Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

graag gedaan natja, kleine moeite! zo zie je maar, tegenwoordig is er heel veel meer bekend door onderzoeken over bv en als je weet wat er achter zit wordt het een stuk minder moeilijk!

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sunshine, ik heb dit stukje even overgetypt uit een info brochure over borstvoeding van het ziekenhuis:

Zo lang een baby uitsluitend moedermelk krijgt, zal de ontlasting zacht blijven en soms zelfs waterig met dunne vlokjes. De kleur kan variëren van mosterdgeel tot lichtgroen, de frequentie vanaf de derde dag is minimaal vier maal per dag. Na de eerste maand kan het zijn dat uw kind zes maal per dag poept of één maal per tien dagen (!). Dat is allemaal normaal

Ik denk dat dat ook geldt voor eventuele flesvoeding (qua frequentie dan)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sunshine, ik verschoon ook voor elke voeding. Mag ook wel, hij heeft elke keer zijn luier vol zitten.

Raken jullie baby's trouwens ook zo van streek zodra je de broek uit trekt? Julian schreeuwt het soms echt uit, word daar zo onzeker van :)

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jippie kan ik toch nog iemand helpen, terwijl ik nog niet bevallen ben hahaha. Toevallig las ik dat stukje gisteren.

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik heb trouwens nieuwe foto's geplaatst, waaronder een van de 4 generaties, mijn oma, mijn moeder, ik en Isabella

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen allemaal!

@Mama87 gefeliciteerd met jullie dochter!!

@Sunshine wij verschonen gewoon met elke fles de luier maar Jason is een heel makkelijk kind dat alles wel best vind

Ik ben ook jaloers hoor op iedereen die hun eigen broeken al aan kan. Bij mij zit het allemaal op mn heupen en mn bovenbenen zijn ook erg dik geworden. Zodra ik mag sporten ga ik met mn vent samen sporten en afvallen mag toch gewoon al als je geen bv geeft?
    Bij mij gaat het niet zo hard met de kilo's eraf helaas...

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jason doet dat eigenlijk niet, maar misschien doet Julian dat omdat hij het dan koud krijgt?

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    natja, mooie foto's!!!

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Nathalie: Je zag het heel iets bij Lenthe. Maar dat was na een dag al weg. Ze had een klein schaafwondje en een klein kringetje. Maar de vaccum heeft er maar heel even opgezeten want ik heb haar zelf eruit geperst. De vacuum was alleen om haar door het laatste randje te krijgen omdat mijn bekken te krap was.

10. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

natja, heb de foto's bekeken, echt gaaf! die van die 4 generaties is leuk!!

ik heb ook eindelijk eens een keer een buikfoto in mijn album gezet!
    strak staat ie he??:)

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne las dat jij een catheter hebt gehad? Heeft dat pijn gedaan bij jou?

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    madelon, wauw mooi buikje hoor :D

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Natja: Wat een mooie foto's! En wat een geweldig geboortekaartje!!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Natja, leuke foto's! Lekkerb hummeltje is het!

Aaliyah, zou kunnen idd. Met in badje doen schreeuwt ie ook zo. Echt zielig!

Rianne, dat is snel bijgetrokken zeg. Bij Julian heeft ie er ook maar even op gezeten. Denk een minuutje en toen voelde ze dat hij verkeerd lag en hebben ze hem eraf gehaald.

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Madelon: Waaauw wat een mooie buik !!!!!

@ Aaliyah: Ik vond de catheter zetten wel meevallen. Bloed prikken deed meer zeer. Allen het eruit trekken was wat minder haha.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Natja leuke foto's hoor

@Madelon mooie grote buik zeg!!

@Nathalie ja dan schreeuwt Jason ook hoor als ie in bad moet en als ie erin ligt is het over

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Madelon, mooie buik en die staat idd strak!

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Nathalie: Oh ja dat is ook wel kort gelukkig.
    Ik heb een foto die van de zijkant is genomen tijdens de bevalling, dan zie je het hoofdje uit mijn doos komen met de vaccum er nog op.. en je ziet dan dat ik geknipt ben. Wel heftige foto maar ben wel blij dat ik die heb. Heb nog een andere foto dat het hoofdje eruit wordt gepakt door de gyn.

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Marlieke veel plezier met groeiecho

@ Mama´s met slapeloze nachten allemaal maar dutje doen op de bank na het flesje van de kleine

@Rianne heeft ze mischien krampjes? wel netjes zolang geslapen
    Tja poetsen mn moeder is op vakantie heeft vorige week nog goed gepoetst dus wil het een beetje bijhouden haha wil het netjes hebben voor als het zover is

@Eigen kleding weer aan na bevalling, knap hoor dat sommige het alweer aankunnen... kweet bij mn eerste bevalling dat het lang duurde had de eerste weken mn zwangerschapsbroeken nog aan

@Natja kga zo even foto´s bekijken....

@Madelon nu staat buikje nog strak ja ;)

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Sanne; Nee volgens mij niet. Die heeft ze in het begin heel veel gehad en ze huilt nu toch anders. Als ik er beetpak is ze wel stil. En met de krampjes was ze echt ontroostbaar..

Deel Deze Pagina