Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nou ik ben er ook weer naar een beroerde nacht.

@Pretty: En, heeft het doorgezet?

@Bab: Nee, het is maar 1 cm, dus hoeft niet gehecht te worden. Ja, spray er nu steeds wat op zodat het niet gaat ontsteken en als het wat verder genezen is ga ik idd Calendulan smeren. Ideaal spul hé ;)

@Tamtam: Gefeliciteerd met je 38 weken! :)

@Marlieke: Gelukkig maar, ze hebben iig allebei een eigen verjaardag nu!

@Laura: Ik dacht dat die gebroken nachten pas kwamen als de kleine er eenmaal zou zijn, maar wij hebben ze nu al. Fijn! ;) Achja, nog eventjes..

@Sunshine: Jammer dat het avondbadje niet werkt bij jullie, misschien komt het nog..
    Vreemd, ik blijf gewoon ingelogd met het vinkje aan!

@Karin: Oh een dagje na mij :) hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten…

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Manlief heeft z'n broertje uitgenodigd om te komen eten vanavond *zucht*. Dan mag ie lekker zelf koken.. haha :D

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen!

Hier weer een goede nacht, Lenthe kwam pas om 04.30 en daarna weer om 08.30. Daarna sliep ze gelijk weer :D
    Wat een weer hey, gister was het zo mooi en nu regent het heel hard! :(
    Ik weet niet meer precies waar ik was gebleven met bijlezen dus ik begin maar bij pag 3576
    Oh zie net dat ik daar was gebleven haha

@ Marloes: Thnx voor de tip van de droogtrommel!
    @ Vergo: Dat klinkt goed zeg, wij doen Lenthe vanavond ook maar in bad.
    @ Inger: Gefeliciteerd met jullie zoon GIJS !!!
    @ Damien en Djennah: Gefelicteerd kleintjes, jullie zijn vandaag 1 maand oud !!
    @ Heide: Ja als we Lenthe erbij leggen dan is ze wel stil haha. Maar meestal laten we haar even huilen en dan na het eten pakken we haar even. Is nog een beetje uitproberen allemaal. Ik ben zo bang dat het anders een gewoonte gaat worden dat ze gaat huilen tijdens het eten en alleen maar stil is als ze er bij mag.
    @ Marjanne: Leuk dat de kindjes lekker in het zwembad konden! Vandaag is het weer wat minder :(
    @ Yvetje; Fijn dat het zo goed met jullie gaat! Ik ben benieuwd naar de fotos ! Geniet van je kleine meid
    enneuh, hier ook nog steeds emo als ik aan de bevalling denk. kan zo janken als ik naar de fotos kijk
    Ik heb ook foto's dat je het koppie eruit ziet komen..
    @ heide: lekker zo'n drukke beeb! Het zoekt de uitgang !! haha
    @ mam85: He je bent er weer! Ik ben benieuwd naar je verhaal! Hoop dat alles goed met jullie gaat
    @ mama87: aah wat zielig van je paard! dat zal wel zeer doen zeg. Haha ja idd, in indonesie is het veeel warmer! Maar die zijn het vast gewend! Maar het was wel lekker?
    @ aaliyah: jeetje half 1 laatste flesje? is dat elke avond zo?
    @ PM: Hoop dat het doorzet meid!
    @ tamtam: gefeliciteerd met je 38 weken!
    @ marjanne: heerlijk dat je zo'n familiemens bent! ik ook echt, heb alleen niet veel familie.
    @ marlieke: Niet vanuit gaan dat je ovettijd loopt, je beeb komt gewoon op tijd ;)
    @ laura;l vervelend dat je zo'n last heb van je bekken! knuf..
    Hier giet het ook, echt balen, gister was het zo lekker!
    @ sunshine: Jammer dat het badje nog niet geholpen heeft. Eigenwijs kereltje ;) haha. Maar op zich wel lekker dat hij die regelmaat heeft. Er komt een tijd dat hij doorslaapt hoor!
    Irritant dat je steeds moet inloggen!

4. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hey dames,

Hier is het weer helemaal rustig.
    Krampen zijn helemaal weg!!!!

Is toch niet te geloven he..

Wel voel ik mij zwaar beroerd, hartkloppingen, hoofdpijn, misselijk..
    Bah..
    Ga dus maar even proberen te slapen.

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemorgen, ga proberen heel wat pagina´s bij te lezen en te reageren

@ Striemen, khad ze hier nog van mn vorige zwschap ze zijn vrij ligt gbleven nu op een paar na die zijn rood en jeuken erg probeer er niet aan te krabben

@ Marloes zo hee das al lekker doorslapen netjes.
    Hoe vonden de kids bij je zoontje op school de traktaties wat je had gemaakt om uit te delen?

@PM2B de krampen kunnen ook voorweeen zijn bij echte weeen is er regelmaat. De kilos komt wel, als je veel vocht vasthoud zijn de eerste kilo´s zo weg zit je telkens na bevalling 5 min te plassen haha had ik tenminste

@Inger gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Gijs

@ Mandy heb je het vaker de laatste tijd dat je dochter niet wil slapen? hier namelijk wel ze word steeds een keer wakker, zullen ze iets aanvoelen!!

@Laura we hebben hier nu kermis vandaag mischien ook maar suikerspin mee pakken of lekkere zak popcorn hmmm:p

@Heide hier protesteerd de kleine juist als ik lig haha zodra ik in bed lig hele verbouwing in mijn buik

@Buddy fijn dat je weer thuis bent, geniet van jullie kleine ventje

@mama1987 lekkere beker warme melk nemen voor je naar bed gaat mischien helpt dat...

@tamtam tis zondag hoef je geen huishouden te doen ;)

@Marjanne kben wel benieuwd hoe bevalling nu gaat, kheb ook het idee dat het bijna hetzelfde is maarja nog ff afwachten...

@sunshine gewoon blijven proberen met avondbadje mischien helpt het op den duur wel

@pm2b balen dat nu alles weer weg is.

Hier slechte nacht gehad, ik voel me sinds vrijdag niet zo goed regelmatig krampen, misselijkheid en vannacht behoorlijk last van zuurbranden nog niet eerdergehad deze zwangerschap
    Kheb zelf het idee dat ik morgen ga bevallen, mischien omdat mn dochter ook op een maandag de 15de is geboren, ben morgen 39 weken dus laat maar komen ;)

Vandaag lekker dagje relax, als het droog is vanmiddag even naar de kermis, kan iris even op de carousel vind ze geweldig.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ PM: Wat jammer dat de krampen weg zijn!
    @ Sanne; Vervelend dat je je zo voelt. Het rommelt wel aardig zo te horen. Morgen zou leuk zijn!
    Veel plezier op de kermis!

7. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Sanne, zou leuk zijn als deze ook op een maandag de 15e komt.

Ik ga denk ik voor de zekerheid maar wel even de vk bellen.
    Ben al sinds 4 uur wakker en heb de kleine, ondanks lang douchen en badderen, amper 3x gevoeld.
    En dan nog was het een kleine beweging.

8. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    sorry heb niet bijglezen,
    heb veel in het ziekenhuis gezeten bij me moeder,

dames die bevallen zijn gefeliciteerd
    geniet van jullie nieuwe wereldwondertjes.

dames die rommelen hoop voor jullei dat het doorzet,
    zal voor jullie duimen,

heb even een vraagje aan de mama;'s.
    jamy heeft eccht een super vast ritme, qua eten netjes om de 4uur. dus das wel prettig.
    vanaf wanneer ongeveer zullen ze door gaan slapen, was daar wel heel beneiuwd naar??!!!

ik lees vanaf hier weer rmee maar zal niet heel veel reageren probeer het wel maar kan het haast niet meer bijhouden, er wordt zo veel geschreven.
    vind het wel gezellig hoor, maar er is geen bijhouden aan.
    tot snel weer kus joanita

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen allemaal
    Hier kom ik net mn bedje uitgerold heeeerlijk!
    Jason heeft heerlijk geslapen na zijn laatste flesje gisteren en is halverwege nog gekomen toen pas weer om 9 uur en ik ga hem zo even schone luier geven.

Straks komen mijn schoonmoeder, haar vriend en mn schoonzusje en zwager die kraammand (waar ik niks van mocht weten:D) brengen. En mn schoonmoeder ziet de kleine dan voor het eerst echt omdat ze natuurlijk de dag na mijn bevalling 2 weken op vakantie ging. Ik heb er niet zo heel veel zin in dat ze met zn allen komen maar mijn schoonzusje heeft ook geholpen met die mand....

Hier is het ook rot weer wel balen maar ja tis niet anders.
    Iedereen fijne dag verder!!

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ joanita toch niks ergs met je moeder hoop ik..

11. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    een acute bikke darm ontsteking,
    ze mag gelukkig vandaag weer naar huis,
    maar ze hebben niet precies kunnen achterhalen waar de ontsteking nu precies zit in haar darmen helaas.

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Gelukkig mag ze weer naar huis nu dan

13. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik moet van de vk weer een uur in bad gaan liggen :(
    Dan moet ik zowel de baby vaker gevoeld hebben en moeten de hartkloppingen, buikpijn, hoofdpijn en misselijkheid over zijn..

Pff... wordt nu al gek van het bad hahaha.

Hoop niet dat ik er weer krampen van krijg die niet gaan doorzetten.

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    suc6 pm2b kzou daar de rust niet voor hebben zolang in bad

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Fijn dat jullie zo’n goede nacht hebben gehad!
    Ja het was wel lekker, het viel alleen niet zo goed ;).

@Pretty: Zo voel ik me ook steeds, zo beroerd. Maar wordt niet echt ziek, dus misschien ook een voorteken?!

@Sanne: Ik hoop het voor je, dat je morgen gaat bevallen! Veel plezier op de kermis.

@Joanita: Sterkte met je moeder..

@Aaliyah: Wat een luxe, zolang kunnen slapen! Veel plezier met je schoonmoeder + aanhang straks. Ben benieuwd wat er allemaal in de kraammand zit, leeeuuk! :D

@Pretty: Hopelijk voel je je beter na een warm bad… Sterkte ermee!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

spannend pm2b!!! hopen dathet vandaag toch doorzet!

verder geen nieuwe mama's of meiden die bezig zijn?

hier is alles rustig....

vinnies, 14 juni ga ik niet halen :(, dus alle hoop is op jou gevestigd ;)

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Nee, volgens mij is er niemand bezig of net bevallen. Misschien dat het bij Pretty nog door gaat zetten...

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn ouders gingen vandaag voor een bootje kijken, proefvaren enzo. Ze hebben het wel getroffen met het weer haha :p

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36

ik hoop het voor haar, dat het doorzet! hoewel.... wij zijn eerder aan de beurt ;) haha

enne... leuk, gaan je ouders een bootje kopen? Idd niet echt getroffen met het weer :(

20. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Zo dames,
    Wel lief dat jullie zo meeleven hoor.

Hier gaat het vandaag niet meer gebeuren denk ik.
    Geen kramp te bekennen, ja 2 x afgelopen uur, beetje te weinig voor een bevalling he haha ;)

Het bad heeft geholpen tegen de klachten..
    Alleen is de kleine er niet van gaan bewegen.
    De vk komt zo hierheen.

Normaal zou ik het ook niet volhouden hoor een uur in bad te liggen. Gelukkig had ik mijn zus aan de telefoon, zo ging de tijd nog een beetje snel.

Hoe gaat het verder met jullie?
    Ik zal weer braaf meelezen haha.

Deel Deze Pagina