hier gaat alles goed vandaag, mijn eerste dagje alleen. Maxime is al weer een week oud! De hechtingen zijn eruit, en ik kan ook al weer een beetje lopen en vanaf maandag is mijn man ook vrij dus ik ben helemaal gelukkig Debke trouwens nog bedankt voor de stuwingstips, dat met die maandverbandjes werkt goed, en dat drankje is ook wel lekker Oh en Roosje en mam85 nog gefeliciteerd met jullie spruiten! Ben benieuwd wat voor naam Roosje junior krijgt!
PM2B: waar haal je de energie vandaan om nog zoveel te doen? Rustig aan doen he.. Sanne: gezellig hoor samen koken, veel plezier! Mama: Inderdaad even de ha bellen. Stephanie: Veel plezier met je moeder! Mandy: Fijn dat je huisarts even alles gecheckt heeft en niet moeilijk deed over de tabletjes!
@mam85 gefeliciteerd met jullie zoon swen! @roosje gefeliciteerd met jullie dochter! helaas zijn de 3 pendels bij mij niet uitgekomen, anders zou ik gister bevallen.
Zo hier net de keuken gesopt.. Heerlijk! Nu nog de wc en even afstoffen in de woonkamer. Misschien nog boven stofzuigen als ik er fut voor heb.
Goeiemorgen dames. Ik kreeg via hyves door van Joyce dat zij niet meer kan inloggen op de site. Ze weet niet hoe het komt. Maar of ik dit even wilde doorgeven: Meris is afgelopen week bevallen van een dochter Manouk !! De datum en gewicht etc. stond er niet bij.
Nog even snel een tip voor als je bevallen bent: Core Wellness Program Hier kan je gratis een dvd bestellen over het trainen van je bekkenbodemspieren (urineverlies)
Ik heb gebeld en er ligt vanmiddag iets anders klaar, zo’n ‘ei’ als het goed is! Hele geruststelling @Snieke: Ik dacht dat spruw pijnlijk was en dat ze er slechter door gingen drinken. Hoe dan ook, beter voorkomen dan genezen! @Mandy: Hopelijk waren het idd indalingsweeen en is de kleine nu mooi ingedaald! @Snieke: Fijn dat het zo goed met jullie gaat, geniet er maar lekker van! @Pretty: Ooh lekker, brownies! Dat heb je ook wel verdiend na al dat schoonmaakwerk. @Meris: Gefeliciteerd met de geboorte van Manouk!
Meris en roosje gefeliciteerd met jullie dochters!!! hier zijn we net naar het cb geweest en Yustin is geslaagd voor zijn gehoortest hihihi en ook meteen even laten wegen en hij is nu 3330 gram 10 gram boven zijn geboortegewicht! dus alles weer helemaal ok