klopt had ik ook hoor...ben er zelf ook nie zo heel veel.. ik had tot vorige week ook niet echt klachtjes werd er mega onzeker van of het allemaal wel goed zat enzo////maar die klachtjes zijn sinds zaterdag er dubbel en dwars...incl de misselijkheid .......dus het kan nog komen hoor meis....en als je geen klachtjes krijgt betekend het het niet dat het mis gaat of neit goed zit...er zijn horiop meiden die de zwangerschap zonder klachten doorgekomen zijn en een gezonde baby ter wereld brachten...maar miss dat je na de echo wat meer gerust bent....zo zal het bij mij ook waarschijnlijk wel zijn
Ik heb dat ook af en toe, maar heb gelezen in het boek: "zwanger van je eerste kin"van Ouders van Nu (heel goed en fijn boek trouwens) dat dat heel normaal is en ook met het rekken van de banden te maken heeft. Geen zorgen maken, dus...
hallo dames jeetje wat gaat het hier snel alle nieuwe aanstaande's welkom een beetje bij gelezen,dat onzekerheid komt mij ook bekend voor weer twee dagen bloedverlies gehad,maar geen krampen 29 okt weer een echo hopen dat het hartje nog klopt even weer een buik foto gemaakt,is niet veel dikker geworden alleen een andere vorm gekregen alweer 8wk
hoi dames hier een beetje een dag met een rare draai aan. ben wel even van slag van de definitieve berekening van huurtoeslag van 2007. blijkbaar ontvingen we veels te veel.. moeten we nu gaan terug betalen! in 2009 zullen we dus waarschijnlijk hetzelfde bedrag moeten terug betalen. dit is toch echt wel een deuk in onze planning (sparen voor babykamer enz) Er moet hier dus extra gewerkt worden. zal even terug lezen maar heb wel moe huil ogen momenteel.. wou eigenlijk slapen.. maar helaas maakte ik de envelop open voordat ik door de voordeur kwam...en nu gaat het vast niet meer lukken met mijn doom denken
NIEUWE MEIDEN: WE HEBBEN EEN LIJST (ONDERTUSSEN AL 2 DELEN) WAARIN ALLE ZWANGERE DAMES VAN JUNI 2009 STAAN. WIL JE OOK OP DEZE LIJST, KIJK DAN EVEN WELKE INFO WE NODIG HEBBEN EN STUUR DEZE DAN IN EEN PB NAAR PIXIE OF NAAR MIJ!
Ach meid toch... dat is nooit leuk! Moet je het dan in 1x terug betalen? Kun je de toeslag van dit jaar zovast al niet stopzetten, zodat je dat niet meer terug hoeft te betalen
@ pixie: da's wel heel erg balen, ja... Zo, heb net even heel hard gewerkt en nu ben ik klaar. Straks alleen nog even eten maken (bleeegh, geen zin) en dat was t voor vandaag! Nog 2 daagjes werken en dan... de ECHO!
Ohh Pixie dat is zo balen. Stomme belastingdienst! Grr..... Wij hebben precies hetzelfde gehad met de huurtoeslag (en ook zorgtoeslag). Dat zijn van die dikke tegenvallers. Kan me voorstellen dat je ontzettend baalt en verdrietig bent. Groeten Friezin
@roxanne fijn dat je toch echo heb kunnen krijgen.. mooi zeg! gecondoleerd met je stiefoma @Liz, gefeliciteerd...ook fijn dat je echo goed was.. @tamtam.. ZWAAAI.. goed je hier te zien hehehe.. nogmaals gefeliciteerd! @sannerosa jij ook gefeliciterd @ellen291982 nog een ellen erbij hahah gefeliciteerd @bloempje....ook gefeliciteerd en natuurlijk welkom op het forum! hoop dat je snel leer bijhouden ps. ik heb ook geen misselijkheid. wel pijnlijke borsten en erg moe @noname ook gefeliciteerd. lijstje word langer hoop dat het voor jullie allemaal goed gaat.. @vriend en lezen. nou zoals hij het zelf zei een keer ín theorie lijkt het lezen me wel wat, maar in praktijk...'ik moest zo hard lachen toen hij dat zei @girafje.. oke dan ... ja dacht ik ook. ik vraag morgen aan de vk waardoor dat komt. bloed of vocht vasthouden of wat? @jolan25 als je het een week eerder wil dan vraag je dat gewoon.. en dan geef je ook gewoon aan dat je denk ook verder te zijn dan wat je uitreken juist omdat je cyclus niet klopt.. gewoon eerlijk zijn. oh je bent al weg. nou zal wel goed komen. @debsje. ja idd. ik voel me best dom hierdoor dat ik niet wijzigingen hebt doorgegeven.. 2 jaar wonen we hier en krijg ik mooi maandelijks huurtoestlag..volle pot. altijd gedacht ik had er recht op. nou dus niet! ineens ben ik een slechte budgeter voor mezelf geworden terwijl ik dacht het allemaal moooi in controle te hebben.... @marloes. gelukkig niet.. al zouden we dat wel kunnen doen, maar liever niet.. maar het komt erop neer dat eigenlijk wat we sparen hebben we toch nodig dus zouden we op ons inkomsten eigenlijk niet kunnen sparen.. dus moet er wat aanpassingen gemaakt worden in het werk situatie.. ik heb net gekeken en als ik het nu zou aanpassen dan word het pas over 2 maanden ingevoerd. dus heeft geen nut. wacht even de jaaropgave dan.. voor dit jaar is het al te laat. @friezen idd. al vind ik 'stomme' momenteel wel erg matig! gelukkig is mijn vriend er die mij even uit mijn doomdenken kan helpen... pff. ook zorgtoeslag? nou ik ga maar even daarop achten dan en alvast voorbereiden.
Hallo meiden, Ik heb mooie berichten gelezen over echo's. Hartstikke top en fijn voor jullie meiden. Dat is een hele geruststelling. Aan de nieuwe aankomende juni mama's: gefeliciteerd en welkom. Hier gaat alles weer wat beter. Gisteren toch even mijn urine laten onderzoeken bij de HA. Ik had toch nog wel last. Het bleek schoon te zijn. De pijn heb ik vandaag niet gevoelt. Ook even de vraag aan de verloskundige hier op de site gesteld, of het kan komen door de groei van mijn baarmoeder. Dat kan dus inderdaad. Nou ja, de pijn is weg en daar ben ik allang blij mee. Kwaaltjes: aanvallen van misselijkheid, aanvallen van kokhalzen (om niets, komt spontaan), wel honger...maar toch ook weer niet . En ik heb nu al een dikke buik, het lijkt een mega vetrol. Heb ik anders nooit, dus ik ben benieuwd wanneer het iemand gaat opvallen. Groeten Friezin
hey meiden jeetje alweer 14 pagina's erbij, ik heb alles weer trouw gelezen maar ff geen puf om helemaal alles terug te lezen en te reageren, dus maar weer even een kortere versie haha: liz01:gefeliciteerd met je mooie echo en nog welkom he haha. roxanne:jij ook gefeliciteerd met je echo lekker hoor, ik wil ookkkkk. niki:ik had vorige keer ook supergevoelige borste, vooral de buitenkant, maar nu nog bijan niet, ja als ik erop druk voel ik bobbels van die klieren enzo maar ze doen geen pijn als ik erop lig..nah misschien komt het nog. pixie:balen zeg maar je kunt het meestal in termijnen terug betalen hoor, zou gewoon s even bellen als ik jou was.ennuh kijk het wel goed na, want ze maken ook vaak fouten! jolan hoe was het bij de vk?ik heb net als jou bijan geen klachten pffff das ook niks he?en wanneer is je echo?hoop snel voor je debsje1977 jij had vorige week dus ook geen klachten, ja ik nu ook niks, pfff moet er natuurlijk blij om zijn, maar ja dat ben ik pas als ik een goeie echo heb gehad.maar jij bent idd lang bezig geweest zeg, jeetje.lijkt me ook moelijk om dan nog hoop te houden.nou super hoor, hoop ook ckeer dat het bij jou allemaal goed zal zijn! nous:ik had vorige keer heeel gevoelige borsten, nu helemaal niet, en ondanks die super gevoelige borsten was het vorige keer mis, dus het zegt echt niks, maar ik maak me ook druk erom hoor, heb nu ook bijna geen klachten en vind dat ook niet echt prettig haha.
nou hier alles goed maaruh ik hoorde al bij de groep met weinig klachten, maar had toch af en toe wel een steekje hier, en een krampje daar, wat moeier dan normaal, heeel licht misselijk soms...maar nu al 2 dagen helemaaal niks, echt 0,0 gewoon, vind dat niet zo leuk.....pfff ben blij als ik voor me echo mag. xxx
Liz, Makey en Roxanne, fijn dat jullie een goede echo hadden! Pixie, das balen zeg. Bloempje, Ellen, Noname, SanneRosa en Tamtam, gefeliciteerd. Ga nu lekker relaxen. Laaaaange dag op het werk vandaag . (Het is hier twee uur later dan in Nederland en ben net thuis). Reageer morgen wel weer.
gefeliciteerd voor alle nieuwe meiden. er zullen er wel niet meer zoveel bij komen, gezien juli 2009 ook al in gebruik is genomen @ pixie: balen zeg die rekening. heb het zelf wel eens gehad met de nuon. steeds denken dat je eindelijk genoeg betaald en aan het einde van het jaar weer bijbetalen. hoop voor je dat je het gespreid kan terugbetalen! @ friezin: heerlijk voor je dat alle echt in orde is en dat het waarschijnlijk een zwangerschapskwaal is. hier enkel last van wat gevoelige (.)(.) nog niet echt een buikje te zien, maar heb van mezelf ook al een beetje een buikje. van mij mag het na de echo (6 nov) wel gaan groeien! niets mooiers dan pronken met een mooie buik etenstijd! tot later
Oh Emme ik zie nu pas waar je woont! Is dat voorgoed of tijdelijk? En hoe gaan ze daar om met bevallingen ed ? Zag weer een paar mooie echo's voorbij komen En weer een paar nieuwe mama's! Gefeliciteerd meiden... Ik ga nog weer ff ATWT kijken