Een vriendin van mij is verpleegkundige en die zei ook dat het geen pijn hoorde te doen en dat het bij mij waarschijnlijk kwam omdat ik me niet kon ontspannen. Als ik er nu aan denk doet het weer zeer!! Was zo blij dat ik na mn bevalling zelf kon plassen
Weten jullie waar die onrust van Niek vandaan kan komen? Lijkt me ook erg vervelend als je zo elke keer moet verschonen en hij is zo onwijs druk.
Dat is wel vervelend dan Aaliyah!! Enige nadeel aan mijn hele bevalling vind ik dat mijn darmen een beetje van slag zijn. Ik moest zaterdag zelfs aan een clisma Ik eet echt mega veel nu om mijn darmen weer normaal aan de gang te krijgen.
Haha, ja, de maan scheen heerlijk gisteravond Gelukkig heeft hij er goed op geslapen en geen krampjes is ook helemaal geweldig Djennah slaapt niet door maar word 1 x 's nachts wakker voor haar flesje.
@Nathalie nouja als die klisma geholpen heeft! Ja ik heb na de bevalling ook heel lang geen ontlasting gehad hoor maar vond het niet erg want durfde het er toch niet uit te persen hahaha. Nu is het nog steeds moeizaam maar dat was voor de bevalling ookal zo toen ik zwanger was kon ik een stuk beter naar de wc!
even tussendoor: getsie ik ben het wachten zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry haha
Oh ik kon juist altijd goed naar de wc, tijdens mijn zwangerschap wat minder maar nu is het echt drama. Schijnt er ook bij te horen als je een keizersnede hebt gehad zeiden ze.
Hij is erg gevoelig voor prikkels hebben we gemerkt. Daardoor wordt hij onrustig, als hij slaapt hoor je hem soms ook gillen of huilen. We proberen dus de prikkels zo min mogelijk te geven, maar dat lukt niet altijd. Gisteren verjaardag gehad en dat is ws te druk geweest waarvoor we vannacht geboet hebben.
Oh oke dat wist ik niet. Wel balen als je daarvoor wel goed kon. Ik zit alleen maar weer aan de bruine boterhammen enzo...en proveer veel te drinken. zoo ik ga Jason even vermaken want die kleine kabouter is al de hele tijd wakker
@ Rianne, zielig dat ze al de hele morgen huilt (voor haar maar ook voor jou) @ Natje, prachtige foto van jullie vieren. @ Tamtam, goed dat alles ok was bij de vk,misschien dan wel de laatste x geweest als het doorzet
Djennah eet tussen de 100 en 135 om de 3 a 4 uur. Ik voed als ze honger heeft maar niet eerder dan als er 3 uur tussen zit.