Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sanne, idd valse hoop, en ben ook echt beetje boos dat ze zeggen bel maar als je t niet uithoud en je dan naar huis sturen met de opmerking bel maar naar de neuroloog. Maar goed.
    Jij een lekker actief kleintje in je buik ;) ze zeggen geniet ervan nu het nog kan he.. maar kan als geen ander begrijpen dat het niet zo prettig is, zeker niet de hele nacht! hoop dat je vanmiddag nog een beetje kan slapen

2. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Moge!
    Sorry voor de late meldplicht, maar dat is te danken aan UPC, want dat lag er de hele tijd uit vanmorgen :(

Maar, aangezien ik hier nog fris (nouja....) en fruitig zit, ben ik vannacht dus niet bevallen. Wel een paar flink pijnlijke neppers, maar daar is t bij gebleven....

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Khoop ook dat ik even kan slapen, want gaan erna even naar mn ouders die zijn vanmorgen vroeg terug gekomen van vakantie dus gaan we vandaag ipv morgen even aan. Dus de kleine mag nu helemaal wel komen want opa en oma zijn terug haha ben maandag alweer 40 weken en die zal ik ook wel halen denk ik, mits de pendel van mandy uitkomt dan beval ik vandaag ;)

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg

Jaja je moet ook wachten op ons he haha;) vandaag gebeurt het..... ( posi blijven denken sanne haha)

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    stephanie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

pm2b, ik ga voor je duimen ;).... lees nu dat de krampen weer weg zijn :( Hopelijk zijn ze snel weer terug.

ilse, van harte gefeliciteerd met je 27e verjaardag!

nrg, balen datje nog niet bevallen bent...... hopelijk worden de neppers vandaag echt :D

kuide, fijn dat je beter geslapen hebt, maar wat balen datje nog steeds zo'n hoofdpijn hebt :(

Hier alles rustig.... :(..... voel helemaal niets

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kuide, ik zie trouwens dat mijn uitgerekende datum op de juni site niet goed staat.... het moet 25 juni zijn.

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, aangepast :)

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bedankt :D

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zou basmalah al bevallen zijn......

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zullen we met zn allen gewoon op vaderdag gaan bevallen? Ben het nu zat, en dat gaan we dus gewoon doen ;) mooiere vaderdag kunnen we niet hebben :D

Deal?! Wie doet er mee?

11. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Sanne: Tja, laten we t hopen voor vandaag, zou leuk zijn voor vaderdag morgen :)

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ik niet! :p Morgen is mijn nichtje jarig, ze wordt 5, wil graag gewoon dat zij een eigen verjaardag heeft, en mijn ukkie ook :)
    En ja hier geen "vader" voor kleintje, dus liever ook geen kadootje voor de "vader" die hem in de steek gelaten heeft!

13. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Jolan: Beginnen we vanavond ok, dan zijn onze mannen morgen echt (of weer) papa :)

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hm wat ongezellig ;), nee hoor, ga jij dan maar vandaag of maandag!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goed plan nrg,..... hoewel het hier heeeeeeel rustig is... geen krampje of wat, dus kan me niet voorstellen dat er vandaag iets begint hahahaha

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, ik hou het op donderdag.. :p Kan ik hopelijk nog even paar nachtjes uit rusten. Als ik nu zou moeten gaan persen weet ik niet waar ik de energie vandaan moet halen! :)

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Maar dan wel vandaag beginnen he, en even na 24 uur bevallen haha

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok, ja donderdag is ook een mooie dag ;) dan ben ik uitgerekend :D. Ik 'hoop' alleen niet dat ik dan beval, want dan is mn zwager jarig...... Maar ja, als het komt, maakt me dat waarschijnlijk niets meer uit hahahaha

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kga eens wat doen, was aanzetten even stofzuigen, en wat traplopen haha (bevordert ook zeggen ze )al kan mn bekken dat niet aan.

Kdenk tot vanavond

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, zo heeft iedereen zijn voorkeur he :p Helaas hebben we eigenwijze kindjes.. en luisteren ze nu nog niet zo goed! (hopelijk later wel haha)

Deel Deze Pagina