Julian heeft nu weer een "ik weiger te slapen" momentje. Vind dat altijd lastig, want ik wil ook niet steeds gelijk naast zijn bedje staan.
Hou de tijd bij hoelang hij huilt. Is meestal korter dan dat jij denkt. Had het laatst met Niek ook. Voor mijn gevoel was het een uur en het bleek maar 4 min. te zijn voordat hij in slaap viel . Moest me echt inhouden om niet naar boven te rennen. Sommige kinderen (zoals Niek) hebben het nodig om zich in slaap te huilen. Weet niet of dat bij Julian ook zo is?
Hey Ladies... moet tot mn schaamte zeggen dat ik echt geen erg in heb hier te komen kijken...ben zo druk bezig met mn ventje! Heb nu ook niets bijgelezen behalve deze bladzijde...sorry! Het gaat allemaal hardtikke goed hier! Het vloeien is al haast weg...mn lijf wordt alweer zichzelf en ik ben al 7 kilo afgevallen...dus dat is ook best lekker....nog ene paar te gaan! Met Finn gaat het ook allemaal heel erg goed...hij is alleen echt een vreetzakje...haha! Maar ja..hij is ook groot natuurlijk! Hij krijgt nu 70ml melk per voeding en hij geniet er van! Vanavond mag hij weer 10ml meer...dus dat gaat allemaal heel erg goed! 's nachts ligt hij wel met zn armpjes ingebakerd omdat ie anders wat onrustig is...maar ook dat gaat heel erg goed! Vandaag heb ik met hem onder de douche gestaan...hij ligt gewoon in coma nu! Zo lekker vind hij dat! Echt een waterratje net als papa! Zn haartjes worden met de dag roder...ook net als papa (vroeger...toen hij nog haar had...haha!) en zoals ik toen ik klein was! Het is echt een schatje! En we genieten volop van hem! Vandaar dus dat ik jullie een beetje verwaarloos...SORRY! Morgen voor het eerst naar buiten...dus dat is ook erg spannend! Heb er echt zin in! Ik hoop dat alles goed gaat met Laura! las snel dat het niet zo lekker gaat...balen! Alle meiden die nog moeten bevallen...ZET HEM OP!
niet veel drukker geworden hier, had me voorgenomen niks te doen vandaag maar net toch maar even gestoft en gezuigt haha @ Nathalie das minder zn huiluurtje @Marloes goededag @Sunshine fijn dat het zo goed gaat met niek Onze dochter had dat ook soms kmoest me dan ook inhouden om niet naar boven te gaan al wist ik dat het ook beter is ze soms even te laten huilen. Ze zeggen wel van je kunt ze niet snel verwennen als ze zo klein zijn maar sommige beebs zijn echt wel al slim haha
Weet iemand nog een leuke site waar je diverse haarkapsels kan zien. Wil naar de kapper maar weet niet hoe ik het zal laten knippen. Ideeen zijn welkom!
Sarah niemand neemt je wat kwalijk hoor geniet van lekker van jullie mannetje, we zullen waarschijnlijk als het zover is allemaal wel minder online zijn.
Een goede middag meiden.. Terug uit het ziekenhuis.. hele rompslomp weer gehad. Kreeg op mijn flikker had eerder moeten bellen met vocht en hoofdpijn. Bloeddruk was gestegen 140/85, maar niet dramatisch dus. Wel maken ze zich zorgen om 4 kilo vocht erbij in nog geen week. Moest half uur aan CTG, waren behoorlijk wat voorweeen waar te nemen, en mannetje was rustig dus moest elke keer op andere zij draaien om te kijken hoe hij reageerde. Maar opzich was het goed, kan een voorbode zijn zei de verpleegkundige (als ik ook de vorige ctg vergelijk met deze dan was ie wel heeeeel kalm nu) Bloed en urine wordt gecontroleerd, als er iets ernstigs is dan bellen ze vanmiddag, anders moet ik zelf morgen bellen voor de uitslag. Wel weet ik dat ik niet overtijd ga lopen. Als de kleine niet zelf komt dan ga ze hem na de volgende controle waarschijnlijk halen. Omdat mijn lichaam het dus niet meer trekt. Als de hoofdpijn met rust niet minder wordt, dus nog aan houdt, of erger wordt, dan moet ik dit weekend nog terug en gaan ze me inleiden. Ze wilden hem nu nog niet halen omdat ze hem zelf nog de kans willen geven te komen, omdat nu inleiden het risico op een keizersnede vergroot omdat mijn lichaam er misschien nog net niet klaar voor is. Heel verhaal.. maar goed ik weet iig waar ik aan toe ben. En ben blij dat ze me serieus nemen en ook wat gaan doen als ik het niet meer trek! Ik ga nu slapen, ben gesloopt.. zal straks bijlezen.. *knuffel voor iedereen die t nodig heeft!!*
Laura, fijn dat je ze serieus nemen, en je weer dus dat je binnen nu en een week de kleine in je armen hebt spannend hoor
@kuide, bij jou nemen ze het dus ook serieus. ik was dan niet zoveel aangekomen, maar toch ook 2 kilo (vocht) in 1 week. samen met hoofdpijn en hoge bloeddruk willen ze dan toch extra controleren. ik hoop voor je dat hij gauw uitzichzelf komt! net ff met de fiets naar de supermarkt, mandje vol gehaald, vooral lekkere dingen: kersen, ANANAS, chocola, koekjes en lekkere broodjes die ik net heb belegd met eiersalade en sla en de ander met geitenkaas, honing en sla. jammie! maar nu heb ik pijn in mn rug.. ff boodschapjes halen is al genoeg voor mijn lichaam om zich te voelen alsof ik een avondvierdaagse heb gelopen
hoi hoi, hier vanmorgen naar de vk geweest. Alles was goed. Mn bloeddruk wordt steeds lager..... hij was nu 60/90....... Verder alles goed. Steken en krampen van gisteravond zijn weer helemaal verdwenen. Vandaag wel 39 weken!!! joehoe. kuide, fjin dat ze je serieus nemen en begrijp ik het goed dat je dan waarschijnlijk dit weekend ingeleid gaat worden? Spannend hoor!
@jolan, als de hoofdpijn en algehele misère gevoel niet verbeterd, dan zit die kans er in ja. In ieder geval moet ik dan voor extra controles naar het ziekenhuis, en de gyn gaf me een grote kans dat ze dan wat gaan doen omdat ik het niet meer trek. Maar hoop stiekem dat meneer het gehoord heeft en denkt ooowww laat ik maar gauw komen!
Julian is al 1,5 uur bezig, niet willen slapen in zijn bedje. Zodra hij bij mij ligt is het goed. Heel vervelend
ik hoop het ook voor je! Maar wel fijn om teweten dat het niet zo heel lang meer gaat duren dan! Hier gaat alles goed, dus geen reden voor het eerder halen......