Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    yep inderdaad de devil himself haha..

Maar hij moest mij al zowiezo niet..
    Ik heb hem 1 keer zooooo hard in zijn duim gebeten dat hij een week lang niet mocht werken haha.
    En toen was ik nog een klein meisje ook :p

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hey Mac wat fijn dat alles goed gaat met jullie, leuk om een berichtje te lezen van je! Was al nieuwsgierig hoe het gaat.
    Ben ook erg benieuwd naar je bevallingsverhaal.
    Nou ga lekker genieten meid.
    Dikke kus

3. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    #36703 Trotsemama1986, 17 jun 2009
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
    Mac fijn dat het zo goed gaat! Geniet er maar lekker van!

Dames, jullie willen niet weten wat mijn moeder net zegt aan de telefoon. Als de kleine meid geboren is moet ik het maar laten weten dan kan ze kijken wanneer ze kan komen.
    Ze hebben de auto bij de garage staan. Ook heeft ze geen zin om te komen als ik bijv. zaterdag beval want dan is mijn stiefbroertje daar (die jongen is 14 geloof ik en ziet mijn moeder liever gaan dan komen). Die zaterdag erop kan ook niet, want dan is ze met mijn peettante en peetoom in scheveningen. Dus ik zeg, ja die mogen gewoon mee komen. Nee, dan had ze geen zin om te komen dus komen ze wel een andere dag.

Ze heeft een treinkaartje, maar ze ziet wel wanneer ze die gebruikt.. (ze gaat samen met mijn zus, opa en oma met de trein en volgens mij komen die gewoon dezelfde dag, afhankelijk van hoe laat ik bevallen ben.)

Ik ben er even helemaal van slag door!

Kan toch niet waar zijn, mijn moeder die zegt dat ze GEEN ZIN heeft om te komen als de zoon van haar vriend er is!!

En het contact tussen die jongen en mijn moeder is zelfs zo erg, dat die jongen echt een hekel heeft aan mijn moeder!

:(:(:(:(:(:(:(

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Even tussendoor:

Hij is geslaagd! Jippie! :)

5. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    gefeliciteerd!!

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

pretty, das belachelijk!! jeetje ik krijg echt het idee dat je moeder niet spoort sorry hoor..

mac, wat fijn dat je zo happy bent en dat het goed gaat!

7. demi26

demi26 Niet meer actief

Wat een moeder zeg... zal er maar niet meer woorden aan vuil maken... vind het wel sneu voor je pm2be

Mac, fijn dat je zo aan het genieten bent... Waarom moet je erbij kolven? Heb je nog niet genoeg BV? succes meid!

Verder voor iedereen die het nodig heeft: *knuf*

Hier druk met kraamvisites... waarom wil iedereen nu pas komen nu mijn hubs weer aan het werk is? nou ja, wel gezellig, breekt de dag...

8. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dames even een vraagje tussendoor,
    hoe maak ik 150 voeding zonder voeding weg te gooien, dit staat namelijk niet op het pak
    bedankt

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mac fijn dat alles goed gaat met jullie! Ben ook benieuwd naar je verhaal :D

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    pm2b, jeetje ik vind het heel vreemd van je moeder hoor.... alsof jij het voor het zeggen hebt wanneer je bevalt en dan ook nog eens rekening met haar houdt! Bizar!!!! Heb er eigenlijk geen woordenvoor. Vind het echt rot voor je!!!! Knuffel!!!

marlieke gefeliciteerd!

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik lees trouwens op hyves dat mees van simoon weer naar het ziekenhuis moet......
    Hoop voor haar dat het meevalt en dat hij snel weer naar huis kan.

Sterkte bij deze simoon!!!

12. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Het is toch niet vreemd dat ik daar boos om kan worden??
    Of ben ik nou echt zo gek..

Kijk, als die vriend van mijn moeder geen zin heeft om te komen dan vind ik hem een heel zielig mannetje, maar ik zou niks anders van hem verwachten. Verder doet het mij weinig. We hebben ook geen band samen.

Maar mijn moeder, als zij niet komt omdat hij geen zin heeft. En dan ook nog eens zulke smoezen gebruikt. Dat kan ik toch haast niet pikken ofwel?
    Zelfs mijn zus zegt dat het belachelijk is! Die is het normaal erg met mijn moeder eens, maar die begrijpt deze opmerking niet eens.

Kom op zeg, en weet je wat nou het allerergste is..
    Die zoon van de vriend van mijn moeder mag van mij gewoon meekomen hoor! Dus ik snap helemaaaaaal niet waarom daar uberhaupt over nagedacht wordt.. Wat nou als 'D.....' er is..

Ik vind het echt zooo erg..
    Kan alleen maar janken!
    Ben nu helemaal gestressed en heb gelijk harde buiken..

Bah om misselijk van te worden.

Maar dames, ik ben toch echt niet gek of wel?
    Als je EERSTE!!!! kleinkind geboren wordt, dan wil je daar toch zo snel mogelijk bij zijn?

Eerst deed ze heeeeel moeilijk dat ze perse mee wou naar de bevalling, zelfs als het midden in de nacht was.
    Nu, omdat mijn zus niet bij de bevalling kan zijn en ze niet alleen durft te reizen, maakt het allemaal niks meer uit?

Ondertussen wel 2x per dag bellen of er al wat begonnen is..
    Weet gewoon niet meer wat ik ermee aan moet hoor.

13. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Simoon, sterkte. Ik hoop dat Mees snel weer mee naar huis mag!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    pm2b, ik vind het helemaal niet raar dat je daar boos om wordt. Zou ik ook worden hoor! Ik vind het echt belachelijk!!!

15. demi26

demi26 Niet meer actief

pm2be, niets raars aan hoor... of je moeder zegt uit zenuwen gewoon domme dingen, of ze is gewoon een beetje ego aan het doen! Ik zou het toch echt even bespreken met haar. Zo leuk is het niet in je laatste weekjes... *knuf*

16. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja, ik heb geprobeerd om haar te vragen waarom, maar ze zei net...
    "Uhm.. ik ben het helemaal zat allemaal, je belt me maar als ze geboren is en je ziet wel wanneer ik kom!"

Dus ik zei, Prima, en heb opgehangen..

17. demi26

demi26 Niet meer actief

Zo zeg... dat is hard... wat een koele kikker...

'k weet even niet zo goed wat nu te zeggen... 'k geef je nog maar eens een dikke knuffel... Hopelijk zijn er heel veel andere mensen die wel graag gelijk jouw meissie willen zien en knuffelen...Dan doet dat van je moeder misschien iets minder pijn

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @marlieke gefeliciteerd
    @simoon, sterkte met mees :(

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @pretty, knuffel!

20. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Nou, mijn familie is een drama hoor!
    De enige die ook echt heel belangrijk voor mij zijn zijn mijn opa en oma. Maar die kunnen niet zomaar hier komen. Ze kunnen niet met z'n 2en 3 uur reizen met de trein (met overstappen enzo) en autorijden doen ze ook niet meer.
    Ze zijn dus altijd afhankelijk..

Verder heb ik wel een geweldige schoonfamilie hoor!
    Wel jammer, mijn schoonouders zitten in london tot en met de 25e.. Familie bezoek

Deel Deze Pagina