@madelon wat schrikken zeg! (maak me ineens zorgen om mijn klachten.. zelfde als de jouwe dus) Doe lekker rustig aan! en probeer te ontspannen! Sterkte meid
over mn urine heeft ze niks gezegd dus denk dat het wel goed is. ben ook niet gebeld dus hebben ze iig gelukkig niets gevonden. maar een te hoge bloeddruk is sowieso niet goed. ze vroeg ook of ik last had van een drukkend gevoel in mn bovenbuik, sterretjes zien. dat heb ik niet. heb wel weer erg veel chips enzo gegeten (zout) dus dat doe ik maar even niet meer. @kuide, ja je moet het wel even in de gaten houden. misschien kun je even langs je huisarts(assistente) om je bloeddruk te laten opmeten. dan hoef je je geen zorgen te maken als die normaal is.
Oei, ik ga heel hard voor je duimen dat het geen zv is, maar ik moet eerlijk zeggen bij mij vlogen de kilo's er toen ook ineens aan. Doe maar lekker rustig aan hoor.
@dizzy nog van harte gefeliciteerd met je zoon! @marjanne haha die pendel klopt tot nu toe absoluut niet! hier vanavond lekker pizza gegeten had echt geen zin om te koken! morgen krijg ik nog een echo in het ziekenhuis.
Goedenavand meiden, Ik weet niet of er in de tussentijd weer nieuwe baby's geboren zijn, maar anders heel erg gefeliciteerd! Het is voor mij echt niet mogelijk om bij te lezen hier. Na 5 minuten lezen en rechtop zitten, ben ik gelijk doodop en verlang ik weer heel erg naar mijn bedje. Ik ben dan ook heel blij dat mijn man de komende 3 weken vakantie heeft. Hij doet dan ook het meeste werk in huis en zorgt voor Lucas. Ik baal heel erg dat ik dit nog niet zelf kan doen, maarja ik moet gewoon aan mezelf denken. Ik geniet dan ook volop van de momenten dat ik Lucas zijn fles kan geven. Lucas zelf doet het geweldig, vandaag zat hij weer op zijn geboortegewicht. Het is ook een heel tevreden mannetje. Sorry dat ik verder niet reageer, maar dat zal binnenkort wel weer een keer komen. Groetjes Guusje
@marlieke fijn dat alles goed was bij de vk! @jolan haha inderdaad vannacht gaan we allen lekker bevallen!
@stephanie ik heb de kleine alweer goed gevoeld gelukkig. ik herken je gevoel bij elk krampje denk zal het beginnen. hier wordt ik nu trouwens elke dag gebeld door mensen, heel lief maar ook heel irritant. @jolan hier ook volop maagzuur, maar hier is de kleine ook niet ingedaald en trapt heerlijk tegen mijn maag en ribben. @sanne dat is nog eens leuk shoppen! mijn vk zei dat je aan het eind maar vocht/urineverlies hebt. fijn dat je naar de vk moet kun je het gelijk navragen.
@madelon wat vervelend doe rustig aan! @guusje wat fijn dat je man zo helpt, doe nog maar lekker rustig aan dan als hij nog thuis is. fijn dat het met lucas zo goed gaat.
Misschien een hele stomme vraag.. maar zijn jullie schaamlippen en perineum ook zo opgezet?? (zat net even te voelen daar beneden en voelt ineens heeeel anders!)
Madelon, wat vervelend dat je bloeddruk ineens zo hoog was. Rustig aan doen meid! Kuide, ja komt me wel erg bekend voor idd. Alleen perineum niet voor zover ik weet. Verder is de rest wel opgezet. Maar ook van binnen voelt het allemaal opgezet. Geen idee waar het allemaal voor dient...
Madelon wat schrikken zeg. Inderdaad maar even tandje terug doen en veel rusten... Guusje, neem lekker je tijd... We zien je vanzelf wel weer als je meer energie hebt... Kuide, op het einde van je zwangerschap is dat heel normaal hoor. Die van mij waren ook nog eens heel donker van kleur... nu weer normaal hoor... Rianne, fijn dat het nu beter met Lenthe gaat. 'k had gisteren nog wat tips opgeschreven, maar die heb je niet meer bijgelezen: *Met een kruikje bedje voorverwarmen zodat ze van de 'warme' arm overgaat in een warm bed. *bij de eerste gaapjes na de voeding boven in bed leggen. sommige beebs moeten even zichzelf in slaap huilen, Onze zoon had altijd een kwartiertje nodig... en teveel beneden zorgt voor heel veel prikkels en misschien is ze daar wel heel vatbaar voor. Maar vandaag ging het lekker las ik, dus dan heb je mijn tips ook niet nodig. Hopelijk komt je opa er toch nog weer bovenop *knuf* Hier vandaag even gewogen bij het CB. ze weegt al 3940 ( geboortegewicht 3520). Dus mijn slagroom doet het goed... Vandaag was de eerste dag met de 2 kids alleen. Ging prima! Wel een beetje alles van tevoren gepland, maar daardoor ook een heerlijke dag gehad.
lief jullie reacties.. ik ga zeker extra rustig aan doen! demi, fijn dat ze zo goed groeit! kuide, van binnen wel, van buiten niet opgezet.. misschien door de extra doorbloeding?
madelon, jeetje dat is schrikken. rustig aan doen hoor! kuide, hier ook opgezet. guusje, ga jij lekker genieten van de kleine!!! bijlezen komt wel weer.
Hey dames, Hier af en toe een kramp, maar tot nu toe doet de tonic niks haha. Ga zo lekker vroeg mijn bed in. Even mijn energie sparen, want ik wil ook vannacht bevallen! Wens jullie nog een hele fijne avond.
Dames waarschijnlijk geen vruchtwater maar heb voor zekerheid een teststaafje meegekregen voor als ik weer wat vocht verlies dan kan ik zelf testen. Kon evt wel zijn dat er bovenaan de baarmoeder klein scheurtje zit wat af en toe wat vruchtwater loslaat. Kleine was weer flink gezakt zei vk waarschijnlijk daar die rugweeen van, is er dus helemaal klaar voor, ze hoopten me volgende week niet meer op spreekuur te zien maar eerder op de verloskamer, hopelijk gebeurd dat ook
@ Madelon das minder, doe rustig aan. Mijn bloeddruk was juist weer gezakt @Pm2b hup je bed in voor je et weet moet je er over paar uurtjes weer uit mischien wij allemaal wel ben zo benieuwd wie nu als eerste bevalt @Laura, hier ook wat opgezet en donkerder gekleurd maar is normaal op het laatst
ik ga slapen heb t gehad, zit te janken om niks.. kleine is super druk.. kan gewoon eventjes niks meer hebben.. tot morgen
Hey dames! Daar ben ik weer!! Helemaal blij en trots thuis met onze lieve Nienke!! Even laten weten dat alles goed gaat met ons Zaterdag op zondag nacht zijn de weeën begonnen en zondagavond is ze om 21:40 geboren. Was wel erg zwaar allemaal, maar als ik meer tijd heb maak ik wel een keer een bevallingsverhaal! Nu even lekker genieten! Bedankt voor jullie felicitaties! Hoe is het hier verder? Niet veel baby's meer bijgekomen? Beebs kom op jullie mogen!!! Veel succes allemaal met jullie laatste zware loodjes!!