@noname: gefeliciteerd! Deze keer gaat alles goed! We duimen voor je... Welkom bij de juni-mama's. X Niki
Welkom alle nieuwe! Het wordt steeds drukker! Gezellig Ik heb vanmiddag even op bed gelegen, maar moet zeggen dat ik niet heb kunnen slapen, balen, ben nog steeds moe :x Ga zo maar lekker bank hangen en soaps kijken
Vandaag mijn eerste echo gehad en.....alles is uitstekend! Ik heb goed mijn best gedaan met het uitrekenen, want de verloskundige kwam ook precies uit op 8 weken (helemaal nauwkeurig is de telling natuurlijk niet in deze fase). Het was een inwendige echo, waarbij echt het hele kindje al te zien was. Hoofd, beginnende uiteindes van armpjes etc. De foto'tjes liggen hier naast me, ik kan het gewoon niet geloven. Het was een emotioneel moment (ook voor mijn man) toen we het hartje hoorde kloppen op de speaker. Wauw. Ik mag over 3 weken weer terugkomen voor een 2e echo. Ik heb echt het gevoel dat ik nu ook echt blij mag zijn, nu het ook zo tastbaar is en het zo goed verlopen is. Liz01
jaaaa ook ik mag me hier bij voegen! dat is zo'n fijn gevoel, alleen wel super onzeker! wil echt het liefst van alles voelen om maar een zeker gevoel te krijgen! ben niet echt misselijk alleen, beetje weeig gevoel in mn buik, vaak 's middags en in de avond... dus nix geen ochtend misselijkheid... komt dit bij anderen ook bekend voor? wel erg pijnlijke borsten, maar dat komt en gaat ook... dus als het dan minder is schiet ik gelijk in de stress.....
Ohh wat fijn Liz dat het zo een fijne ervaring is geweest voor je nu lekker genieten meis Hi bloempje...gefeliciteerd....en ja er zijn meer meiden die weinig tot geen klachten hebben..je onzekerheid daardoor is goed te begrijpen hoor
Alle andere nieuwen welkom. Er wordt hier heel wat af gekletst Ik heb ineens veel zin in zoute haring. Vanmorgen ben ik maar naar de stad gereden om 2 broodjes op te halen, heerlijk. Normaal ben ik helemaal gek van ijs en daar moet ik nu juist niks van hebben Het is allemaal maar raar wat een zwangerschap met je doet.
zoute haring.....dat lust ik helemaal niet...ik hoop echt dat ik dat nie ga krijgen anders valt manlief echt van z'n stoel van verbazing hihih...
hey meiden beetje stomme vraag misschien, maar hebben jullie ook af en toe steekjes daar beneden (in je vagina bedoel ik)? '"Gister heb ik het gehad, en nu weer....
hahahha nou ik heb nog helemaal niet zoiets van: wow ik heb trek in......, of gestie... dat lust ik niet meer
ja Jolan ik heb het ook vaak...weet niet wat het is idd maar prettig is anders...ook wel us het gevoel dat er wat uit loopt zeg maar ...dan ren ik weer naar de wc om te broekloeren....maar tot nu toe niks te zien elke keer
nou idd.... voor jou nog een weekje wachten voor je eerste echo! spannend hoor! ga echt voor je duimen, want als 1 het verdiend heeft, ben jij het wel! (allemaal natuurlijk , maar jij bent al zo lang bezig!)
dank je wel lieverd ....vind het wel erg spannend allemaal hoor...die echo enzo....zit maar met als dat hartje maar klopt, als dat hartje maar klopt ...ben best beetje nerveus eerlijk gezegt
heel lang idd....maar ben volgende week lekker weekje vrij dus dan kan ik me zinnen even ergens anders op zetten...miss dat de dagen dan wat sneller gaan hoe is het verders met jou en de klachtjes? zie je niet zoveel meer in de bus.
hier niet echt klachtjes moet ik zeggen, en dat maakt me juist zo onzeker. Zou graag wat meer klachtjes hebben, hoe stom het ook klinkt. Heb ook niet echt last van mn borsten en totaal niet misselijk. Nee ben idd de afgelopen dagen niet meer in de bus wezen kijken.... werd beetje onzeker ervan ging ineens zoveel mis......
Hoi Liz01, Fijn zeg, dat alles goed is en dat je al zoveel hebt kunnen zien! Lekker van genieten, hoor! Mooi hé, dat kloppende hartje te horen.... Liefs Niki
Gefeliciteerd Bloempje! Welkom bij de juni-mama's! Hier precies 't zelfde... minder pijn in mijn borsten als bij de eerste keer (bij Hugo had ik écht hele erge pijn aan de zijkanten) nu alleen pijnlijke tepels... en ook niet altijd... Zal allemaal wel goed komen... we gaan d'r maar vanuit... Liefs Niki