Heide knap hoor hoe jij toch altijd weer op iedereen reageert, petje af. Hoe gaat het met jezelf? Rommelt er al wat?
Sunshine: Danke ! Maargoed ik heb er nu nog de tijd voor he, als ik mama zou zijn zou ik wel andere dingen te doen hebben.. Nee hoor, hier rommelt niets... denk dat hij/zij nog lekker even wil blijven zitten..
Zo, weer thuis! Hebben jullie het ook steeds zo warm? Ik zweet gewoon bij het minste of geringste, dat had ik eerst alleen bij echte inspanning Bah! @Madelon: 5 uurtjes is idd niet veel. Scheelt het niet als je gewoon wakker blijft nu en vanavond normale tijd naar bed gaat? Dan kom je misschien weer een beetje in een normaal ritme @Sunshine: Volgens mij heb ik die eerste ook gelezen! Goed boek idd. @Mandy: Leesze! Hoe is t verder? Hoef ik nog geen smsje te verwachten op korte termijn? @Aichaaa: Wilde je ook extra afvallen? En nog tips hoe je dat zo snel doet, want dat wil ik dalijk ook @Bab: Wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen? En gelukkig maar dat Luuk alsnog zijn autotjes kreeg, kan me helemaal voorstellen dat ie over de pis was @Rianne: Met al die lekkere dingen die jij altijd maakt snap ik wel dat het lastig is om af te vallen haha . Achja, dat afvallen komt vanzelf, gewoon lekker genieten van het mama zijn!! @Girafje: Hoop het ook voor je, bijna 41 weken alweer @Laura: Mooie buik!! @Aaliyah: Wat zielig voor Jason (en voor jullie ). Heeft het misschien iets met het nieuwe flesje te maken? @Snieke: Dan ben je al best veel kwijt in korte tijd! En geen idee wat je kunt gebruiken tegen striae, misschien Calendulan. Dat gebruik ik overal voor @Stephanie: Sjezus wat hebben die voor heggenschaar als je er wakker van wordt? Haha @Laura: Veel plezier en vergeet mijn kaneelstok niet!!!! @Sunshine: Je eigen kleren weer aan, ben jaloers! Daar kijk ik zo naar uit.. Een zingende buurvrouw? Dan kun je wss beter die grasmaaier hebben haha. @Marloes: Jeetje wat gaat dat hard, 1 week oud alweer. Fijn dat het zo goed gaat met jullie! @Guusje: Fijn dat het goed gaat met jullie en laat idd maar snel een fototje zien van Lucas! @Pretty: Volgens mij kunnen die licht beginnen, sommige mensen twijfelen ook of het wel of niet echt begonnen is in het begin aldus mijn vk @Heide: Gordijnen dicht en gewoon de deur niet openmaken. Of toevallig steeds wegmoeten zodra ze 3 minuten binnen is. Dan gaan ze vanzelf bellen, geloof me En nu heb ik iedereen weer gehad volgens mij...
Hey meisjes ff snel. Hier nog geen punkie... We wachten geduldig, ga me klaar maken om lekker te bbq-en met zus, kindjes en schoonvader. Tot later! Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd! Enne wij kunnen alleen nog maar over de teveel-kilo's die op miraculeuze wijze verdwijnen, dromen.
Wij gaan dalijk weer bij mijn ouders eten, mijn moeder kookt Indisch. Héérlijk, daar kan ik geen nee tegen zeggen .
Marjanne: gezellig bbq-en! Veel plezier! Mama1987: hier heb ik het inderdaad ook veel eerder warm, ben normaal best een koukleum.. zal er ook wel bijhoren.. Nou ben er weer vandoor, even naar de winkel en dan met de benen omhoog...voetjes beginnen weer te groeien..
Ik heb net ruim een half uur onder de douche gestaan, nu komen ze ineens snel achter elkaar. Zou ze zo even timen.
Hey meiden! Hoe gaat ie hier! Zag dat Mama al een mooie samenvatting heeft gemaakt. Handig bijlezen zo Wij zijn net voor het eerst wezen wandelen. Was maar 15 min, maar ik kan nog niet zo lang. Verder gaat het hier goed! Heb alleen wat moeite met mijn ontlasting, schijnt normaal te zijn na een keizersnede. Ik ben iig blij met degene die de clisma heeft uitgevonden hahaha
En er zijn weer nieuwe mama's Gefeliciteerd meiden!! Geniet er van! Las iets over kilo's, ik was 14 aangekomen en ben nu 9 kwijt. Nog 5 te gaan
Lekker hoor! Dat doe je goed! HIer in totaal 19 kilo aangekomen.. Gaat nog moeilijk worden het eraf te krijgen, al ben ik wel een olifant van al dat vocht!
Rustig.... ineens.. Zul je net zien dat ze nu ineens wegblijven. Zou eigenlijk wel beter zijn, denk niet dat de werkgever van mijn vriend erg blij is als hij afbelt voor vanavond. Dus morgenochtend mag het beginnen hahaha
Hihi guusje, dat zou heel goed kunnen. Lag je toen op kamer 5? Alle mama's die net bevallen zijn: PROFICIAT!!! Hier zijn de eerste 2 weken voorbij en ons kleine meisje wordt ook iets actiever... Nu na een voeding vaker wakker en ook een beetje huilen als ze moet slapen... De rust is voorbij, haha... nee hoor, vindt het wel fijn dat ze nu iets meer reactie geeft... Marloes wat heerlijk dat Thom al doorslaapt! Hier gaan we het avondbad ook introduceren...