is ook leuker voor mn dochter ff eruit. vanmiddag komt een vriendin van me gaan we samen boodschappen doen en daarna samen koken. Tot straks
Zag dat er meer waren die slecht hebben geslapen. Ik ben om 07.00u weer terug naar bed gegaan en geslapen tot 09.30u. Dus voel me nu wel weer beter @Laura: Heb m’n afspraken gepbt! @Mac: Wat een dom wicht, ze had op z’n minst even kunnen vragen of jij je hond ook wilde laten spelen, wel zo netjes en zeker als je met een dikke buik loopt! Hopelijk ga je heeeel snel bevallen *Dikke knuffel* @Kiimmurd: Succes met je nestdrang! @Roosje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ben benieuwd welke naam het gaat worden. @Sunshine: Fijn dat Niek nu zoveel rustiger drinkt, succes bij de fysio straks! @Heide: Deal! Een meisje op de 16e @Mac & Laura: Mag ik zonder ballen niet bevallen??? Haha