ben hier wakker geworden van buikpijn.. een kwartier later begon het te onweren en ik ben bang voor onweer en nu zit ik dus weer beneden *zucht* hopelijk kan ik zo nog slapen maar nog liever heb ik dat ik weeen krijg want dat dacht ik wel even daarnet..
Ben ik echt de eerste? Goede morgen!! @simoon wat een verhaal zeg, gelukkig gaat nu alles goed en hoop dat je ondanks alles toch lekker kan genieten van je ventje!! @Madelon, hoe gaat het nu? nog kunnen slapen? @iedereen met afspraken succes! Hier is t wederom rustig, goed geslapen tot 6 uur.. wel weer wakker met barstende koppijn, zo maar is eten en drinken en kijken of t weg zakt.. Alles goed met iedereen??
Goejemorgen Hier weer een brakke nacht gehad... Maagzuur, dat iets te hoog kwam, heb er echt tot 4 uur wakker van gelegen... Daarna nog 2 keer wakker vanwege de kramp in mijn been. Dus het was me het nachtje weer wel... Nu misselijk, last van mijn buikie en MOE!!! duik er zo even in. Mijn kleine jongen is naar het KDV, moet alleen om 10:40 uur naar de VK (alweer... had gehoopt onder deze afspraak uit te komen omdat ik al bevallen zou zijn ) Oja ben vandaag 39w2d bij Ted werd ik toen wakker met gebroken vliezen. (nu niet ) @ Simoon, tjee wat heftig allemaal! Hopelijk mogen jullie nu lekker met z'n 5-en genieten. Het is jullie meer dan gegund! enne wat een knapperd! @ Snieke, Loser... dat zal toch wel meevallen Je hebt een prachtig kind gebaard @ Kuide, jammer dat het weer niet heeft doorgezet mag nu wel een keer hè!
Goedemorgen dames, Simoon, heftige bevalling en kraamtijd zeg! Geniet er nu maar van, ben blij dat alles beter gaat! Kuide, heel dubbel inderdaad.. Wat kan het leven toch raar lopen he. Hoop dat je hoofdpijn inmiddels minder is. Madelon, balen dat je wakker werdt met buikpijn! En helemaal tijdens onweer.. ik vind dat ook zoo eng he! Snieke, haha dan zouden ze hier denk ik uitzonderingen zijn en ga ik maar uit van 1 tot 2 uur persen.. Weet ik dat ook weer Opmerkingen over mijn moeder: ja ze meent het echt hoor.. Maar ben het wel gewend van haar. Ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen om mij het huis uit te zetten omdat haar vriend 'last' van mij had. (Ik werkte niet in dezelfde plaats, pakte sochtends om 6 uur de eerste bus en kwam tussen 18.30 en 19.30 uur altijd thuis van het werk. Maakte mijn eigen eten warm en ging dan naar boven gtst kijken en weer slapen... hmm... waar zou hij last van gehad kunnen hebben ). En omdat mijn moeder borderline heeft doet ze werkelijk alles voor hem. Dus als hij zegt dat hij geen zin heeft om hierheen te gaan als bijv. ook zijn broer jarig is.. dan gaat hij niet. Vind ik niet erg hoor, maar omdat mijn moeder alles voor en met hem wilt doen gaat zij dan ook gewoon niet. Zo is ze nou eenmaal. Zelfs terwijl die man in de 2 jaar dat ze samen zijn niet 1x heeft gezegd dat hij van haar hield Hij is enkel bij haar zolang hij problemen heeft, daarna gaatie gewoon weer verder met zijn oude leventje haha.. (sorry dat ik erom lach, maar ja, ze doet het zelf allemaal. Ze luisterd echt niet naar anderen.) En dan kun je nagaan, ze is al erg veranderd in de POSITIEVE manier.. Ze was nog veeeeeeeeeeel erger. Hier is alles ook rustig. Was om 5 uur wakker dus misschien duik ik zo nog even het bed in. Misschien ga ik vanmiddag nog even slapen, ligt eraan hoe ik me voel. Ik las net van Simoon dat tonic wel kan helpen?? Ik heb nog een fles tonic in de koelkast staan, maar heb het eerlijk gezegd nog nooit gehad. Weet dus niet of ik het lekker vind. Ga het vandaag maar eens proberen. Ik wordt hier wel een beetje gek van mijn lichaam hoor.. Gisteren wel 7x naar de wc geweest.. Lijkt wel of ik mezelf helemaal vol prop de hele dag.. Zo voel ik me ook.. Darmen zijn enorm aan het opspelen!
@pretty hoofdpijn gaat redelijk.. irritant gewoon. Hier ook het wc probleem, ene dag 5x andere dag gaat t helemaal niet! Ook lekker veel gassen die hier ploppen
@Simoon, meid toch! Een heftige bevalling en dan ook nog eens een kindje met heel veel pijn erbij bovenop... Gelukkig gaat alles nu beter. Hopelijk kan je vanaf nu genieten van jullie nieuwe wonder en de rest van je gezin! En je hoeft je echt niet te verontschuldigen omdat je niet hebt gereageerd. Daar zou ik in jouw geval ook geen puf voor hebben! Ik denk dat we daar ook allemaal wel begrip voor hebben hier, toch dames? @Kuide, hoe is het nu met je hoofdpijn? @Madelon, lekker uithuilen bij manlief kan heel fijn zijn... Gelukkig dat je emotioneel nu weer wat beter in je vel zit! @Pretty, ik mag het misschien niet zeggen, maar...wat een raar mens, die moeder van jou... Ik heb een heel bemoeizieke moeder, maar ik geloof wel dat ze voor mij en mijn broer (haar kinderen dus) kiest boven alle andere personen in haar leven. Dat weet ik wel zeker eigenlijk...
@PM2B: Wat stom van haar zeg! Echt een lullige opmerking. Sowiezo net also jij zelf kan bepalen wanneer beebje zich aandient, en dan nog, je kan toch overdag naar een kinder verjaardag en savonds naar die andere? *knuf* @Jolan: Ongi krampen die best zeer doen en uitstralen naar mijn rug. @Gabester: Ik krijg die draagdoek van mijn moeder, gaaf zijn ze he?
Haha ja, ze is wel raar.. Ze heeft in het begin heeeeeeeeeeeeeeeeel veel gekocht voor de kleine.. Nu belt ze niet eens meer hoe het gaat enzo. Ach, ik ben gewend dat ik niet op haar kan rekenen. Kuide, balen dat de hoofdpijn niet weggaat. Helpen pcm niet? WC probleem is erg he.. haha, wordt er gewoon gek van whaha. Hier zo maar eens douchen en dan naar de winkel. Ga ik vanmiddag wel even liggen slapen.
goedemorgen dames! simoon, wat een mooi mannetje is Mees!!! Ik vind dat trouwens echt een super gave naam! ben benieuwd of er vandaag nog een baby'tje geboren wordt... 16 juni.. vind het wel een mooie datum, dus kom maar op dames! PM2B... knuffel voor jou! Laura; bellen he... als je last blijft houden!!! Beter een controle te veel hoor.. Hier gaat alles goed. We hebben heerlijk geslapen van 23.00 uur tot vanmorgen 6.00 uur. Toen weer lekker gedronken en onze slaapkop ging weer verder. Daarna werd de andere wakker...dus wij hebben al vroeg gebadderd en gegeten vandaag.
PM2B... wel fijn hoor als je alles al kwijt bent voor de bevalling Beter dan tijdens de bevalling... al denk je daar dan toch niet aan (of maar een heel klein beetje )
@marloes, ja ik bel, de voorweeen zijn nu over, alleen hoofdpijn. Moet overmorgen op controle, dus kijken of ik t uitkan zingen tot dan
Goedemorgen, @ PM2B:Wat een rot opmerking van je moeder zeg. Of jij er wat kunt doen als de kleine dan geboren wordt. @ Simoon: Een heftig bevallings verhaal, maar gelukkig is alles goed gegaan. @ Kuide: Gek wordt je ervan dat het niet doorzet. @ Wc: Hier ook al dagen dat ik 2 a 3 keer op een dag naar het toilet moet terwijl dat eerder 1 keer of nog minder was. Gisteren erg last van mijn onderrug gehad en nu ook weer. Alleen als ik lig dan heb ik er geen last van. Vanmorgen weer wat krampen in mijn onderbuik gehad,maar dat is nu weer weg.
@Kuide, hier is alles rustig. Geen krampen of oefenweeen en een rustig beebje. Voor je hoofdpijn, helpt een koud, vochtig washandje misschien wel? @Marloes, lekker op tijd gegeten en gebadderd dus... Heb je lekker de rest van de dag tijd voor je kids en andere dingen... @Pretty, je mag mijn mams wel een dag lenen...
Jaaa.. ik moet er echt niet aan denken om dat tijdens de bevalling te hebben! Pff... maar ja, denk niet dat het je op dat moment ook nog maar iets uitmaakt, maar het idee. Nee, liever niet haha
@tamtam, ja klote he dat t niet doorzet! bah! balen van de krampen ook daar zeg @marlieke, fijn dat alles rustig is daar. Tegen de hoofdpijn helpt niets pcm niet, washandje niet, veel drinken niet.. Ga zo nog maar even slapen..
ff snel tussen door ... ging er net voor zitten om te reageren maar er gaat een lief klein mannentje roet in het eten hahahaha wat krijg je als ................ je 36 foto`s van een gek bewegende dochter achter elkaar zet in animatie shop??? juist......... een gek filmpje van een lief meisje die de regendans uitvoert! vond het wel humor om te zien... helaas is de kwaliteit niet zo denderend... maar ja vond het wel ff grappig om te laten zien... nu ff snel naar yustin kom zo reageren op de rest!!!
Marloes, fijn dat de kleine zo lang slaapt al zeg! Tamtam, jij ook al lekker aan het rommelen dus.. Kom op dames, laten we het even allemaal doorzetten! Ik wil wel bevallen vandaag hoor, het enige wat jammer is is dat mijn vriend jarig is haha. Marlieke, bedankt haha.. Ik heb gelukkig een geweldige schoonmoeder die echt ALLES voor haar kinderen doet, ookal kan ze het niet doen.. Ze heeft 9 kinderen en nooit zal er 1 iets te kort komen..
@Gabester, leuk! @Pretty, fijn dat je dan toch iig een lieve sm hebt! @Kuide, slaap ze meid! Hopelijk voel je je straks een stuk beter! Hier gaan we afsluiten. Moet nog even naar de DA voor een Avent-sport-beker voor Marciano. Marciano heeft daar een gele van, maar die is niet zo geschikt voor hem. Hij denkt dat het een zwitsal fles is en schud er drinken uit op zijn handje om het vervolgens in zijn haar te strijken... Heb dus maar een groene besteld bij DA en die ga ik dus zo ophalen... Tot later vandaag!