Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Gabster wat leuk dat Lindsey een vriendinnetje mee had is alles goed gegaan?

@Marlieke fijn dat alles weer goed was bij de vk, ik hoop ook voor je dat je de 25e niet terug hoeft! Hahah wat grappig van je zoontje, lekker hoor pizza geef hem groot gelijk

@Stephanie vervelend van die harde buiken,hahah aagh die arme vriend van je hoe is het met zijn neus. Hier ook wel onweer maar niet echt noodweer.

@Jolan zegt niks hoor veel of weinig naar de wc ik was voor mn bevalling ook niet opvallend veel geweest

@Sanne leuk dat het gezellig was met je schoonzus.Lekker hoor 30% korting is altijd leuk shoppen!!
    Hopelijk is er wat gaande!Ik duim voor je!

@Pretty raar idee he als ik nu naar die kleine kabouter van mij kijk denk ik echt waat heeft dat in mijn buik gezeten in dit kleine lichaam hahah

@Kuide ooh lekker zeg shoarma mjam

@Sunshine woow 2 maanden alweer wat gaat het hard zeg

@Kuide daar bestellen wij ook altijd lekker hoor

Zo nou heb het weer gehad:D

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Stephanie ja was een drukke dag tussendoor nog even snel Jason's bedje verschoond en wat opgeruimd in huis en een was opgehangen.
    Gelukkig is vriendje nu aan het koken

@Kuide arme meid...kleintje van kuide kom er nu maar uit, geef je mama maar weer ruimte in haar buik!!!!
    Knuffel voor jou meid!!!

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Weer helemaal bij Aaliyah? hahaha, is wel beter te doen nu bijna iedereen al bevallen is valt me op!

Kuide, vervelend he al die kwaaltjes en dingetjes.
    Lekker shoarma van de shoarmaboer!! :D

Ik heb op het moment een heeeeeel druk kind in de buik.

4. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Aaliyah: balen dat ze vervelend deden bij de hema en het lang duurde bij de opticien. Altijd zo zonde van je dag dan he.

Stephanie: hier ook al pizza op haha.

Hier net mijn lange nagels gekortwiekt haha.
    Ik bedacht mij ineens dat dat wel zo fijn is voor de kleine meid straks, dat ik haar niet ga krabben met die lange nagels.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Stephanie nou ik heb niet alles bij gelezen vanaf pagina alleen de laatste 3 hoor, maar het is wel wat beter te doen nu de meeste idd al bevallen zijn

@Pretty ja was echt mega vervelend en idd erg zonde van onze tijd want we hadden zoals je kon lezen erg veel te doen vandaag. Maar die troel bij de Hema die spande de kroon, echt niet normaal.
    Slim idd om je nagels te knippen ik was het vergeten (oke ook niet echt tijd voor gehad) maar ik vond het best vervelend dat ik nog lange nagels had en mn vriend ook hahah die had ze in zn arm staan na de bevalling whahaha:D

6. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ja hoor, gaat meneer ook nog uitgebreid zitten schoppen terwijl hij de hik heeft..

*note to self* Hier moet je van genieten nu het nog kan*

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Nou toch maar de salade gegeten, kilootjes moeten er toch af....

Aaliyah balen dat je zo lang moest wachten bij de opticien,zijn jullie wel geslaagd?

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Lenthe doet het echt goed vandaag! Ze heeft de hele dag nog geen huiluurtjes gehad! Vanmiddag lekker wezen wandelen met de honden en mijn nichtje. Wat een heerlijk weer is het geworden zeg.
    Mijn opa is opgenomen maar ze hebben nog geen nieuws, de onderzoeken moeten nog gedaan worden.
    @ Gaby: Heeft Lindsey het leuk gehad?? Vast wel :)
    @ Marlieke: Fijn dat alles goed was. En 25 juni ga je vast niet redden!
    Hahahah en is het pizza geworden?
    @ Marjanne: Dan ga ik er zeker van genieten :)
    @ stephanie: Hahahah leuke droom, en zielig voor je vriend!
    Hier ook noodweer vannacht, vond het echt eng!
    Wat lief dat iedereen zo met je meeleeft! Pff een uur lezen, respect hoor!
    @ sanne: lekker geshopt, leuk hoor! Misschien wel vruchtwater! Ik hoop het voor je.
    @ pm: Ik kan me ook niet voorstellen dat Lenthe straks "mamaaaaa" zal roepen ! Zo raar haha.
    @ sunshine: 2 maanden al weer! wat gaat de tijd hard he. Spannend, zijn eerste prikje!
    @ aaliyah; druk dagje dus, doe maar lekker rustig aan vanavond.
    @ stephanie: hier net gegeten. had spaghetti carbonara gemaakt en een salade caprese, het was heerlijk
    @ laura: dat gevoel van je stuitje had ik ook op het laatst!
    @ pm: verstandig om je nagels te knippen! doe ik hier ook steeds, anders krap ik Lenthe open!

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Kuide nou je mag best balen dat je kleine man je nu loopt te schoppen hoor op het einde is het allemaal niet zo leuk meer

@Sunshine ja we zijn wel geslaagd leuke bril gevonden voor mn vent we zijn allebei niet echt brillen mensen maar moeten er wel 1 (ik heb ook lenzen) dus dan is het best lastig maar we waren er snel uit:D

Ik ga nog even op mn balkon in het zonnetje zitten beetje bij bruinen hahahahah8)

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Fijn dat het zo goed gaat vandaag met Lenthe! Lekker hoor even wandelen hoe gaat het met de hondjes en Lenthe samen vinden ze het leuk?
    Hopelijk heb je snel nieuws over hoe of wat meid!! Knuffel!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hahaa ook al zo'n druk kind kuide?
    Ik zei net nog, volgens mij doet de beebie een vreugdedansje in m'n buik terwijl die in z'n eigen taaltje naar mij roept...
    "mama, ik zit hier nog lekker!!! en ik blijf lekker zitten ook, druk druk druk te wezen!" hahaha

Rianne, wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet vandaag! :)

Nagels, had ze ook erg lang laatst. Was er heel trots op, maar toch voor de bevalling en beebie maar helemaal kortgemaakt. :(

12. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Kleine van Laura... nu is het genoeg hoor!
    Gewoon eruit komen!
    Het is veel leuker als ze gewoon met je kan knuffelen hoor!

Haha, dus nagels knippen was niet zo'n slecht idee..
    Moet nog schoonmaken.. Als ik bevallen ben dan komt er vast gelijk kraamvisite..
    Pff.. wat een geregel allemaal nog haha.

Rianne, fijn dat je opa is opgenomen, nu houden ze hem in ieder geval in de gaten!
    En gek idee he als je eraan denkt dat Lenthe straks echt jou mama noemt..

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    zoooo ik ook heerlijk shoarma op :D

Pff zit nu wel heel erg vol, terwijl ik niet zo heel veel op heb..... Mn buik zit vol met baby!!!! Niet normaal meer.... als ik rechtop zit, zit het echt niet meer lekker.

Ik vraag me ook af waarom die kleintjes niet gewoon komen... haha het is toch juist leuker om sneller te komen, dan kunnen ze langer van ons genieten (en wij van hun :D) hahaha

14. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan helemaal mee eens...

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    over uurtje naar vk spannend, kan niet wachten tot het zover is, dadelijk ff snel wat wassen

16. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    @sanne verlies je nog steeds vocht?

17. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    krijg mijn eten ook niet op.. zit vol!!! normaal gaat dit makkelijk weg zon mini shoarma schotel..

heb ook nog snickerijsje toe... pfff misschien over uurtje :p

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ja klein beetje is niet veel maar toch

Hier boterham gegeten en zit me toch vol kan echt weinig eten de laatste dagen

19. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    @sanne, ja hier ook hoor, zit snel vol. Maar heb wel grote trek dus eet verspreid over de dag maar wat meer kleine beetjes :)
    Spannend hoor, hoop voor je dat het vruchtwater is en er wat gaat gebeuren!!

20. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hi meiden,
    ben bij de vk geweest en het was niet goed. mijn bloeddruk is ineens omhoog geschoten en omdat ik ook lichte hoofdpijn heb moest ik bloed laten prikken. ze was bang voor zwangerschapsvergiftiging. ben ook 2 kilo aangekomen in 1 week terwijl die week ervoor ik 3 ons was afgevallen:(
    ik zou het horen als er iets niet goed was (met nieren en lever) maar nog niks gehoord..
    nou moet ik heel rustig aan doen (deed ik al) en vrijdag weer terug.
    kzie mezelf al helemaal ingeleid worden in het ziekenhuis:( ik hoop het niet!
    behoorlijk irri, mn bloeddruk is de hele zwangerschap laag geweest en nu ineens hoog!

Share This Page