ik laat jamy ook zelf komen, de ene keer is da 3 uur en de andere ker is da 4,5 uur als ik hem wakker maak dan drinkt hij toch niet
Rianne, met regelmaat bedoelen ze ook... wakker... schone luier... even tutten...flesje...boertje en bij de eerste tekenen van vermoeidheid weer naar bed. bedje voor slapen, box voor spelen... maar dat zegt het bureau he... hier slaapt de kleine ook lekker in de box af en toe hoor
Wij hebben een rare kat. Pak ik net een glas water, wil hij ook water. Dus ik pak een ander glas voor hem, maar die wil hij niet. Gaat ie bij mij zitten schooien
madelon, balen dat je er zo doorheen zit...... En die nare gedachtes heb ik ook wel eens hoor. Ik denk dat elke aanstaande moeder die wel eens heeft. Je wilt gewoon het liefst zo snel mogelijk een gezond kindje in je armen hebben! Succes bij de vk. en wat betreft het beethouden: als jij je er niet prettig bij voelt, niet doen!!!
Madelon, knuffel! Ik herken je gevoel helemaal! Ik heb vandaag ook echt een baaldag.. Mijn bekken doen met het uur meer pijn, wordt gek van mijn ribben, continu steken aan mijn baarmoedermond.. Af en toe een kramp en een buik die constant hard is. Waarom komt ze niet gewoon eruit??
tnx meiden, jullie zijn lief *groepsknuffel* nu begrijp ik pas echt wat ze bedoelen met "de laatste loodjes zijn het zwaarst"!
Succes madelon bij de vk, hoop voor je dat ze wat voor je kan betekenen.. Ik weet het ook af en toe niet meer met die voedingen. Toen de kraamzorg vertrok (afgelopen maandag) moest ze 100 cc krijgen en nu 120 cc. Krijg het er echt niet in, zit nu tussen de 70 en 90 cc. Ik kijk naar het aantal natte luiers en dat zijn er nog meer dan 5 pd Zijn er nog meer die ook kolven en bijvoeden met flesvoeding? bv is mislukt/doet zeeeer
zo hier heerlijk op bed gelegen niet echt geslapen maar wel gerust! @vast houden van de kleine straks; hier mogen ze vasthouden maar ik wil niet dat mijn kind van hand op hand gaat, gewoon even bij iemand en dan weer bij mama of papa. wat betreft de fles geven dat doen we in het begin zelf, ik wil zelf eerst graag een band opbouwen met mijn kind. @stephanie wat spannend. @nathalie wat grappig je kat voelt het gewoon aan dat hij naar de dierenarts moet. ik begin volgens mij verkouden te worden, ik hoop het niet daar heb ik nu echt geen trek in.
@rianne mijn dochter is altijd op de 3 uur blijven hangen en op een gegeven momend ging gewoon de laatste voeding eraf. inderdaad er mag 2 tot 4 uur tussen zitten voor een flesje en s'nachts zelfs 6 uur en naar een tijdje ook 8 uur. @madelon het lijkt wel of je voor mij hebt geschreven hier precies hetzelfde. ik voel de kleine vandaag ook heel weinig toevallig net ook de hik dan, maar ik heb van de week een ctg gehad en toen was alles goed. toch is het gewoon eng nu en ik ben het ook vreselijk zat.
@ilse het ene kindje drinkt nu eenmaal minder als het ander! als die van jou 90 cc drinkt en alles gaat verders goed prima dan toch!
gelukkig, ben ik niet de enige! laten we hopen dat weinig beweging de bevalling aankondigt zoals ze wel eens zeggen.
Stephanie spannend allemaal.... Madelon we begrijpen je helemaal zitten er allemaal wel doorheen denk ik Wat betreft voedingen, cb raadde ons vanalles aan toendertijd maar als moeder zelf voel je het beste aan wat je kleintje nodig heeft zolang je maar niet boven het maximum uitkomt, wij deden zelf vaak uit proberen hoeveel enz en na 8 weken liep alles perfect en sliep ze ook fijn door
hai meiden, net 2 uur geslapen, hoofdpijn is veel erger nu. Ga even rustig zitten en wat drinken, als het niet minder wordt bel ik vanavond nog het zh.
@ Marloes: Lenthe drinkt nog steeds maar 60 Ze stopt gewoon en ik krijg er niks meer in! Ik ben nog niet naar het weeguurtje geweest, dat is alleen op donderdagochtend en gister konden we niet. Hier slaapt Lenthe ook wel eens in de box.
Dames, ik voel sinds een uurtje af en toe vreemde krampen.. Onderin mijn baarmoeder, maar ook van binnen zeg maar. Ik voel de plek waar je normaal die steken hebt helemaal meekrampen. Het is een best heftig gevoel eigenlijk! Ook voel ik het in mijn onderrug.. Heel in de verte kan je het vergelijken met het gevoel alsof je zwaar aan de 'race' bent en dan pijn hebt met naar de wc gaan zeg maar. En dat in combinatie met krampjes voor en felle kramp van binnen.. Ik zal het vast heeeeeel onduidelijk opgeschreven hebben, maar ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven. Ik ken het in ieder geval niet, zijn niet de normale voorweeen ofzo.