dank je wel Jij ook van harte gefeliciteerd. Ja goede week geweest denk ik. Wat ik al eerder in de topic las is dat het leuk is om vanaf het begin te kletsen en de meeste zijn tussen de 4 en 6 weken dus dat is erg leuk
Meisjeeeeee..... heb je al getest? Nu zal ik je met rust laten hoor, je moet natuurlijk testen als het goed voelt . *blijft nieuwsgierig afwachten*
Ja natuurlijk oekoek ik had daar nog niet over nagedacht. Ik heb getempt dus weet precies wanneer mijn ei is geweest, maar er niet bij stilgestaan als je dat niet weet dat je dan van je lengte van je cyclus moet uitgaan. zwanger he! xxx joyce
Van harte welkom, ik ben 27 mei uitgeteld, maar vond een week geleden al dat ze al zoveel in mei gekletst hadden. Klets gezellig met ons mee, mag gerust! Liefs, MissQ.
En meisje weet je al wat, hou ons niet te lang in spanning hoor! Vanmiddag bij een verjaardag geweest en daar was iemand die paranormaal is, ik zat echt continue te denken"zou ze t weten". Durfde amper haar kant op te kijken. Ben nu toch even beroerd zeg, bah heb last van oprispingen. Pixie zou je mij een pbtje kunnen sturen wat de schilderijtjes kosten? Vind ze echt heel erg leuk!
wil je op de lijst? onder mijn naam staat de link.. geef alles maar door, dan kom je er op.. en spannend is het zeker he. is het je 1e kindje
Oh ja leuk waarom niet ja is de eerste en stiekum een beetje onverwachts maar oh zo welkom we wilde het beide heel erg graag en was wel van de pil. Veilig deden we het wel maar op vakantie in het heetst van de strijd vergeten. Nadat ik 6 dagen overtijd was ben ik gaan nadenken en zat ik een uur later trillend en huilend alleen op de bank. Sinada 24 1e kindje bv mvm ga ik aanvragen geslacht nog onbekend 29/30 mei uitgerekend 23 oktober intake verloskundige
ja idd.. helaas heb ik nog geen test in huis.. morgen vroeg komt er een vriendin langs dus kan dan ook niet testen.. mmmmh. zal morgen middag pas worden.. of dinsdag ochtend
welkom en gefelicieert sinada.. heb je in de lijst toegevoegd. zie link onder mijn banner Welkom limmeke *spring spring spring* je kan heel makkelijk nog een topic erbij hebben hoor meisje.. NU.. wat zit je nou uit te stellen.. ga nou testen!