@kuide succes meid! @nrg50 spannend je slijmprop verloren dan zal het wel snel volgen. @mama's sterkte met de kids die huilen en niet willen slapen. @madelon heel gezond zo'n fruitsalade erbij, hier zaten er frikadellen bij haha.
Hey dames, Een beetje gek misschien, maar ik denk echt dat het bij mij niet lang meer gaat duren. Die krampen heb ik nog steeds, wel zit er heel lang tussen. Maar de felheid van die kramp... Het is niet uit te leggen, maar dat moet haast een echte wee zijn! Het komt opzetten, wordt dan fel en zakt daarna weer af. Ik voel het zowel in mijn onderbuik, onderrug en van binnen bij de baarmoedermond zeg maar. Ik hoop dat het vannacht een beetje sneller komt of helemaal doorzet.
Haha dat geloof ik graag! Maar ik durf het nog niet te hopen hoor. Ben zo bang dat ik weeeeer teleurgesteld wordt! Denk dat ik maar vroeg naar bed ga vanavond, dan hoop ik nog te kunnen slapen haha. Ja of niet.. maar dan wil ik dat de bevalling gaat beginnen haha.
Nou dames, Ik ga mijn bed opzoeken. Heb het helemaal gehad voor vandaag. Fijne avond, en wel bevallen allemaal he?! (ok de mama's die al mama zijn mogen overslaan )
@Pretty, spannend meid! Volgens mij ga jij echt wel heel snel bevallen hoor! Slaap ze nog even! @Kuide, afwachten dus maar weer... @Mandy, hier ook 1 die verkouden aan het worden is... @Nrg50, spannend! Wie weet duurt het nu niet lang meer... @All, hier heerlijk een verkoudheidje aan het kweken... Dacht dat ik na ongeveer 15 keer verkouden te zijn geweest er nu wel een keer vanaf was zo aan het einde van mijn zwangerschap...NOT! :x @Iedereen die het nodig heeft, waaronder mama's met huilende baby's, een heel dikke knuffel (gelukkig via internet, dus niet besmettelijk ) voor jullie!
willen jullie de agenda na de bevallingen nog gebruiken? bn als er kindjes naar het bureau moeten enzo?
Buddynieuws! stephanie smst net: ze heeft net een ruggenprik gehad omdat t niet meer te houden was, ze heeft nu 5 cm onsluiting en heeft nu dus even rust. einde buddynieuws
he meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. @pm2b spannend hoor en alle meiden die ook over de datum zijn hahah wanneer komt ons kleintje nou ???? nu ik zo achter de pc zit is de kleine erg druk, heb al gezegt en aangewezen waar de uitgang zit hihi maar ja geen tom tom binnenin he?? wat je het beste kan doen als je kindje geboren is met de kraamvisite is volgens mij en dat werkte perfect. als je kindje wakker is kunnen ze het bij jou op schoot bekijken en ja de directe familie mocht het vasthouden en de overige kijken. maar als de kleine slaapt kan je het beter in het bedje laten want daar krijg je echt mega onrustige kinderen van. is mijn ervaring
Zo visite is weer weg. Was wel even gezellig en een fijne afleiding. Mijn oom en tante uit wassenaar kwamen ook nog als verrassing dus dat was helemaal geweldig Mijn vriend gaat straks met Julian onder de douche. Gaat wat sneller als het badje. Hoe doen jullie dat eigenlijk wanneer de baby onder de douche vandaan komt, pakken julie hem dan aan met een hydrofiele luier? Vind ze zo klein en hij zet het altijd op een schreeuwen
Spannend van Stephanie. Hoop dat ze inderdaad even bij kan tanken en straks een mooie baby op de wereld kan zetten!
als ik met jamy ga douchen zorg ik er voor dat hij goed ingewikkeld wordt in hydrofiele luier en zorgt papa er nog voor dat ik een badjas over me heen krijg zodat hij ok daardoor nog warmer wordt
Dat leek mij ook wat handiger en warmer inderdaad, dank je! Hoop dat ie de douche wat lekkerder vindt. Badje vind ik 2 minuten leuk. Of wij doen iets verkeerd, want toen de kraamzorg het deed vond ie het geweldig hahaha