@bab, mac is weer thuis met bram, zaterdag middag al het gaat goed. De rest zal ze hier zelf komen vertellen binnen kort
Wat leuk een meid erbij! Mama van harte met de geboorte van Zoë (met puntjes op de e ) Heb wel alles bijgelezen, maar ben op dit moment echt een vergiet... Mijn excuses Ehm... ik ga zo verder lezen en schrijven, ga eerst met een klein mannetje onder de douche. Hij heeft een verassing voor me in zijn luier... tot later! knuf
@vinnies, wat k*t van het slechte nieuws! En niet gaan stressen door andermans verhalen over de bevalling! Kleintje moet er toch uit! Doe lekker rustig aan, alles komt goed @mandy1, balen dat je zo slecht geslapen hebt. Hoort er geloof ik echt bij, ik slaap al een week klote! misschien beetje bijslapen vanmiddag? @iedereen die een week verder is gefeliciteerd..kom maar kleintjes!! Ik heb ook een bagger nacht gehad, heel vaak wakker, en maar draaien want bekken vind het niet goed als ik een half uurtje op dezelfde zij lig! Ook kleintje was lekker bezig de boel te verbouwen, zal ook wel niet lekker gelegen hebben. Heb regelmatig harde buiken, en daardoor heeft mijn maag geen plek meer ofzo, 2 keer me eten eruit gegooid de afgelopen dagen. Ach, nog even vol houden.
Mama proficiat met Zoë! Lekker genieten nu... Heb gisteren wel meegelezen, maar had even geen tijd/puf om te reageren... Zal vandaag weer eens netjes een poging doen...
IngeS is de buddy van Simoon... IngeS ook al tijdje niet gespot hier Sterkte met Gijs, Simoon, hoop dat het niks ernstigs is!!
@aicha, heb geloof ik geen antwoord meer gekregen, of gelezen dat kan natuurlijk ook (ben een zeef haha) op de vraag hoe je het voor elkaar krijgt dat afvallen. En of je nu je eigen kleren nog wel past, die van voor de bevalling.
@ mam 1987 gefeliciteerd balen pm2b dat het nu weer allemaal rustig is maar gelukkig heb je nog genoeg vruchtwater. nu weer even wachten op de volgende die gaat bevallen spannend
@Mandy1, (mede-buddy) nu kunnen wij ook bevallen meid! Maar jij mag eerst hoor! Niet te lang wachten he? Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen vannacht. De reden dat je vannacht niet op zp kon was vanwege onderhoud...
Goedemorgen dames, Mama1987: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter zoe! De rest, heb wel alles doorgelezen, maar weet echt niks meer. Teveel aan mijn hoofd nu sorry. Hier gaat het.. maar even wat problemen.
@bab balen dat je maar zo weinig hebt geslapen. @marlieke gefeliciteerd met je 38 weken! @mama1987 gefeliciteerd!! Leuke naam! @mandy ik kwam er vanmorgen ook niet op. Balen dat je zo slecht hebt geslapen. Hoop dat je nog ergens een uurtje kan slapen vandaag. @aicha lekker dat je zoveel bent afgevallen. Ik hoor ook graag tips. @kuide balen van je bagger nacht! Ik ben bij de chiropractie geweest ivm ongeluk van vroeger en daardoor helemaal geen last meer van me bekken. @marjanne veel plezier met de verassing van ted! hihi. Nou ik ga ff naar de vk.
Sorry,heb ik niet gezien!!!! Ik heb er helemaal niets voor hoeven doen Al mijn kleren zitten best ruim nu,maar ik wacht nog ff met shoppen want er moet nog veeeel meer af.
Mama gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @ Aaichia vertel je geheim eens wat afvallen betreft @Pm2b hopelijk geen erge problemen Sorry niet alles bijgelezen mischien vanmiddag even want heb slecht geslapen vannacht amper een oog dicht gedaan dochter is naar psz dus heb dagje voor mezelf, al wil ik wel wat poetsen
@bab bij ou is het dus ook aardig aan het rommelen! @kuide even voor de lijst mama1987 is gister bevallen en niet vandaag. hier gaat het precies zo s'nachts! ik ga inderdaad vanmiddag even bijslapen, mijn dochter is weer lekker naar oma. @marlieke nu mogen wij ook na onze buddy! ik wist dat niet van het onderhoud!
@vinnies veel plezier bij de vk misschien wel je laatste keer! @aicha ik ben nu al jaloers op jou, dat wil ik straks ook! zo hier breekt het zweet me nu al uit zeg! heb net lekker gedoucht en een wasje weg gewerkt en gestreken! nu even een kopje thee en bijkomen haha. ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en jeetje deze week 3 kilo erbij?! ik ben nu in totaal al 24 kilo aangekomen echt veel!