oh ja meiden ik moest ochtenurine meenemen straks naar vk, maar moest het in de koelkast zetten ik keek net en het zag er echt heeeeel raar uit. Onderin een laagje en was beetje troebel Is dat normaal hahaha
dat had ik ook toen de vrouw van moeders voor moeders kwam.. ik heb toen maar snel nog een keer opnieuw geplast
Hoerrraaa! Ik hoor ook bij de juni 2009 mama's Het is nog pril en na 2 mk ben ik wel nog erg onzeker maar heb zoveel kwaaltjes dat ik er een positief gevoel bij heb! En natuurlijk... allemaal gefeliciteerd! Liefs!
Gefeliciteerd Noname kan me voorstellen dat je behoorlijk onzeker bent..hopelijk kun je toch een beetje genieten van het feit dat je zwanger bent
Hallo Juni mama's Wat kunnen jullie kletsen zeg! Ik kan het niet bijhouden. Lees wel vaak mee hoor Net weer even een ovutestje gedaan.. En ja hoor. Van een km afstand kun je nog positief zien. Weer even gerustgesteld.. Donderdag naar de gyn. Spannend! Hoe is het met de kwaaltjes hier? Liefs
Thanx meiden! Gelukkig krijg ik nu mijn eerste echo over 3 weken. (dan ben ik 8 weken zwanger) En als ik dan een kloppend hartje zie ben ik alweer wat geruster! Ik ben trouwens al mama van een dochtertje waarvan in in juni 2006 was uitgerekend. Uiteindelijk was ze 2 weken en een dag over tijd dus werd ik uiteindelijk een juli-mama. Vandaag de vk gesproken omdat ik een paar x per dag steken heb recht onder in mijn buik maar volgens haar klopt dat. Dit heeft te maken met het groeien van je baarmoeder wat bij een 2e sneller verloopt. Verder misselijk, moe en gevoelige borsten. Hoe voelen jullie je? x :sick:
hoi meiden, vanochtend snel alles gelezen en wat reakties getypt in word, maar ineens gestoord door zus lief. vanmiddag pas weer tijd gehad en laptop weer gepakt. venster stond nog open en was even niet zo slim om de pagina te vernieuwen..... Lekkere actie van mezelf De reakties zijn op de berichtejs van vanmorgen, tot ongeveer 10 uur. Zal maar weer beter opletten.... groetjes girafje
Noname en tamtam gefeliciteerd meiden! Succes met het bijhouden van deze kletstantes... tjonge jonge, ben blij dat ik nu nog even tussendoor spiek ipv vanavond, HAHAHA Hier heb ik ook mijn laatste dag van de menstruatie doorgegeven, maar ook aangegeven dat ik zelf denk dat mijn ei bijna een week later was.., maar de assistente zei dat de echo dat wel zou bepalen... Dus ik ga vanuit mijn laatste menstruatie gezien met 9 weken naar de VK, maar ik denk zelf dat ik dan net 8 weken ben... hopelijk krijg ik net als bij de eerste dan met 12/13 weken weer een echo, want dan zie je het wel veel mooier... ik ben blij dat ik de 30e zekerheid krijg, maar qua mooi plaatje had het van mij wel een week of 2 weken later gemogen.
Leuk he, al die echo's. Vooral over een paar maandjes wanneer iedereen wat verder is en je al echte beebies kan zien op de foto's Ik voel me redelijk. Wel moe (ook moeie benen) en erg lui (maar weet niet of dat luie door de zw schap komt ) Soms misselijk, maakt niet uit welk tijdstip van de dag. En wat ik ook vaak heb is dat ik honger heb, maar toch ook weer niet, maar toch weer wel. Dan weet ik het zelf niet. hahaha heel vreemd! (.)(.) doen gelukkig niet meer zo zeer als in het hele begin. Komt het iemand bekend voor? Vast wel! Ik moet poetsen! Heb geen zin, maar moet toch maar even gebeuren, zit er al zo'n 2 uur tegenaan te hikken :s
net ontdekt dit topic zo zo wat staat er al veel Ik ben in juni uitgerekend weet alleen niet precies wanneer. Ik ga zef uit (en de huisarts ook) van 15 juni. Maar als ik 7 november bij de vk ben geweest weet ik precies hoelang ik ben en wanneer ik uitgerekend ben. Ik heb namelijk een menstruatiecyclus die niet altijd precies verloopt vandaar.