Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja manlief is idd zenuwachtig, elke keer als ik zeg dat ik een steek heb, vraagt hij of de weeen zijn begonnen hahahaha

Hij is er trouwens heilig van overtuigd dat de kleine begin van de week komt. (of dit weekend, maar die is bijna voorbij) Nou ik hoop dat hij gelijk heeft :D

Ben ook benieuwd of de weeen al begonnen zijn bij mama1987

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marloes, heb je ook geen last van voorweeën gehad? Tja ik vraag me ook af: wat zijn voorweeën.... watik nu voel noem ik maar zo, maar of dat ook echt zo is... zou het niet weten. Zijn echt krampen onderin mn buik die uitstralen naar mn rug.

Weet ook nit waar je de pijn van weeen voelt. Is dat in je buik of in je onderbuik of is dat verschillend?

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Jolan; Hier geen harde buiken en geen voorweeen. Wel dagen van tevoren ongi-krampen, misselijk en roze afscheiding

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok, dus je hoeft geen harde buiken te krijgen.
    Nou die ongi krampen die heb ik al de hele week....nu ook weer... zeurt echt in mn rug :(

5. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

mijn vent is dus totaal niet zenuwachtig, hij is de rust zelve! wel fijn, want ik ben zelf een stresspik!

6. Madelon84

en als de bevalling begint, merk je dat dan meteen? worden die ongi-krampen feller en regelmatiger? voelen weeen heel anders als ongi-krampen?
    (ben zo benieuwd wat ik kan verwachten!)

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hier is alleen mijn moeder zenuwachtig.. die liep vanmiddag gestressed te zoeken naar haar telefoon, dus ik vroeg waarom heb je die nodig dan?? Zegt ze ja als laura belt dat ze gaat bevallen!! dus ik kijk dr aan, IK STA NAAST JE! dan ga ik toch niet bellen!

Muts...

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahahahha kuide, die vind ik wel grappig van je moeder :D

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jij voelt wel iets toch...

ik heb echt niks gevoeld... geen steek, krampje etc...
    net zoals bij de 1e zwangerschap.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    :D haha moeders

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hahahaha laura, jou moeder is echt zenuwachtig!! Lief hoor. :)

Volgens mij begint iedere bevalling anders als ik het zo lees hier.
    Het schijnt als je echt weeen hebt dat je die wel voelt.
    Ben benieuwd...

Mama kreeg ook nog eetbezoek he, misschien is die nog niet weg...

En van Pretty nog niks gehoord. Die moest denk ik gelijk blijven heb ik zo'n vermoeden van.

Hier trouwens ook een ietwat zenuwachtig ventje. Soms schiet ik even overeind als beebie zich ineens uitrekt of zo en dan schrikt ie zich te pletter. hahaha

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    sms pretty wel even...

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Madelon: ja ik wist het meteen. Het zijn echt van die golven die je voelt aankomen en erger worden. Ik had helemaal geen voorweeen gehad dus ik weet het verschil dan niet maar als je ze hebt dan weet je het gelijk. Weeen voelen wel anders dan ongi-krampen hoor. Ik kon ze heel moeilijk opvangen. ik ging rondlopen als ik een wee kreeg. Ik wilde ook niet aangeraakt worden ofzo

14. Madelon84

ok dus je weet het meteen. wat ik tot nu toe heb komt niet in golven, niet regelmatig ofzo. heb elke dag meerdere keren bijvoorbeeld een half uurtje ongi-krampen. toch allemaal voorbereidingen denk ik, net zoals onder mijn banner staat kan het rommelen nog wel even duren:(

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne wat lief van je zus! Ik doe het armbandje ook nog niet om is te groot en ben ook bang dat Jason zich bezeert

@Jolan balen hoor dat het vol zat, maar nasi is ook lekker!

@Madelon ja was idd met een schaapje van de name-it zijn die kleertjes. Oooh lekker een voetmassagebadje!!

@Stephanie ik werk in een verpleeghuis als flexmedewerker voornamelijk op pg afdelingen heb het erg naar mijn zin we hebben nu kleinschalig wonen

@Jolan ik vind het moeilijk iets te zeggen over hoe mijn bevalling begon, het rommelde al zo lang bij mij, voor mijn gevoel begon mijn bevalling pas toen ze mijn vliezen braken en ik meteen hele heftige rug- en buikweeen kreeg en dat voelt zeker niet als ongi krampen

@Rianne was het gezellig met de visite? Ben benieuwd of het badje helpt voor Lenthe. Hahah keukenweegschaal ook echt lijkt me een erg grappig gezicht!

@Kuide hahah die moeder van jou grappig hoor. Ach toch fijn dat ze iig haar mobiel altijd bij dr heeft toch.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Madelon ja echt weeen herken je gewoon echt! Ik kon helaas zoals Rianne niet rondlopen mocht niet eens op mijn zij liggen ivm ctg ik moest op mijn rug liggen en dat vond ik erg moeilijk. Ik kon ook niet praten tijdens een wee en het enige wat ik kon doen was naar het plafond staren en puffen en mn vriend zn shirt kapot trekken hahaha

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    en weeen, voel je die echt in je buik of meer naar onderen?

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik voelde ze opkomen in mijn rug en voelde het in mijn hele buik die werd echt keihard en mn rug spande helemaal samen tis ook beetje moeilijk uitleggen:)

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    :D ja dat geloof ik idd dat het moeilijk is om uit te leggen .....
    Daarom is het ook zo moeilijk om je er iets bij voor te stellen als je het nog nooit gevoeld hebt...

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Stom he dat je op een gegeven moment gewoon benieuwd bennt naar hoe weeen voelen en hoe de hele bevalling zou gaan hahaha. Hetgeen het meest pijn moet doen in je hele leven kijken wij gewoon naar uit.

Aaliyah, leuk joh kleinschalig wonen. Zijn ze hier ook aan het bouwen en zit eraan te denken erop te solliciteren.
    Maar voorlopig nog even niet aan werk denken. :D

Deel Deze Pagina