@Jolan ja was heel leuk alleen wel druk hoor en Jason is nu weer wakker dus hoop dat hij wel slaapt vanacht na al die commotie net hihi @Mama oh ja dat is wel lastig als hij al onder weg is...
Hmm de dienst van mijn favoriete vk loopt maar tot 20.30u. Daarna een vervanger die ik nog nooit heb gezien, dat vind ik eigenlijk wel een beetje jammer...
@Mama oh dat is balen zeg! Nouja het zegt niks je kan nog steeds voor half 9 bevallen he bij mij is het ook snel gegaan Tis ook misschien heel cliche maar op het moment zelf boeit het je niet hoor wie er bij je is want dan wil je toch alleen maar dat je beeb eruit komt! Ik had een verpleegkundige die ik 1x heel even gezien had die erbij was ze had 1x dr naam gezegd en die heb ik toen heeeeel goed onthouden whahahaha
Ja kan als het erg druk is geweest dan kan je kindje daarop reageren. Dan is het eigenlijk te veel geweest. Kraamhulp raadde het sowieso af om een heel huis vol visite te hebben en hem dan van de 1 naar de ander te laten gaan. Maar wij hebben normaal maar 1 of 2 mensen per keer maar mijn schoonzus en zwager hebben ook dingen gekocht voor die mand dus wilden hem ook geven...
Hallo daar! Ben net terug van verjaardag. heel gezellig, maar nu toch maar even een uurtje met de pootjes omhoog. Alles hier nog helemaal rustig. Ben benieuwd hoe het met de vk bij pretty was dus ga snel even bijlezen. Madelon, ik had idd ook geen reactie op jou vraag gehoord. Maar je moet even wat teruglezen, is inmiddels wel wat op gereageerd. Ik herken je gevoel trouwens heel erg dat je denkt dat het niet uit zichzelf zall beginnen. hopelijk krijgen we allebei ongelijk! Sanne. ook al lekker naar de kermis. Nog een nieuw harinkje gehaald?? Klinkt goed. Oeh, eventjes weg en er is weer iemand vruchtwater aan het verliezen! Mama, wat spannend!!!! (krijg weer helemaal de kriebels en stiekeme jaloeziesteekjes ) Zet 'm op meid!!! Jolan, mooi geworden hoor die kamer! Aaliyah, zal zo even de foto's bekijken. hij wil ze nu even niet openen.
Ja dat is ook zo. Maar heb m'n hele zwangerschap gehoopt op die ene leuke, stopt d'r dienst om 20.30u. Pfff Weet je nu nog hoe ze heet? Haha
Naja ik ga even tv kijken en eten. Houd jullie op de hoogte! En anders horen jullie het wel van Mandy of Marlieke
@Stephanie snap wel hoor dat je jaloezie steekjes krijgt je wilt zelf natuurlijk ook en als je hoort/leest dat er weer iemand bezig is... Lekker met je pootjes omhoog hihi ben zooo blij dat ik daar vanaf ben. @Marloes thnx! Handige tip trouwens van dat badje ik ga het denk ik als het goed loopt vanavond ook even proberen. Ik had vanochtend zelf Jason even op onze weegschaal gelegd en hij woog 3,1 kilo dus hij is nog niet heel veel aangekomen (weet niet of er veel verschil zit met weegschaal van cb)
Aaliyah, denk dat de weegschaal op het cb wel heel nauwkeurig is afgesteld. (heb er natuurlijk geen verstand van, maar lijkt me) En bij die kleintjes is een paar grammetjes al best veel. Ach, beentjes omhoog is ook wel lekker hoor. Maar voel me zo bezwaard af en toe naar vriendje toe. Ben ook blij als die morgen weer late dienst heeft. Kan ik tenminste wat meer m'n gang gaan. (en is niet vervelend bedoeld hoor!! komt zo vreemd over hahaha)
als ik dan zo de foto's van Aaliyah zie, dan zie ik pas dat ons mannetje toch echt wel groot is.. maar voor ons toch ook weer klein. Marjanne; die 2 van ons kunnen ook zo lekker spelen, maar zijn allebei toch ook weer zo verschillend. Hier 2 jongens trouwens. Voor mij was het toen de eerste en voor haar de 2e, dat is ook al wel anders. Hoe hebben jullie dat toen en nu misschien ook weer wel, gedaan met de namen? hier was de jongste zus op de hoogte van de top 3 jongensnamen en kon toen precies zeggen of we allebei voor naam nummer 1 konden gaan