Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ik heb nog niet bijgelezen,dat ga ik vanavond even doen!
    Vandaag de eerste dag dat papa weer werken is...best raar hoor na 5 weken samen geweest te zijn!
    Gaat allemaal heel goed met Damien,hij wordt al groot hihi.
    Gisteren was ie 1 maand!Wat gaat de tijd toch snel!

Ik kom nog even spammen:

Liefs Debbie en Damien

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Heide:Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nienke!

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Laura: Bel je vk meid. Het is niet normaal als ze zo'n zeer doen!

4. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Wat een superman haha!
    Leuk hoor!

5. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Zo, ben even een dagje weggeweest en kan meteen 30 pagina`s bijlezen! Dat ga ik eerst maar eens even doen;)
    Heb al wel gelezen dat Heide en Mama1987 bevallen zijn!! Gefeliciteerd meiden, geniet er van!

Helaas is Luuk vanmorgen erg ziek geworden. Vond hem al zo warm en hij had 39,5...na een pcm ging het wel wat beter maar heeft hele dag niets gegeten en nauwelijks gedronken. Ligt nu sinds 18 uur in bed, weer pcm gegeven want koorts liep op naar 40! Arme man! Hopelijk is het morgen beter en anders neem ik hem toch maar even mee naar HA.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Sarah wel knap hoor dat je zo gestopt bent met bv en fijn ook dat de kraamhulp en je vk er zo goed op reageerden. Als het niet gaat gaat het niet hier ging het helaas ook niet..
    Mooie foto's van Finn hoor!!

@Madelon balen dat alles zo'n zeer doet en heeft je mannetje nog gekookt?

@Kuide jeetje dat is erg vervelend, meis als ik jou was zou ik gewoon bellen en kijken wat ze voor je kunnen doen

@Mama wat een snelle bevalling is je favo vk nog mee gegaan naar het zh of niet? Ik had je foto's idd gezien op hyves wat een moppie zeg!!

@Debke was het eng zo eerste dag zonder je man?Ik zie er tegen op dat die van mij volgende week al moet beginnen...Alweer een maand wat gaat het hard zeg!Leuke foto's!

@Bab jeetje 40 graden koorts moet je dan niet nu al naar de ha? Hopelijk is hij snel beter!!

7. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Ahh.. dat is niet leuk meid!
    Zieke kindjes zijn altijd zoo zielig he!
    Hoop dat hij zich snel beter voelt.

8. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

pff ligt het aan mij of is bij jullie de site ook weer trager???

maargoed :D

ow bab wat zielig voor je kleine man :(
    hoop dat hij snel beter is!

jeetje laura wat kl*te dat het niet doorzet!
    en gewoon je vk bellen hoor! daar is ze voor!
    en misschien als je 2 a 3 cm heb dat ze je vliezen kan breken ofzoiets?

heftige bevalling mama87 :O maar goed gedaan hoor :D:D
    en heerlijk he nu lekker je kleine meisje bij je!
    en in de auto met weeen lijkt mij ook niets :$

debke wat een schatje zeg!!!!
    echt een heerlijk mannentje!
    is het verder allemaal goed gegaan je eerste dagje alleen?

hier nog even wat fotospam van mijn kleine man!

http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC02983.jpg
    http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC02985.jpg
    http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC02986.jpg
    http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC03022.jpg
    http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC03047.jpg
    http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC02931.jpg

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    kuide, jeetje... wat vervelend dat je weer harde buiken etc. hebt. Als je het niet trekt gewoon vk bellen.

mama1987, wauw dat is echt snel gegaan!!!! Fijn dat alles goed gaat.

bab28, wat vervelend een ziek ventje :( idd wel erg hoge koorts hoor, hou het maar goed in de gaten!

10. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Het klinkt misschien gek, maar ik mis toch ook wel de aandacht die je krijgt als zwangere. Wat ik ook mis is het voelen van je kindje in je buik en het nieuwschierig zijn naar het kindje in je buik. Voor mij is het ook wel extra slikken, omdat dit toch echt mijn laatste zwangerschap was.

11. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hier even een update.. douche was lekker.. alleen heeft t niet minder of erger gemaakt.. alleen komen ze nu nog onregelmatiger.. niet meer 10/15 min maar tussen de 5 en 15 min.. wel sneller dus.
    Ze duren ongeveer 1 minuut..
    Zweet me peentjes en wat is het benauwd! hoop dat het doorzet.. ik ga zo iig de nacht niet in (moest ik beloven van Aaliyah.. ) dus als t niet erger wordt, of stopt bel ik vanavond het ZH nog.. (vind toch die drempel hoog.. VK had ik allang gebeld maar Gyn bel ik toch niet zo snel)

12. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    hoi meiden,

sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten, zag net pas sms van joa. Het is hier nog steeds rustig en dat blijft voorlopig ook nog ff zo :x .
    Vanmiddag weer op controle geweest en helaas zit de kleine nog steeds hoog en is er geen ontsluiting. Met als gevolg dat ik nu geen keuze meer heb en een keizersnee krijg :(. Proberen met gel was geen optie, de kans op slagen is in mijn geval zeer klein. Kan nu gelukkig wel tegen mezelf zeggen dat ik er alles aan heb gedaan om de keizersnee te voorkomen en nu is de gezondheid van de kleine het belangrijkste :).
    Vrijdag is de grote dag en dan kan ik ook eindelijk mijn kleintje gaan bewonderen. Moet nog wel erg wennen aan het idee dat ik nu weet dat de kleine vrijdag zal komen.

Zal meteen maar even bij gaan lezen. Er zullen wel weer nieuwe mama zijn...

x girafje

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    8) stoer hoor... Yustin met stekels

14. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Gisteravond een BigMac gegeten, en vannacht ook steeds van die gezellige oefen-weeen gehad. Maar ook niet doorgezet :(

15. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    AGENDA

Marlieke, vk
    Sanne, vk

Bab28, Groei echo, gyn, CTG

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    girafje, oh wel een fijn idee dat je vrijdag je kleintje hebt :D, maar wel balen dat het toch een keizersnede wordt :(

kuide, idd gewoon bellen hoor, kan jou het schelen!!!

nrg50, he hoe is het met jou? een bigmac??? hoezo wekt dat weeën op dan haha? Balen dat het niet doorzet.

Wat verstaan jullie onder oefen-weeën?

17. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

@ bab28, A gossie, hopen dat hij snel weer beter is.

@ Marjanne, ik haatte mijn kat echt maanden lang in mijn zwangerschap.Heb zo vaak op het punt gestaan om hem weg te doen.
    Droomde zelfs dat ik hem met 'n bezem te lijf ging.

Na mijn bevalling helemaal over,precies weer net als vroeger...

Hormonen :)

18. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Veel plezier!

19. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    @Jolan: Vandaag een baal-dag, omdat ik dus al een week van die nep-/oefen-/voor-weeen heb, en het niet door zet. Kan ook niet meer lekker zitten of liggen, en had t even helemaal gehad.

BigMac schijnt te helpen ja, bij Lautje had t ook de weeen opgewekt :) Dus wilde t proberen. Maar had een enorme rot-nacht, met veel krampen wat dus niet doorzette.

Ik noem die krampen voor-/oefen-/nep-weeen. Dat zei de VK bij mij in ieder geval. Afgelopen donderdag wel al voor 75% verstreken bm-mond, maar wat je daar voor koopt????

Nu ff lekker naar zwangerschapszwmmen, hoop laatste keer!

en met jou?

20. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Laura, goed dat je zo de nacht niet in gaat!

Zal ik jullie eens vertellen wat mijn moeder mij vanmiddag zei...
    Ze zei dat de kleine niet of 17 juni of op 19 juni geboren mocht worden want dan had ze een groot probleem met de verjaardag van de kleine. Op 17 juni is de broer van haar vriend jarig en daar gaan ze dan naartoe (mijn opa is ook jarig dan en dat heeft ze nieteens gezegd) en op 19 juni is haar vriend jarig.

Ik zeg, ja, dat is dan pech voor hun!
    Een kinderverjaardag gaat voor.. (zo was dat bij ons vroeger altijd).
    Zei zegt ineens, nou ik denk het niet!

Denk ik bij mezelf... pfff.... doet ze nou moeilijk om de verjaardag van haar KLEINDOCHTER ipv die van haar zwager??? Laat haar vriend lekker naar zijn broer gaan en dan komt zij toch hier!?!
    Ik snap dat echt niet hoor.. De verjaardag van je kleinkindje gaat toch voor of niet?

En om naar beide verjaardagen te gaan was geen optie (haar zwager en kleinkind) want 1 woont in gouda, 1 in tilburg en hun in apeldoorn.

En het was al helemaaaaaal geen optie om naar de verjaardag van haar kleindochter te gaan terwijl haar vriend jarig is!

Nou kom op zeg!

Nu weet ik wel dat haar vriend hier achter zit (hij moet mij niet, om god mag weten welke reden..) maar dan nog.
    Mijn moeder moet op dat moment toch op haar strepen staan of niet dan?
    En dan dus ook nog opbellen om te zeggen dat ze dan niet geboren mag worden, want dan heeft ZIJ een probleem!

Nou ik hoop nu dus echt dat ze op 17 of 19 juni gaat komen.
    Zij wil alles makkelijk... ik zal hopen dat het haar moeilijk gemaakt wordt!

*sorry, heb al veel meegemaakt met mijn moeder, maar deze opmerking vond ik wel even ver onder de beugel hoor!*

Share This Page