Mama proficiat met Zoë! lekker aichaaa lekker he zoveel afvallen!!! ik ben nu 12 kilo kwijt en pas ook lekker weer in me " eigen" broeken maar ook ik wacht nog ff met kopen whahaha heb nu maat 48 en wil naar 40/44 toe ... maar met echt lijnen doe ik nog even wachten .. eerst nog ff goed herstellen pm2b rustig aan wijffie!! hoop dat het geen erge problemen zijn!!! zo marlieke wat een slaapkoppie!!! veel suc6 bij de verloskundige vinnies!!! hier net alles al lekker schoongemaakt! en lindsey naar school gebracht! hier gaat het "echte" leven weer beginnen voor mij want mijn man gaat vandaag weer de nacht in (ploegendienst)dus het is over met de verwennerij hahahahaha ik ga ff stoppen want er is een klein mannentje wakker en die heeft behoorlijke honger hahahaha ben zo weer terug om verder te reageren
Ik weet het niet,had 'n berichtje achter gelaten op haar hyves maar nog niets op gehoord en heb haar net 'n smsje gestuurd!
Mama1987, gefeliciteerd met Zoë! Leuk om alle verhalen over bevallingen en mooie kindjes te horen. Hier gaat het nog wel even duren, verwachten ze (ben natuurlijk pas als een van de laatsten uitgerekend). Voel me ook nog goed, dus vind het niet zo erg. Blijf gewoon gezellig met jullie meelezen . Prettige dag allemaal! En meiden die nog moeten bevallen of bij wie het al rommelt: veel succes!
Zo ga ff 'n boze mail naar de gemeente sturen. Heb laatst gewoon 'n boete gekregen van 35 euro voor niet goed scheiden van afval. Ben me van geen kwaad bewust en vraag me af wat er niet goed gescheiden was.(want dat vertellen ze er voor het gemak niet bij
@sanne doe rustig aan. Ga nog ff rusten nu het kan! @mandy 3 kilo in een week, is dat niet vocht? Ik was 1 kilo kwijt, kan echt weinig eten want de baby zit zo hoog. Hoeveel was je aangekomen bij noa? @pm2b rot dat je problemen hebt, sterkte. @gabester jammer dat het over is met de verwennerij. Succes met het weer wennen aan het normale leven! Bij de verloskundige was alles goed. Kleine is nog niet ingedaald en ligt nog niet vast. Eigenwijsje zei ze.
@emme fijn dat je je nog goed voelt. Ik ben de 25ste uitgerekend dus scheelt niet veel. Ik heb ook het idee dat het nog wel ff duurt. @aicha lekker dat je zonder dieeeten bent afgevallen! En belachelijk zeg van die boete!
@sanne ja kan ook tijdens een wee, maar ze hebben liever dat het alvast gebeurt ivm snel indalen als de vliezen breken, dan kan het handje of de navelstreng ertussen gaan.
@vinnies fijn dat alles goed was! vorige week was ik 1 kilo afgevallen en nu 3 eraan vind dat erg raar. ik heb wel meer vocht ja zie n dat mijn enkels vrij dik zijn. hier is de kleine ook nog niet ingedaald.
@mandy ik hield vorige week ook wat vocht vast, mijn voeten waren dik, maar nu niet meer dus dat zou die kilo kunnen zijn. Vocht weegt heel veel he, mijn nichtje heeft vorig jaar in het zh gelegen met zw vergiftiging en helpp. Die was 40 kilo aangekomen van het vocht. Na 2 dagen vast ze al 30 kilo kwijt. Jou kleintje heeft heeft dus ook geen zin om vast te liggen hihi.
sanne ja bij noa was ik 23 kilo aangekomen, heeft ook 8 maanden geduurd voordat het eraf was. ik ben nu van plan gelijk echt goed op mijn eten te letten en zodra het kan komen mijn skeelers tevoorschijn en ga ik gelijk mijn best doen om het eraf te krijgen! vinnies hier verwacht de vk dat het pas indaald als ik weeen krijg.
Mama1987, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!! Ik heb er net al even bewonderd op hyves, prachtig kindje hoor!