gr zit hier aan een stuk gevulde speculaas, zou het hele pak wel op kunnen eten, maar das ivm kaneel niet goed voor de baby. moet het hier helaas bij houden. en ik vind het zoooooooooo lekker.
ja alleen ik was nog niet regelmatig..... Maar dus als ik kijk naar mn eisprong 30 sept, en daar 14 dagen afhaal, dan kom ik op 16 sept. Dat moet ik dan als laatste menstruatie opgeven en dan een cyclus van 28 dagen?
je moet gewoon eerlijk zijn tegen je vk. soms krijg je ook eerder een echo omdat je onregelmatig was. lijkt me ook niet goed om te liegen tegen vk, kom je je zelf denk ik later weer tegen.
ja maar zij vraagt naar de laatste menstruatie en die was 10 sept. In principe, als ik geen ovu testen zou gebruiken dan had ik het ook niet geweten....
ja... voor jezelf wel ja. Tegen de assistente van de vk en de dame van de echo, heb ik alleen 27-7 doorgegeven en de datum van m'n eisprong, assistente kwam toen ook op de 3e... en de echo ook op de 3e.
maar moet ik dan wel zeggen dat ik een week later mn eisprong had? Ben zo bang dat ik dan een week langer moet wachten op een echo....
is het zo erg om dan een week te wachten op je echo, snap zeker wel (want dat heb ik ook) dat je het zo snel mogelijk wil, maar hoe langer je wacht hoe meer je zult zien.
hahaha ja ik vind dat erg, en ik denk velen met mij die datzelfde hebben. Ik wil zo snel mogelijk een echo. NIet volgende week al ofzo, maar stel dat het in week 10 gebeurt, dan zou ik een week eerder kunnen (voor mij dan week 9) scheelt toch weer een week in onzekerheid zitten
je hebt ook wel gelijk, liefst zou ik nu ook een echo hebben, liever gister dan vandaag. maar je kunt het toch met haar overleggen? maar goed iedereen moet het zelf weten. ik bedoel het ook niet negatief ofzo hoor. hopelijk hebje snel je echo. xxx
weet het hoor, dat je het niet negatief bedoelt. Ik bedoel, ik vraag het en jij geeft antwoord, ik wil graag meningen horen en ben blij met je reactie weet alleen niet goed wat ik nou vanmiddag moet zeggen, zonder dat ik mezelf zeg maar een oor aan naai hahaha.
ik zou gewoon zeggen: dat is mijn laatste dag... en cyclus is onregelmatig. klaar... dan krijg je waarschijnlijk snel een echo om de termijn te bepalen en later nog een denk ik.
bij de eerste afspraak bij de vk krijg je een brief mee... en voor de volgende afspraak moet je dan dan gedaan hebben.
nou niet echt Mac..heb tot vorige week elke avond aan de wafels met slagroom gezeten maar snds ik vanaf afgelopen zaterdag elke keer zo misselijk ben heb ik nergens trek meer in ..maar dat zal wel weer komen denk ik
ja zou ook wel een stukje willen heb het alleen niet in huis.... dan nog maar een kikkersnoepje, ook lekker