Goedemorgen!!! Anna gefeliciteerd met Guido!!! Hoop dat alles goed is gegaan Celin gefeliciteerd met Ninthe Sarah gefeliciteerd met Finn!! Zo ga even bijlezen, is er nog wat bijz. gebeurd afgezien van 3 nieuwe baby's?
aichaaa, goed dat je het aangeeft!!! Ik begrijp het wel, maar ik begrijp aan de andere kant ook dat er mensen zijn die niet reageren.... Het lukt mij ook niet altijd om te reageren op de 'mama's' zeg maar, omdat ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen (geen ervaring....)
Nou.... heel stom, maar had gister het idee dat het wel eensk on beginnen.... heel de dag gerommel en steekjes en krampjes, maar helaas Ik wil gewoon te graag...... guus meeuwis was trouwens leuk! marco borsato kwam ook nog en zong dochters, moest er gewoon van huilen....
Mac: spannend! succes meid! Bab: twijfelen is altijd lastig... ik zou het er nog eens goed met je man over hebben.. succes ermee! Aaicha: fijn dat mama afvalt en djennah bijkomt! Madelon: was dus een gezellig avondje Celin: Gefeliciteerd met jullie dochter! Yvette: Jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat je met een goed gevoel terugkijkt en nu lekker genieten he meid!! Nu ben ik nog maar alleen over op 20 Juni....heb geen datum-buddy's meer.... Als ik bevallen ben stuur ik mijn man naar de winkel voor een stokbroodje met paté, hmmm! Alcohol zal ol nog even mee moeten wachten aangezien ik bv wil proberen..
Wat mag je allemaal wel en niet eten/drinken als je bv geeft? Cola? Is de cafeine dan niet slecht voor de bv?
@jolan, fijn dat guus leuk was, en je het volgehouden hebt!! @heide, ahhh geen 20 juni buddy's meer lekker broodje pate
@aicha.. owja.. wij hebben nesteldrang.. das waar. Heb alleen geen fut meer om te poetsen alles doet auw!!
Is het bij jullie dames ook zulk heerlijk weer? Ik ga is kijken of ik de moed kan verzamelen om naar de kermis te rijden voor een suikerspin en een zuurstuk
Ja, dat is waar. Na mijn bevalling kwam ik er echt achter hoe moe ik was en hoe weinig ik nog kon in mijn zwangerschap. Nog ff!!!