Het was hier inderdaad ook al een tijdje meer.. Maar zo erg als gisteren en vandaag dat begrijp ik echt niet meer.. Zou ze dan toch morgen komen? Of kiest ze haar eigen verjaardag en wordt het misschien de 18 (hoeft ze met niemand te delen.)
Spannend Sanne, misschien wel vruchtwater.. En Stephanie, ik heb dat gevoel ook echt heel erg hoor. Maar kan me ook gewoon niet voorstellen als ik naar mijn buik kijk, dat daar dan zo'n babytje in zit.. Dan denk ik, dat past toch helemaal niet.. Hoe zou dat zitten dan, dat kan nooit... En dan daarbij kan ik nog niet wennen aan het feit dat ik echt mama wordt.. Dat er straks (over heel lang haha) iemand zegt mama!
Zo 2 uur later en meneer ligt eindelijk op bed. (voor zolang het duurt). Sanne, spannend hoor! Pm2b, ik kan nog steeds niet wennen aan het feit dat ik mama ben
@sanne, ben benieuwd of het vruchtwater is! @marlieke, je afspraak voor 25 juni staat in de agenda, hoop voor je dat ie niet door gaat @stephanie ik heb dat ook, denk dat iedereen die nu aan t wachten is dat heeft. Wanneer, hoe , wat, waar.. En het idee dat het ineens gaat gebeuren, zomaar... zonder dat je het wist.. en je dan ineens MAMA bent!! Geweldig. @Jolan, zuur had ik HEEEEL erg de afgelopen dagen, maar sinds gister is t zo goed als weg, nou moet ik zeggen dat kleintje met zijn kont en voeten lager ligt dan hij normaal lag. @wc, stoelgang, nou hier is t leeg lopen ook begonnen.. al 3 keer. en nu aan de diarree heb ook onwijze krampen geen idee of het buikpijn/stoelgang krampen zijn of andere krampen. Kan mijn lichaam niet meer volgen!
pff ik weet niet wat ik moet eten, wil geen pizza, had soep met brood in huis gehaald, maar helemaal geen trek in.. Heb eigenlijk heel erg trek in shoarma... haha
Zo daar zijn we weer. Niek zn bakerzak is gewassen vandaag dus de hele dag al aan de sjouw met hem. Kan niet rustig in bed liggen zonder bakerzak. Om de haverklap vliegt er dan een arm omhoog. arme jochie is hartstikke moe. Nou als ik zo e.e.a. lees over leeglopende darmen staan er wat dames op het punt aan de slag te gaan . Morgen wordt het mooi weer dus een mooie dag om te bevallen meiden. Wie biedt zich aan!! Niek is deze week alweer 2 maanden, is toch niet te geloven, krijgt volgende week zijn 1e vaccinatie. Ben benieuwd hoe hij daarop reageert. Leuke fotos Rianne, wat n droppie is het toch Sanne kan het vruchtwater zijn? In ieder geval fijn dat je vanavond naar de vk. gaat.
@pretty nee ga ook de deur niet uit.. heb het besteld via Thuisbezorgd.NL | Pizza bestellen - Online eten bestellen
Zo meiden hier ben ik ook weer even. Hebben een drukke dag gehad. We zijn 'even' de stad in geweest voor nieuwe bril voor mn ventje, hebben vervolgens een uur zitten wachten op de opticien...Erg fijn en toen nog een vervelend mens bij de Hema die niets van klantvriendelijkheid weet en dat met hormonen daar wordt je niet vrolijk van gelukkig sliep Jason lekker door. Daarna ons balkon opgeruimd lag allemaal karton en rotzooi moeten alleen nog oude tv en wat andere kleine dingen wegbrengen maar dat komt wel kan nu iig normaal zitten op mn balkon hahah. Ben helemaal kapot maar het is weer netjes. Ga nu even bij lezen en reageren.
Allemaal al lekker gegeten of nog druk aan het koken? Ik heb net m'n pizza op. Sanne, spannend bij de vk. Ben benieuwd of het vruchtwater is wat je verliest. Aaliyah, jij bent druk geweest vandaag!
Hmm duurt lang mijn shoarma... moeten ze het schaap nog slachten? (oke oke beetje onsmakelijk idee ) Hier nog altijd krampen onderin mijn buik, en mijn stuitje doet pijn, net alsof ik heel hard op mijn kont gevallen ben! Kleintje kom nou maar!! dit is niet meer leuk!