@ mama87: Oh jammer dat het niet zo goed viel! Volgende keer beter Leuk een bootje, alleen het weer is vandaag wat minder. Hadden ze beter gister kunnen gaan! @ Jolan: Alles nog rustig, jammer zeg .. @ Nikita: Ow wat vervelend! Hoop dat je meisje snel opknapt @ stephanie: 24 uur bijlezen, pfff succes @ mandy: Het rommelt dus wel bij je. Wie weet, een deze dagen! Ik duim voor je @ stephanie: Jah het is soms wel druk maar vandaag hebben we ene rustdagje. Vanavond komt wel een vriend van me langs. @ madelon: hoop houden meid! Hij gaat zeker snel komen, let maar op. Die krampen zijn echt niet voor niks. @ PM: Succes met de ctg!
pm2b, veel succes bij de ctg. rianne, lekker een rustdagje tussen door lekker genieten van je kleine meisje!!!
@ Mandy, kdenk dat de meiden het wel aanvoelen, ik kan er snachts ook nog wel eens uit dan word ze wakker en roept om mama en dat vooral de laatste week is dan wat van slag maar dek ik haar weer toe en streel haar over de rug en dan is het weer goed. @pm2b suc6 dadelijk met CTG Zo hier begint eindelijk een beetje de zon te schijnen en het is droog, vriend zit ff in bad en gaan we erna even kijken op de kermis, en ff langs de viskraam hmmm ook wel zin in lekker nieuwe haring
Ik heb zo'n vermoeden dat ik vruchtwater verlies, de vk komt zo even kijken. Anders heb ik ergens anders een lekkage in m'n lichaam met helder vocht en witte vlokjes
Ik stond op en toen liep er best veel uit, daarna gedouched en een beetje opgevangen in een glaasje. Dacht eerst dat het mss door die crème van die schimmelinfectie kwam, maar dat is niet zo waterig en ruikt anders volgens mij..
Ik ben een beetje zenuwachtig haha. Hoop echt dat het vruchtwater is, zou me 'n beetje opgelaten voelen als het dat niet is en ze hier op zondag voor niks langs moet komen. Al is dat natuurlijk gewoon haar werk
juist! dat is haar werk! Dat vindt ze echt niet erg hoor! Oh ik wil ook tekenen hebben dat er iets begint hhahaha. maar ja hier blijft het bij ongikrampen
ik heb de hele dag op een conferentie gezeten, waar mijn moeder en zusje stonden met "ons" bedrijfje ze waren de flyers vergeten dus of ik die vanmorgen even wilde brengen, ben maar gelijk de hele dag gebleven was wel gezellig Was in een hotel naar ikea, dus daarna nog ff de ikea in voor een ijsje en DE daim taart.. Daar zit ik nu dus heerlijk van te genieten
ik heb trouwens gister de vlinders bij de boom geplakt op de babykamer zal zo even een foto maken, het is echt super leuk geworden
Ja idd heerlijk!!! haha stuk is nu op.. zal ik nog een stuk nemen. Nee, vanavond bij de koffie maar ofzo Alles nog rustig bij jou jolan?
ja hier alles rustig..... buiten wat ongikrampen, maar ja die heb ik al vaker gehad. Ben zooooo ongeduldig!!!! Kan niet wachten (maar dat herken jij vast )
@jolan, ja idd hier ook ongeduldig.. maar goed.. heb me er nu bij neer gelegd, ga niet elk krampje of steekje meer analyseren. Zie wel wat er gebeurt! Gewoon weer beetje dingen doen overdag om te zorgen dat ik de dagen door kom. En tja.. we merken t wel he! nog eventjes volhouden!