PM2B: alles weer rustig bij je? Wel nog wat krampen lees ik, misschien inderdaad niet teveel aandacht aan schenken anders maak je jezelf alleen maar gek... Nathalie: rustig opbouwen het wandelen, want een keizersnede is ook niet niks he! Kilo's: jullie mama's hebben de kilo's er al best snel weer af eigenlijk he, fijn hoor! Demi: lijkt me leuk als je inderdaad ook wat reactie terug gaat krijgen, lekker genieten nu.. Rianne: poeh, veel visite ook voor jullie in de weekenden natuurlijk! Lenthe erbij zetten in een wipstoeltje op tafel al geprobeerd? Ik weet dat mijn zus dat ook deed met haar dochtertje en dat hielp. Ze wilde er gewoon bij zijn... Guusje: lief ventje hoor! Krijg helemaal de kriebels als ik al die lieve kindjes van jullie zie Marloes: badje 's avonds gaan we onthouden vor hier straks.. Als ik in mijn gebruikersprofiel op knopje ga naar nieuwste bericht ga klopt het wel.. Inger: gefeliciteerd met jullie zoontje! Vanavond gaan alle baby's dus nog lekker in badje, haha.. Kan me wel voorstellen dat dat lekker rustig is en dat ze er slaperig van worden.
Lautje1979 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Finn! Anna83 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Guido! Sarah84 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Finn! Inger Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Gijs Mac Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bram
De eerste bladzijde van de juni mama's is bijna helemaal rood!! Bij Dizzy nog niets bekend? Girafje en Basmalah jullie zijn de volgende he!
Inderdaad veel jongens in Juni.... Bij ons bij de zwangerschapsyoga tot nu toe ook heel veel jongens geboren...
marloes, fijn dat alles zo goed gaat!! guusje, mooi dat lucas het goed doet en dat jij weer een beetje op de been bent. mandy, hoe is het met jou? je reageert altijd op iedereen, maar schrijft niet zo vaak iets over jezelf. pm2b, lekker aan het rommelen bij jou? Hier is het rommelen weer weg helaas.... sunshine, jullie hebben het zeker nite gemakkelijk gehad, maar volgens mij gaat het hartstikke goed bij jullie! Knap hoor! heide, haha fijn zo'n schoonmoeder die onverwachts op de stoep staat...... mama1987, ja dat zweten doe ik ook snel nu.... maar andere moment heb ik het weer koud. marjanne, hopen dat punkie snel komt nathalie, oooh heerlijk lijkt me dat.... voor het eerst wandelen met de kleine!!! kan niet wachten. inger, van harte gefeliciteerd!!!! idd meiden, pagina 1 is bijna helemaal rood, op naar pagina 2!!!!!
hier is het erg rustig in mn buik vandaag.... zeker in vergelijking met gister!!! Geen krampje ,niets......
dizzy schreef al lang geleden dat ze zou worden ingeleid... dat was nog in mei... dus die kan ook wel op rood, maar ze is daarna niet meer online geweest
@heide haha fijn een schoonmoeder die net iets te vaak komt! @pretty bij mij begon het ook eerst ligt. @buddy ik voel me nog goed haha zul je zien dat ik gewoon over tijd ga!
Hier lekker relaxed gegeten met de halve familie Was heel leuk met de kindjes, zij hebben zich ook prima vermaakt. We hadden het zwembadje nog staan van vanmiddag, zij vermaakten zich prima. (en wij ook ) Goh... wil me echt van mijn beste kant laten zien, maar ben alles alweer vergeten dat is niet zo netjes van mij... Vanaf nu ga ik meer m'n best doen! Wel mooie foto's van de kindjes gezien. En idd Djennah en Damiën alweer een maand oud! gaat echt snel, (behalve als je zelf zwanger bent... )
jeetje mijn dochter wilt niet slapen, sorrie reageer dus verder even niet. @jolan haha hier gaat het goed hoor ik heb wel wat last van steken van onder en mijn onderbuik maar ik verwacht nog niets,al ben ik het aardig zat! lief dat je ernaar vraagt!
mandy.... ja die steken zeggen volgens mij niets... had ze gister ook heel de dag door, maar vandaag weer helemaal rustig. had eigenlijk stiekeme hoop dat het zou beginnen. Nu heb ik weer het idee dat het nog heeeeel lang gaat duren.
@ Mandy, slaapt ze sinds kort anders, of is dat alleen vanavond? Merk ook daar weer verschil in bij ons jochie, maar ook dat zijn helaas geen tekenen dat het snel begint...
Goedenavond allemaal!! @inger gefeliciteerd met de geboorte van Gijs!! Ik heb lekker een hele GROTE suikerspin op.. bestelde een normale.. maar volgens mij dacht die jongen laat ik maar een grote doen die eet voor 2.. ongelofelijk ding zeg.. Maar zo lekker!! Verder was het een flut kermis, geen kraam met zuurstokken!! hoe kan dat nou!!!! Ben helemaal gesloopt door t warme weer en t waggelen op de kermis. Net nog lekker in de tuin gezeten. Ga nu alvast me bed maar in ben te moe! Zal morgen weer braaf reageren fijne avond en iedereen met krampen hoop dat t door zet.. hier is t het rustig.. Kleine spruit komt er voorlopig nog niet uit!
Hé meiden, ik zie weer veel jongetjes geboren!Allemaal proficiat!Dadelijk kunnen we naar het mama forum!Of kan dat al?Hier begint de rust terug te keren,hebben fijn schema met voeden.Borstvoeding begint nu lekker te lopen,ben helemaal gelukkig!! Als we dalijk echt wat meer tijd hebben dan zal ik mijn man eens vragen om wat foto's neer te zetten.Ik kan dat niet omdat ik ze moet verkleinen. Oh ja en ik zag dat ik geen lengte en gewicht heb doorgegeven. Ze woog bij de geboorte 2520 gram en was 45 cm lang.Klein he?Echt lief.Ze houdt zichzelf alleen niet goed op temperatuur door haar lichte gewichtje. Stomme vraag:is Heide al bevallen?We waren samen uitgerekend..Ben benieuwd!! Nou,ik hou jullie in de gaten En ohja,binnenkort zal ik mijn bevallingsverhaal op het bevallingsforum zetten want die was best bijzonder(vind ikzelf) Ik zou het zo weer doen!Tijdens het hechten had ik het al over de 2e dus dames die nog moeten,het kan ook echt reuze meevallen!!Het was een hele mooie ervaring en ik word nog emotioneel als ik er aan terug denk.(hormonen ook wel!) Heel veel succes allemaal die nog moeten en tot snel! Liefs Yvette & Sophie