Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Joanita, ook jij een dikke knuffel! Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar dat hoef je echt niet te doen!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hmmm mijn vriend is weer eens weg. Toen hij weg ging vroeg hij nog hoe laat de kleine ongeveer de fles moest en zou dan terug zijn. Dat is om half 8, maar zie hem nog niet :D
    Heb soms ook het idee dat hij het wel allemaal best vind. 's Nachts doet hij de luier van Julian, geeft hem aan mij en gaat de fles maken die ik mag geven en zelf gaat ie lekker slapen.
    Beetje jammer....

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je bent net moeder he... alles is nieuw, dus je kunt niet alles weten...
    als de dokter nu niet meer langs komt, ga dan morgen zelf even met hem weg he...

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Rianne, hele dikke knuffel voor jou meid!

5. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Och jee.... Het zit hem ook niet mee he.
    Ik kan alleen maar zeggen, meid, heel veel sterkte voor jou en de rest van je familie.
    Ik hoop dat ze nog wat voor hem kunnen doen.

6. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Wel jammer dat hij er zo mee om gaat.. Misschien draait het nog bij, en 'went' hij er nog aan op deze manier.

7. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Joanita, ga je niet schuldig voelen hoor meid!
    Alles is nieuw!
    En een liesbreukje is niet iets wat zulke overduidelijke klachten geeft dat je het gelijk door hebt.
    Helemaal niet als je kleintje nog zooo jong is.

8. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier gaat het goed.
    Mijn buik is ietsje rustiger.. maar voelt nog steeds raar.
    Net alsof er heeeeel wat bezig is daarbinnen.
    Misschien is de kleine wel druk aan het bewegen op plekken wat ik niet voel.

Wel steeds steekjes van onderen.. misschien toch te lang gelopen vandaag.

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :)

Hier een voldane moeder, die al ver over haar eigen grens is gegaan vwb rust. Ssst niet tegen de kraamverzorgster zeggen, maar voel me nu nog goed.
    Lig wel op bed hoor, maar heerlijk te genieten van mijn kleinste mannetje :)
    (en laptop erbij)
    Vanochtend heb ik Jan de wereld in gelanceerd, wat leek op een wildwaterbaan.
    Zoals de vk al zei; hierdoor was wel duidelijk dat mijn vliezen echt niet eerder gebroken waren ;)
    We zijn vanmiddag al thuis gekomen, dus maar 6 uurtjes in het ziekenhuis geweest.
    Zal mijn verhaal later wel doen, als ik iets meer mezelf ben ;)

Meisjes die nog mogen; denk aan jullie!
    En aan alle andere meisjes natuurlijk ook!

Liefs MarJANne

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Oja hij is echt een punkie! Kop vol zwart haar! :D

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    rianne, dikke knuffel. heel veel sterkte meis!

marjanne, fijn dat jullie alweer thuis zijn!!!

pm2b, dan lopen we samen tot het einde hahahaha

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik las dat Stephanie morgen ingeleid wordt,spannend meid.Zet hem op je kan het!!

@Jolan nou zal toch niet dat jij straks als enigste over bent

@Rianne meid wat vreselijk voor jouw en je familie. Ik wil je dan ook heel erg veel sterkte wensen!! En het geeft echt niet dat je niet kan stoppen met huilen,lekker laten gaan dan komt alles eruit! Een hele dikke knuffel voor jou meid!

@Nathalie jammer dat je vriend niet zo betrokken is. Sven en ik hebben het zo afgesproken dat hij de ene dag de luier doet en ik het flesje en de andere dag ik de luier en hij het flesje. Dat gaat wel goed, als hij straks gaat werken dan doe ik alles maar dat vind ik niet zo erg. Heb je het er al met hem over gehad?

@Pretty miss is je baby zich aan het voorbereiden op haar weg naar buiten?Je weet maar nooit...

@Marjanne zo jij bent weer snel online:D leuk hoor! Lekker genieten van Jan hihi. Ben benieuwd naar je verhaal.

Sorry dat ik alleen de laatste pagina's heb gedaan meiden.
    Lag zp er bij jullie trouwens paar uur geleden ook uit?

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Meiden ik ga naar bed.. het rommelt hier weer, ander gerommel, krampen onderin stralend naar mijn rug. Heel onregelmatig. Ben benieuwd...

tot morgen..

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Marjanne fijn dat je alweer zo snel naar huis mocht. Nu lekker genieten hoor!

Rianne wat een verschrikkelijk nieuws voor je. Kan me voorstellen dat je even helemaal van slag ben. Laat je maar even lekker gaan hoor, dat lucht ook op. Een dikke knuffel

Kuide spannend zou het dan nu toch gaan gebeuren? Slaap lekker.

Joa sluit me aan bij Pm2b. Dat kan je allemaal niet weten, je bent net moeder. Fijn dat de ha. nog even langs komt.

Hier is er ook een aan het donderstralen, zit zeker in de lucht. Vanochtend lang op geweest ivm fysio vanmiddag amper geslapen en nu is hij uit zn hum. Hopelijk kan hij zo lekker gaan slapen.

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kuide, hopen dat de kleine uit zichzelf komt vannacht :D

16. Nous26

Nous26 Actief lid

13 okt 2008
    112
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Morgen ben ik uitgerekend :)...
    Vind het allemaal zo spannend...zeker als ik hier lees dat de
    meeste al bevallen zijn. Gefeleciteerd!

Waren jullie ook zenuwachtig voor de bevalling?

17. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Doe maar lekker rustig aan en denk aan jezelf.
    Ennuh... vannacht samen bevallen???

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hier een wordheenenweergeslingerddooremoties zwangere! hahaha

Jolan, ook jij bent vast snel aan de beurt. Herken je gevoel wel heel erg hoor, zelfs nu nog.

Joanita, knulletje een liesbreuk? Wat zielig!! En nu?

Rianne, hele dikke knuffel en veel sterkte met je opa!

Nathalie, jammer dat je vriend een beetje laks is met jullie kleintje. Misschien weet ie niet zo goed hoe hij met al het nieuws om moet gaan.

Marjanne, fijn dat jullie gezond en wel weer thuis zijn!

Zo, misschien eens even douchen. Of toch niet. Of eerst even naar het toilet, of even wat eten, of tv kijken, of een filmpje opzetten, of kijken of alles wel klaar is, of toch de tas nog maar eens op de kop zetten..... hm, zenuwen? neuj!
    Is het al vrijdag 7:15?

19. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Zo dames ben ik ook weer! Drukke dagen momenteel (maar zo gaat de tijd wel snel tot aan de 29e;))

@Kuide: Hopen dat het doorzet meid!! Wel fijn dat je iig niet over tijd hoeft te gaan en ze jouw klachten en gevoel serieus nemen!

@Marjanne: Jee, jij bent snel online! Haha, je was me voor...wilde al vragen of het echt een kleine Punkie is!

@Stephanie: Heel veel succes morgen! Eindelijk zul je gaan zien wie er in jouw buik gezeten heeft! We zullen aan je denken!

@Joanita: Is de dokter nog geweest? Zo nee dan echt morgen naar de HA gaan hoor...Je hoeft je niet schuldig te voelen. Alles is nieuw en soms weet je gewoon nog niet waar het door komt. Hopelijk gaat het snel beter met je kleine man!

@Nathalie: Gezellig zijn mannen soms he;)?

@Aaliyah: Hopelijk slaapt Jason vannacht wat beter. En anders idd tussendoor maar af en toe even lekker gaan slapen.

@Girafje: GEFELICITEERD MET FEMKE!! Fijn dat je eerder mocht komen. Geniet er maar lekker van!

Hier vandaag weer een heel rustig mannetje...Heb al 3 glazen tonic op, ben benieuwd of het wat zal doen haha! Wel heb ik het idee of mijn "onderkant" aan het veranderen is....Herkent iemand dat? Verder absoluut geen voorweeen of iets dergelijks. Zal het dan extra lang duren voor hij komt? Morgen weer CTG laten maken.

Vandaag met schoonmams op pad geweest voor schoentjes voor Luuk. Jee, wat zijn die dingen toch duur. Luuk is erg fijn gebouwd en heeft minivoeten en is uit zijn huidige schoentjes aan het groeien. Wel hele leuke gevonden en ga morgen nog een paar halen (hele stoere zilveren Replays). Maar goed dat we over 2 weken weer kinderbijslag krijgen;). Luuk is wel weer beter trouwens. Morgen mag hij weer naar het KDV. Kan ik nog even op pad voor tegels etc voor ons nieuwe huis!
    Kreeg gisteren bij de post een heel leuk boek thuis bezorgd. Was geschreven in de Luuk-vorm en gaat over dat hij grote broer wordt. Echt een heel leuk idee! Heb ik van een collega gehad!

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Hey meiden!

Daar ben ik weer eens een keer :), verwaarloos jullie helemaal....
    Is ook zo heerlijk met mijn kleine meid thuis!!!

Zie dat er weer 2 baby's bij zijn, leuk!

Marjanne gefeliciteerd met Jan! Jij bent al weer snel hier zeg!!
    Girafje Gefeliciteerd met Femke!
    Hoop dat alles goed gegaan is en jullie lekker genieten nu!

Verder nog veel dames waarbij het rommelt, spannend hoor!
    Heel veel succes met de laatste loodjes!!!

De jongens hebben nog steeds de overhand in Juni zie ik, meiden kom op! Had zelf eigenlijk helemaal niet verwacht dat wij een meid zouden krijgen..erg leuke verrassing! :)

Probeer een beetje te reageren, even lezen...

Deel Deze Pagina