@kuide zo weer vroeg wakker! Balen zeg, fijn dat je gister ff lekker kon knuffelen! @sunshine en marlieke leuk dat we hyvesvrienden zijn! @marlieke is dat een teken dat de bevalling eraan komt je bloeddruk? Wist ik niet eigenlijk. @pm2b ik ken het ik wil ook alles schoon hebben maar het is zo vermoeiend. Gelukkig is op de badkamer na nu wel alles netjes hier. @sanne was je met je dochter overtijd? Ja het is lastig he dat je totaal niet kan zeggen wanneer het kleintje komt. Mijn schoonzus was er van overtuigd dat de baby eerder zou komen en ze kwam 9 dagen later. En haar schoonzus is maandag bevallen terwijl ze 11 juli was uitgerekend en zij dacht dat ze wel overtijd zou lopen hihi. Hier alles rustig alleen ik word al een hele tijd regelmatig wakker met gebalde vuisten, ze voelen dan dood aan door het knijpen. Mischien droom ik over bevallen ofzo hihi. Stom he!
@jolan hoe gaat het nu? ik heb ook steeds van die krampen en steken. @kuide wat leuk dat je vriend langs kwam. succes bij de gyn.
Vinnies bij mn dochter ben ik bevallen op uitgerekende datum, khoop dat pendel mandy klopt dan zou ik zaterdag bevallen
hallo dames! hier alweer een beroerde nacht gehad, t koste me 2 uur om eindelijk de slaap te vatten! kwou dat ik mn gedachten kon uitschakelen, want er gaat dan zoveel door mn hoofd.. we hebben gisteravond nog sex gehad, maar niks hoor.. hihi! ik heb wel lichte krampjes (weer) maar that's it! @kuide, succes bij de gyn! @mandy, 145/85 had ik. normaal rond de 120/65 ik hoop ook dat het een teken is, dat zeggen er meer dat hij vlak voor de bevalliing omhoog schiet! @simoon, echt balen zeg, dat je uk weer naar het ziekenhuis moet! hopelijk is het de laatste keer en gaat het straks weer helemaal goed met hem.. *hug* @mandy en stephanie, gefeliciteerd met het behalen van jullie uitgerekende datum! (weet niet of je er zo blij mee bent) @aichaaa, haha, volgens mij is dat heel normaal hoor, poepen tijdens de bevalling! maar wel lullig als je het ruikt haha @nrg50 en jolan, ik heb alleen maar joggingbroeken aan haha en het kan me niks meer schelen! @sanne, k*t he? ik heb het ook helemaal gehad! gister ben ik van gekkigheid ff gaan touwtje springen met de hoop dat mn baarmoeder denkt; oja! laat ik eens aan het werk gaan! @vinnies, zou best kunnen dat je over de bevalling droomt! het is de kunst om je droom waar te maken
@vinnies ik ga mijn best doen! @madelon vervelend he die gebroken nachten, vanavond maar weer seks dan haha. laten we maar hopn dan dat onze bloeddruk meehelpt! wat is het rustig hier, ben benieuwd hoe het met stephanie is. ik heb net mijn was opgehangen buiten en nu komt er me toch een grote donkere wolk aan! ik hoop dat het droog blijft!
Tis idd rustig hier, kheb weinig zin om wat in huis te doen vandaag @ Madelon tja touwtje springen haha denk niet dat het lukt met mn bekken maar idd sex tja nog eens proberen dan maar hoewel veel behoefte heb ik er niet aan
kwil gewoon dat het gaat beginnen, maar hoe graag ik het wil des te langer duurt het volgens mij op kdv vanmorgen zeiden ze al van we waren in spanning of je iris zelf kwam brengen of niet haha iedereen leeft mee
Goedemorgen! Simoon, heel veel sterkte meissie! Dit is zeker geen leuke kraamtijd. Hoop dat Mees er snel weer bovenop is!!! Zullen Stephanie en Mandy al bevallen zijn Joanita, vervelend zeg dat Jaimy zo huilde. Hoop dat het nu wel goed gaat? Simoon, goed om te lezen dat het iets beter gaat met Mees! Kuide was weer vroeg wakker. Vervelend! En er zijn helaas nog geen nieuwe baby's Julian had gisteren wederom van 3 tot 6 zijn uurtje. Na de fles van 3 uur wilde hij niet slapen en heeft zeker tot 6 liggen huilen (af en aan). Om half 6 maakte hij het zo bont dat ie er overstuur van was en snikkend bij me zat, arm ding. Vervolgens is hij in slaap gevallen en heeft tot kwart over 7 geslapen. Om half 12 weer een flesje en toen kwam hij pas om 4 uur. Wij doen sinds 2 dagen 1 schep forte in zijn voeding en dan komt ie echt om de 4 uur.
Zo weer een stapel mama's toegevoegd op mijn hyves . Wat is het rustig hier, allemaal lekker aan het genieten van de zon natuurlijk. Ga ik ook maar eens doen. Net de fysio weer over de vloer gehad en het gaat goed met Niek. Moet zeggen dat hij ook al een stuk rustiger is geworden, dus dat is wel erg fijn. Is ook zo grappig om te zien, bij haar wordt hij compleet rustig en ontspannen. En ligt dan heerlijk bij haar op schoot. Iemand nog iets van Marjanne gehoord?
@nathalie sneu he die huiluurtjes. het is nog steeds rustig hier! zullen er een paar aan het bevallen zijn, normaal is kuide er toch ook altijd vroeg bij?
zo net sms van kuide maar die was naar gyn vanmorgen, die komt nog hier... mmmm fotos in mn album plaatsen lukt niet. zie mn hyves voor fotos.
och ja die was naar de gyn ja! ik gaat even lekker plat, mijn dochter slaapt nu ook dus ik neem het er maar even van! ik denk dat ik pas morgen weer online ben.