@mam87 fijn dat je toch nog weer geslapen hebt! en je nu beter voelt tuurlijk mag jij ook zonder ballen bevallen
Mag ik ook ff klagen? Ik heb vannacht wakker gelegen omdat ik zo bang ben dat die schimmel niet weg is voordat ik ga bevallen en ik dalijk met een baby met spruw zit, pijn van de bevalling en gruwelijke jeuk door die schimmel. Heb namelijk creme gekregen die je normaal in moet brengen met een soort rietje en op moet smeren. Maar dat inbengen mocht niet met die 'rietjes' van de apotheker. Dus de ha ass. gebeld en die zei smeer maar gewoon in en dan zal het wel goed komen. En het zit me helemaal niet lekker! Wat denken jullie?
@mama1987, ja hoor.. want als mac en ik bevallen dan staan de jongens 1tje voor.. dus dan kan jij ook en staan we quite
Mac, dan hebben we dezelfde smaak! hahaha, goede smaak heb je dan hoor. Vond de wagen vooral ook stoer omdat vriendlief er ook achter moet. Vind de bugaboo ook wel een leuk ding maar zo voor vrouwen. Mama, fijn dat je nog even lekker hebt bij kunnen slapen. Sanne, leuk dat je vriendin komt en dat jullie dan samen gaan koken. Bevallen met en zonder ballen... Ik wil ook mee doen al weten we niet of die van ons wel of geen ballen heeft. (een meisje mag ook ballen hebben, maar dan figuurlijk gesproken)
Mama, gewoon even ha bellen en uitleggen. Vraag dan gelijk naar die eieren. Ben ik ook bekend mee. Niet echt fris, maar helpt als een tierelier. Vind nu je moet gaan bevallen wel een ander verhaal dan als dat niet het geval is namelijk.
even de tijd geven, en anders om pillen vragen... ook met die creme kan het snel weg gaan en anders met je vinger inbrengen, niet met die rietjes!
Had je niet zon ei kunnen krijgen, inbrengen en klaar. Of mocht dat ook niet. zou gewoon nog even ha bellen hoor, dit is toch ook geen doen.
ja meid kan ook ballen hebben, figuurlijk idd ow stephanie ik dat dat je jongen kreeg aan fotos van kamertje te zien....
Hahaha dat denken er meer. Vond die kleur gewoon erg leuk. En zijn alleen maar de assesoires, dus die kunnen zo om in het roze als ik nog wil.
Ja ga zo toch nog maar een keer bellen. Die assistente zit er niet mee te kijken als het toch niet blijkt te werken..
Wat grappig, dat denk ik stiekem ook... Moet er nu echt vandoor. Moeder staat zo op de stoep, even de stad in en daar een broodje eten. Tot vanmiddag allemaal!
meid natuurlijk mag je klagen, ik ken het helemaal. Ik zou echt teruggaan en vragen om die eieren, want gewoon een beetje creme inbrengen werkt echt niet als je een flinke schimmel hebt, zelfs niet met die stokjes. Ik heb die stokjes wel gewoon gebruikt hoor, je moet alleen zorgen dat je ze niet te ver inbrengt. Je kunt nog altijd het excuus gebruiken dat je het moeilijk vindt om in te brengen, en daarom liever die eieren hebt. En verder: geen synthetisch ondergoed aan en niet te warm douchen en er niet op wrijven. trouwens je baby hoeft geen spruw te krijgen hoor, maar er is een vergrote kans. En als je baby wel spruw krijgt is ze er ook zo weer vanaf met een zalfje. Het is alleen heel vervelend als je bv gaat geven, maar dat ging jij toch niet doen?
hoi meiden hier gisteravond toch even de vk gebeld, ik had zo'n pijn in mijn doos en onderbuik dat ik gewoon haast niet kon staan of lopen. zij denkt dat het indalingsweeen zijn geweest omdat de kleine nog niet ingedaald was, ook moest ik vanmorgen even mijn urine inleveren bij de huisarts om te laten testen op blaasontsteking. vanmoren geweest en gelukkig geen blaasontsteking ook heeft de huisarts gekeken of ik geen aambeien of opgezette sptaders heb en gelukkig niet. ik heb gelijk die pilletjes gevraagt voor na de bevalling voor tegen de stuwing en ik heb ze zowaar gekregen! mijn schoonzus kreeg ze niet in april echt raar. ik ga proberen bij te lezen maar weet niet of ik het red. mijn man is vrij vandaag en is nu boodschappen doen, hij zal zo wel thuis komen en dan gaan we even naar de c&a.
Ik denk dat het wel goed zit als je het gewoon insmeerd hoor. Maak je nu maar niet druk. Mocht je bevallen terwijl je die schimmel nog hebt is dat weer latere zorg. Relax, meis.. Anders maak je jezelf alleen maar gek!