Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@nieuwe mama's: gefeliciteerd!!!

@aichaa: ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je het gevoel hebt genegeerd te worden, maar wat anderen ook al zeggen heb ik eigenlijk ook.. het staat nog zo ver van ons af en weet eigenlijk niet zo goed wat ik op zoiets moet zeggen! sorry! maar binnenkort is het voor ons allemaal bekend terrein:D

@kuide: leuk dat je het "weken"lijstje hebt bijgewerkt!

@mama: ik heb geslapen van ongeveer 3 uur snachts tot 8 uur sochtends, dus niet echt denderend;)
    maar vanmiddag ff lekker bijslapen!

@karin: bitterlemon heeft niet geholpen en de sex van gisteravond ook niet:)
    trouwens geen liters bitterlemon wegkloeken want daar schijnt de baby van in het vruchtwater te kunnen poepen en dat willen we niet:)
    en je hebt helemaal gelijk over dat laten huilen, ik snap echt niet dat zoveel mensen dat zeggen dat dat moet als ze zo jong zijn!
    van die opmerkingen als: sommige baby's hebben het nodig om zichzelf in slaap te huilen, wat een b*llshit!!!

@jolan: fijn dat je het leuk hebt gehad bij guus!

@heide: ik heb liever een stokbroodje filet american als ik bevallen ben! en idd graag een roseetje maar ivm bv kan dat (nog) niet. misschien een keer na de laatste voeding als het daarna langer dan 3 uur duurt schijnt het uit je bloed en melk te zijn:)
    gefeli met je 39 weken! laat het deze week gebeuren!

@pretty: je mag alles weer eten zei mijn lactatiekundige, alleen idd niet teveel cafeine en oppassen met alcohol. beter geen nicotine.

jaaaa mac is bevallen, gefeliciteerd meis!!! best snel gegaan toch wel of niet? dus hij heet geen gijs hihi;)

@sunshine: fijn zo'n buurman! haha, hebben wij ook helaas vaak. zit je net aan een ontbijt begint ie met de schuurmachine:x

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @celin gefeliciteerd met jullie dochter!
    @yvetje gefeliciteerd met jullie dochter!
    @

3. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    mama1987 het zijn 2 boeken Hartslag en Diagnose besmet. Kan het ook niet wegleggen, is erg goed.

Zo ga toch de tuin maar even in hoop dat buurman snel klaar is.

Marlieke gefeliciteerd met je zoontje! Een hele fijne dag vandaag!

Tot later!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @sarah gefeliciteerd met jullie zoon!
    @marlieke gefeliciteerd met de 2de verjaardag van je zoon!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn

hier ben ik het zo mee eens! ik heb dit al een eerder aangekaart en toen vrlieten mensen dit topic gelijk beledigt, sindsdien vind ik het wel prima. misschien ben ik daardoorook wat makkelijker geworden nu met reageren, omdat er gewoon weg toch ook niet op mij gereageerd wordt. ik ga voor mezelf weer even in de gaten houden om wat meer te reageren:).

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nog even over het reageren op elkaar, ik vin het onzin dat er gezegt wordt dat het moeilijk is om te reageren op de mama's als je nog niet bevallen bent! ook toen er nog geen mama's waren werd er al niet altijd gereageerd.

@karin hier heeft de bitterlemon nog niets uitgehaald, pak zo maar weer een glas.
    @mac gefeliciteerd met jullie zoon!
    @aichaa lekker hoor al 14 kilo kwijt, hoeveel moet je nog? ik ben nu 21 kilo aangekomen heb dus aardig wat te doen straks.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zo ik ben weer helemaal bij nou ga ik weer even met een boekje op de bank! haha wordt al mijn derde boek deze zwangerschap, normaal lees ik niet zoveel.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hm ..... dat is een beetje jammer!!!

9. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Even snel, want ik moet zo weg maar wil het wel heeeeel graag vertellen :)

Ik was 6.8 kilo aangekomen en nu dus 14 kilo afgevallen :):):):)

10. Madelon84

jeetje niet te mager worden hoor aichaa!;)
    hoe kan het dan dat je maar 6 kilo was aangekomen? das echt weinig!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @Madelon, geen probleem is een leuk lijstje om bij te houden :) voor het overzicht en de statistieken :D

@mandy, lekker lezen dus! ik lees niet zo graag, misschien toch maar is een boek uit de kast trekken om de tijd te doden de komende dagen/weken :p Hoest verder met je?

@aicha,.. wow zo weinig aan komen is al knap maar dan nog zoveel meer afvallen, pas je je eigen kleren van voor je zwangerschap nog wel? En wat doe je ervoor? ik wil dat ook!! haha (ben nu 16 kilo aangekomen)

12. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hier ook even korte reactie...Wel bijgelezen al maar moet zo weer gaan!

@Aichaaa: Ik begrijp je al maar ik denk niet dat het onwil is als er niet op alles gereageerd wordt wat iemand schrijft. Maar bij deze: GEWELDIG hoeveel kilo`s je al kwijt bent! Hoe heb je dat gedaan? Ik wil eind december ook weer helemaal verlost zijn van alle kilo`s die er teveel aan zitten (nu 20....waarvan 8 door deze zwschap zijn gekomen!). En Djennah groeit ook alweer hard zeg! Welke maat heeft zij nu?

@MAC: GEFELICITEERD MET BRAM!! Eindelijk is jullie wachten beloond. Dat heb je snel gedaan zeg!

@Heide: Hopelijk mag jij ook snel bevallen hoor...dat wachten is niets he?

@Pm2b: Spannend meid! Hopelijk zijn jouw krampen niet voor niets. Fijn dat je mannetje weer thuis is! Wat voor werk doet hij dat hij `s nachts nog moet werken?

@Sunshine: Fijn zo`n buurman! Hopelijk is hij snel klaar met lawaai maken.

@Rianne: Mijn zus heeft ook veel schik met dr Brown voor mijn nichtje van 4 maanden. Welke flessen had jij eerst? Bij Luuk gebruikte ik Avent maar ging al snel over op Difrax (dr brown was er nog niet) ivm snelle drinken. Deze keer weer een Avent starterset en hoop dat dit mannetje er wel fijn uit kan drinken...

@Jolan: Oh ben jaloers op je! Had ook wel naar Guus gewild!

@Marlieke: Gefeliciteerd met Marciano!! 2 is echt zo`n leuke leeftijd!

En de rest ben ik vergeten...sorry daarvoor!
    Lig even lekker op bed bij te komen. Vanmorgen eerst al heel vroeg vriendlief naar ons nieuwe huis gebracht. Zijn dienstauto is gisteren opgehaald dus heeft hij even geen auto. Krijgt hij na zijn ouderschapsverlof weer terug gelukkig. Daarna lekker ontbeten (brood met aardbeitjes) en huis gepoetst. Met Luuk gedoucht en boodschappen gedaan. Had 2 auto`s voor hem gekocht en wilde afrekenen toen ik erachter kwam dat ik de pinpas thuis had laten liggen. Haha, hoeze zwanger?? Dus weer terug, Luuk over de pies want die wilde die auto`s meenemen...uiteindelijk helemaal trots toen ik ze alsnog kon afrekenen. Daarna lekker geluncht, hij slaapt en ik ben even online. Zodadelijk naar wedstrijd hier in de buurt...En morgen eten bij mijn mam! Wel jammer dat ik gisteren niet bevallen ben, was mijn oma`s verjaardag (is al overleden) en dit zou haar laatste achterkleinkind worden (wij willen niet nog meer kindjes hierna). Ben benieuwd wanneer ik ga bevallen. Volgens Mandy`s pendel de 17e....Ik hoop het echt!

Fijne dag allemaal!

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ sunshine: Ik heb de fles nu 1 x gebruikt dus is nog moeilijk om te zeggen. Ze pakt de speen gelukkig wel, die is echt heel anders. Ik hoop zp dat het werkt. Geniet van je boek!
    @ Aichaa: Je hebt wel gelijk hoor! Ik zal ook proberen weer meer te reageren maar is soms wel moeilijk want Lenthe huilt vaak nog de hele dag. Ik heb ook vaak geen tijd om lange reacties te lezen en lees gauw alles even door.
    @ mandy: Jij ook veel plezier met lezen. Lekker ontspannen.
    @ Snieke: Wat een schatje op je profielfoto!
    @ PM: Kom op krampen!!! Zet door!
    @ Jolan: Leuk marco Borsato!!
    @ Heide: gefeliciteerd met je 39 weken! Deze week moet het gebeuren.
    @ Stephanie: Lekker de hele dag niks doen! De dag duurt dan altijd wel lang inderdaad maar lekker relaxen is ook eens fijn
    @ Aichaa: Haha leniger, had jij je benen in je nek dan? Pff ik kon niet eens mijn eigen benen optrekken, alles zat in de weg! whaha
    Jeetje zoveel afgevallen! Wat knap zeg. Wat is je geheim?
    Ik was ong 25 aangekomen en ben nu ong. 12 afgevallen. Maar de laatste 2 dagen weer 1 kg aangekomen.. hm snap dat niet.
    Er moet nog zeker 10 af. Ik heb gewoon een buikje nu, lijkt wel een beginnend zwanger buikje. Ziet er niet uit.
    Zo heb de laatste paginas weer een beetje bijgelezen.
    Krijg zo weer kraamvisite dus ben er staks weer even niet.

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @bab, apart zeg.. ik wilde ook gister bevallen, ook omdat het mijn oma;s verjaardag was (is ook overleden). Heel toevallig.
    Fijne dag vandaag!

15. Madelon84

@bab, haha das wel lullig ja, pinpas vergeten! ik heb dat een keer gehad met een hele kar vol boodschappen:) en ik was niet eens zwanger...

@rianne, komt vanzelf goed meis met dat buikje!
    en ik vind dat je hier nog heel veel bent ondanks zo'n druk leventje met een baby!

16. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Rianne: Jouw buik trekt wel weer bij hoor. Duurt even voor jouw buikspieren en organen hun plekje weer gevonden hebben. Wel knap dat je alweer zoveel kwijt bent in zo`n korte periode.

@Laura: Dat is toevallig zeg!! Jammer dat we allebei niet mochten bevallen gisteren! Ik wil liever niet vandaag, is 13e haha!

@Madelon: Haha, datzelfde is mij ook ooit eens overkomen toen ik ook NIET zwanger was...Sta je voor paal he? al die mensen kijken...Had toen mijn pinpas met boodschappentas op keukentafel laten liggen. Vond het vanmorgen wel heel zielig voor Luuk. Hij snapte er echt helemaal niets van!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @bab, ja idd jammer! Ik denk dat mijn ventje liever zijn eigen datum kiest.. (laat ik dat maar denken) En verder maakt de datum mij niet uit! als ie maar niet te ver weg meer ligt!!

18. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Heb nog een vraagje:

Gebruikt iemand van de nieuwe mama`s een SangenicNappy Wrapper Hygiene Plus? Zo ja, weet je misschien of de navullingen via internet te bestellen zijn en dan goedkoper zijn dan € 9,95. Heb deze emmer nieuw gekocht want de oude beviel me niet. Echter, de navullingen voor het oude model kocht ik altijd via internet. Scheelde dan zo`n 2 euro per ring...Maar ik kan het nu nergens vinden...

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    He meiden,

Kom enkel even laten weten dat het hier nog steeds rustig is :(!
    Moet maandag op controle en hoop dat er wel wat verandering
    te "voelen" is.

Voor alle nieuwe mama's: gefeliciteerd met jullie kleintjes en geniet ervan!!!!!

x girafje

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag

Deel Deze Pagina