oja jolan zie nu je vraag weer, ja in eerste instantie zou ik m met 8w bij de gyn krijgen en de vk zei dat ik m dan bij hun niet meer kreeg met 12 weken ik brullen natuurlijk, moest ik vrijdags terugbellen met iemand die daar meer van wist, nou ik krijg m tussen 10-12 weken ook bij de vk, ze zei dat ze dat meestal doen omdat je met 7-8wk eigenlijk nog niks echt kan zien. mocht jou vk niet nog 1 doen, dan idd maar een pretechotje? ga ik waarschjnlijk ooook nog doen, rond de 9wk.want tussen 7w4d en 11wk vind k te veel tijd zitten hahaha,,,mevrouwtje ongeduldddd
Reageerde ze bijna niet op. Ik deed ook vreselijk mijn best om luchtig te klinken . IK heb 2 juni 'n lisexcie aan mijn baarmoeder gehad en heb waarschijnlijk (nog steeds) 'n cyste in mijn baarmoeder,daar krijg ik ook de vroege echo voor.Die was op 2 juni ondekt dus denk dat hij er nog steeds zit. Vind het wel 'n fijn gevoel bij de gyn.
gewoon je vk bellen en staan op een echo morgen meid Ik weet wat je meemaakt ik ga keihard duimen meid dikke knuf
hey ellen wat balen zeg, maar net wat danjo zet ik zou gewoon eisen dat ze nu eens een echo gaan maken, want zo kunnen ze je toch niet laten wachten, en er moet nu genoeg te zien zijn, dus ik zou het gewoon vragen hoor meis! dikke knuff
Hoi, Mag ik mij ook hier aanmelden? Heb vandaag positief getest en ben uitgerekend op 29 juni 2009, nog net een juni mama dus! Het is erg spannend voor ons. We hebben een zoontje van 20 maanden, Luuk. In juli 2008 was ik weer zwanger maar na 8 weken zwangerschap heb ik een miskraam gehad. Ik was zwanger van een drieling...(natuurlijke manier overigens). Ik durf ook nog niet echt te genieten...dat zal pas zijn als ik de eerste echo met een kloppend hartje gezien heb. Voor alle anderen: Proficiat met jullie zwangerschap!
welkom babs Ik ken je gevoel maar toch probeer ik wel te genieten ( bij ons duurt het ook lang het zwanger worden,en 2 mks gehad) dus tot aan mn echo geniet ik van elk moment Ik ga zo ff in bad liggen Trouwens merk dat savonds hier mee beppen beter te doen is als de ochtenden en midagen
@Marb: We hebben het mn schoonzus al verteld, we vonden dat ze dat nu wel mocht weten, en ik vind het extra handig...bij haar is alles net geweest, dus kan ze me mooi advies geven/geruststellen/helpen e.d. Ze vind het ook echt heel erg leuk! ze schelen dalijk een half jaartje, dat is ook echt leuk! @anoniempjuh: Volgens mij zei die mevrouw dat bij de kamertjes 10 tot 12 weken levertijd was, en op de wagen 5 tot 8 weken. Ik vind dat best veel! Dus allemaal op tijd bestellen! dalijk is het door omstandigheden nog later en heeft je baby geeneens een bedje
Hihi, echt cool! Mijn schoonzus is 35 weken zwanger nu, dus da's bijna dezelfde situatie. Zij weet t ook al van ons, m'n vriend is nu met haar naar zwangerschapscursus (haar man kon vanavond écht niet, en ze vond t vervelend om alleen te gaan) @ Ellen: ow, wat erg meisje... Sterkte en ik hoop dat t goed gaat! @ bab en de rest van de nieuwe dames: welkom, gefeliciteerd en hoi
haha ja he danjo, savonds gaat het hier wel, maar overdags worden er gewoon zo'n 14 pagina's getypt!misschien veel meiden hier die niet werken of wisselende diensten werken ofzo..ach tis gezellig, das t belangrijkste . hey bab28 welkom hier en gefelicicteerd!jeetje zeg een drieling, wat jammer dat het niet goed is gegaan, ook ik heb eerder dit jaar een ma gehad, genieten is dus ook nog wel moelijk, maar doe wel me best hoor haha, moet jij ook ceker doen!
Ik moet volgende week weer aan het werk dus zal er dan sowieso minder zijn Hier in de buurt zit een leuke goedkope babywinkel en gelukkig zijn daar bijna geen levertijden Vind ook veel babykamers erg duur en daar zijn het leuke prijzen
Goedeavond dames, Vind het zo gezellig om te lezen hier Vandaag kon ik amper mijn ogen open houden op mijn werk. Toen ik thuis kwam even een klein dutje gedaan...het is zo apart die vermoeidheid....
Toen ik zwanger was van mijn zoon ging ik in week week 8 voor het eerst (nu ook) en toen hoorde ik het hartje kloppen. In week 11 had ik een termijn echo in het ziekenhuis. Dat doen ze niet in de vkpraktijk waar ik kom. Groeten Friezin
Leuk om te lezen dat jullie allemaal zo actief zijn! Ik lees ook nog mee met de feb 2007 mama`s maar die zijn niet zo fanatiek met schrijven. Jullie hebben ons al bijna ingehaald Ik zal overdag ook niet zoveel mee kunnen schrijven. Werk 3 dagen per week en voor de rest ben ik druk met Luuk. Tevens gaan we over 3 weken verhuizen. Wat een drukte he? @Danjo: Wat spannend voor je meid! Fijn dat je toch weer zwanger bent geraakt. Het zwanger raken is niet echt mijn probleem, hoop wel dat ik nu voorlopig even zwanger mag blijven @Anoniempjuh: Jee, ook voor jou spannende tijden. Wel fijn dat we hetzelfde hebben meegemaakt zodat we gevoelens kunnen delen. Ik probeer ook echt te genieten alhoewel ik het wel eng vindt hoor!
Jeetje, ben helemaal emotioneel. Zit hier gewoon te snikken in m'n eentje achter de computer... En waarom? Geeeeen idee... Maar t is natuurlijk net weer de avond dat m'n vriend bij zijn zus blijft slapen...
Hoi lieverd, wat is er? Komt het door de zwangerschap...soms voel ik me ook even depri terwijl ik zo blij ben