ik zit al de hele tijd energie te verzamelen om onder de douche te gaan.. heb er gewoon geen zin in!!! Saai als je echt geen plannen hebt voor zo'n dag, en ik stap met die hoofdpijn ook zelf niet meer achter het stuur, vertrouw mijn reactie vermogen niet. Dus tja.. dan maar niksen vandaag.
Goedemorgen meiden! Las dat Stephanie bevallen is. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Heb geprobeerd bij te lezen, maar Julian heeft zijn momentje weer dus die ga ik eerst even uit bed halen.
Goedemorgen!! Beter laat dan nooit, ik wil jullie even laten weten dat ik ben bevallen van een prachtige zoon, op 16 juni!! 3030 gram en 49 cm. EEN HEERLIJKE KNUL!
goeiemorgen allemaal @ stephanie gefeliciteerd met je dochtertje . ik ben het goed zat nu, ik wil mijn kindje ahhhhhh en mijn andere twee willen dat ook, die zijn maar aan het roepen, erwtje want dat is het koosnaampje , wanneer kom je nou ???? lief he weer twee wassen weggewerkt , dus stel je voor dat ik dit weekend ga bevallen dan ligt er mnaar een klein beetje was voor de kraamverzorgster . eerst even dit weekend op kraamvisite bij mijn schoonzus die op mijn uitgerekende datum is bevallen . voor iedereeen die bezig is sterkte en voor alle mam´s een mooie zonnige dag dan kan je lekker wandelen kuide wat balen zeg , raar hoor dacht dat ze je wel zouden houden daar !!!! pm2b hou goede hoop !!!!
Datum Naam Gewicht Lengte Zwangerschapsduur Mama 21 april Niek 1735 gram ...cm 33.6 weken Sunshine 14 mei Damien 2480 gram 48 cm 36.4 weken Debke 14 mei Djennah 4065 gram 50 cm 37.3 weken Aichaaa 17 mei Bas 2540 gram 44 cm 36.6 weken Jent 17 mei Jamy 2075 gram ...cm 36.3 weken Joanita 18 mei Delinda 3160 gram 49 cm 37 weken Vergo 19 mei Jayden 2315 gram ...cm 37.3 weken Dizzy 23 mei Eva 2700 gram 46 cm 38.6 weken Pixie 27 mei Roos 3050 gram 49 cm 39 weken Dootje 28 mei Anouschka 3230 gram 50 cm 38.6 weken Merel69 29 mei Lenthe 3175 gram 47,5 cm 38.6 weken Rianne 29 mei Jason 2800 gram 48 cm 36.6 weken Aaliyah 29 mei Isabella 2860 gram 46 cm 38.1 weken Natja 29 mei Bauke 3490 gram ....cm 38.5 weken Zeana 30 mei Demi 3520 gram 51 cm 38.3 weken Demi 30 mei Yustin 3320 gram ...cm 38.2 weken Gabester 31 mei Leon 2500 gram ...cm 36.6 weken Lien84 31 mei Floor 2500 gram ...cm 36.6 weken Lien84 1 juni Adelisa 3100 gram 48 cm 38.2 weken Smiley 1 juni Julian 2635 gram 49 cm 38 weken Nathalie 1 juni Mees 3280 gram 47 cm 37 weken Simoon 2 juni Sasha 2950 gram 48 cm 39.1 weken Bloempje29 5 juni Maxime 3580 gram 49 cm 40.4 weken Snieke 5 juni Chris 2480 gram ...cm 38.3 weken Esmee 6 juni Thom 4470 gram 55cm 41.1 weken Marloes 6 juni Joel 4270 gram 39.2 weken IngeS 6 juni Eva3470 gram 50 cm 39.5 weken Ilse 7 juni Lucas 3170 gram 52 cm 37 weken Guusje44 7 juni Keana 3586 gram 51 cm 40 weken Roxanne 8 juni Hans 2860 gram 46 cm 37 weken Mamadieneke 9 juni Emily 3010 gram 49 cm 39.3 weken Debsje 9 juni Lindsey 3770 gram 51 cm 39.5 weken Mutti 9 juni Sophie 2520 gram 45 cm 38.3 weken Yvetje1982 10 juni Lisa 3305 gram 50 cm 38.5 weken Minnie ?? juni Manouk ....gram .. cm ...weken Meris 11 juni Sarah 3310 gram .. cm 39.5 weken Marb 11 juni Noa 3240 gram .. cm 37.5 weken Nikita 11 juni Swen 3000gram 48 cm 40.5 weken Mam85 11 juni Finn .... gram .. cm 37.2 weken Lautje1979 11 juni ? .... gram .. cm 41 weken Roosje83 12 juni Guido 4000 gram .. cm 40.3 weken Anna83 12 juni Ninthe 3260 gram 49 cm 40.2 weken Celin 12 juni Finn 4200 gram 52 cm 40.6 weken Sarah84 12 juni Gijs ...gram ... cm 41.2 weken Inger 13 juni Bram 3200 gram 48 cm 39.3 weken Mac 14 juni Zoë 3925 gram 50 cm 39.4 weken Mama1987 14 juni Nienke 2970 gram ..cm 39.1 weken Heide 16 juni ? 3030 gram 49 cm 38.6 weken Dib 18 juni Jan 3100 gram ..cm 39.4 weken Marjanne 18 juni Femke ....gram ..cm 41.4 weken Girafje 20 juni Esmee 4345 gram 51 cm 40.2 weken Stephanie jongens 26 meisjes 25 tot 37 weken: 6 meiden bevallen 37-38 weken: 8 meiden bevallen 38-39 weken: 13 meiden bevallen 39-40 weken: 10 meiden bevallen 40-41 weken: 8 meiden bevallen 41-42 weken: 5 meiden bevallen totaal bevallen = 50 moeders Nu nog te gaan = 17 meiden
@marloes ahh wat een schatje je kleine ventje. Leuke foto. @aicha wat een leuk filmpje van je meisje! @Ilse gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag. @bab veel plezier in de stad! @Stephanie gefeliciteerd met jullie dochter Esmee! @marlieke heel veel beterschap! @kuide fijn dat je redelijk hebt geslapen, toevallig van dat kaartje! 25 juni is een mooie datum! @sunshine gelukkig een betere nacht dan gisteren! Hoop dat het vannacht nog beter gaat! @sanne hier ook de hele nacht een hele drukke baby werd er kotsmisselijk van! @jolan ik vind morgen goed hoor! hihi @Dib gefeliciteerd met jullie zoon! Hier hoop ik niet woensdag te bevallen dan is er open dag in het ziekenhuis en maandag is mijn nichtje jarig. Dus doe maar vandaag, dinsdag of anders gewoon op donderdag dan ben ik uitgerekend hahahaha.
dib, van harte gefeliciteerd! De eerste mama van 25 juni (uitgerekende datum)..... nu wil ik helemaal hahahaha
@ aichaa: Wat een lief filmpje! @ Ilse: Gefeliciteerd met je verjaardag! @ PM: Ik duim voor je @ Bab: Vervelend dat je zo lang aan de ctg hebt gelegen! Eigenwas mannetje om in slaap te vallen haha. Ik hoop voor je dat het voorwerk is! @ stephanie: gefelicteerd met je dochter esmee!! hoop dat je snel hersteld van de keizersnede @ laura: fijn dat je ietsje beter hebt geslapen maar balen van je hoofdpijn zeg. 25 juni doen we het voor, mooie datum! wel toevallig inderdaad.. ik hoop het zo voor je. gefeliciteerd met je 39 weken, deze week gaat het gebeuren @ sunshine: wat heerlijk dat je ee goede nacht heb gehad? hoe vaak is niek gekomen? @ sanne: vermoeiend zo'n nacht .. straks maar even naar bed, verstandig! @ nrg50: nog geen baby dus, jammer zeg! @ sanne: zou wel leuk zijn als je nu bevalt als je ouders net terug zijn! @ jolan: houdt hoop he meid morgen is wel een leuke dag om te bevallen ja! @ laura: jij morgen niet, snap je argumenten heel goed!! En die energie die heb je straks echt wel hoor! Had ik zelfs nog na 1,5 uur persen @ dib: Gefeliciteerd met je zoon! @ karin: haha erwtje, wat grappig @ vinnies: hihi hopen dat je kleintje luisterd naar je verzoekdatums Goeiemorgen trouwens. Hier een klote nacht gehad. Lenthe bleef na de fles van half 3 huilen tot bijna half 6. Alles geprobeerd maar bij ons was ze stil.. pff vervelend zeg. Toch maar aan toegegeven en haar bij ons genomen. Wilde toch wel wat slapen. vanmorgen na de fles van 9 uur nog even tot half 11 kunnen slapen. Vanavond gaan we naar opa in het ziekenhuis.. ben benieuwd.. Morgen vaderdag, heb een shirtje en een slap met "papa's kanjer" en "papa is de allerliefste".
@rianne, Lenthe houdt jullie wel bezig he! Ze kan gewoon niet zonder jullie, echt een meisje Sterkte vanavond bij je opa!! Wat lief, een shirtje en een slap, zal Jeroen blij mee zijn
@laura oke dan sms je maar als je klaar bent dan begin ik hahaha. @rianne balen dat je slecht hebt geslapen en sterkte vanavond bij je opa. Wat leuk dat shirt en die slab hihi.
Weet je wat ik bij Djennah doe al vanaf de geboorte. Misschien dat 1 van jullie daar ook iets aan heeft. Ik maak alles klein voor haar,in haar bed slaapt ze in 'n mozesmandje (zo'n rieten mandje) Dat is heel klein en compakt en ik dek haar dan ook strak in 'n dekentje en in de box leg ik mijn voedingskussen onder haar (zodat haar voetjes omhoog gaan) pas wel op dat het niet bij haar gezicht is.ik leg het gedeelte wat over is achter haar rug zodat ze daar ook klein word gehouden.ik zal vandaag er eens 'n foto van maken. Kleintjes voelen zich veel fijner als ze "klein" worden gehouden,net als in de baarmoeder. @ Rianne, vervelend voor haar en jullie dat ze niet wou slapen.
Ik zit met een probleem. Een week geleden is Keana in het ziekenhuis van voeding gewisseld. Ze hebben haar van Nutrilon hypoallergeen naar nutrilon 1 gedaan. Sindsdien heeft ze gigantisch veel moeite met poepen. Ze heeft hier dan ook behoorlijk last van. Krampen en winderigheid. Voor de overgang poepte ze een paar keer per dag, nu is het 1x in de 2 dagen en dan moet ik haar helpen door middel van kringspier massage. Zelfs dit werkt niet altijd. Wat kan ik hier aan doen? De HA adviseerde mij om even aan te kijken, de wijkverpleegkundige en kraamhulp zeiden hetzelfde. Gisteravond werdt het zo erg, dat de kleine dame de longen uit haar lijf schreeuwde . Hebben jullie tips/trucjes om het op gang te helpen? Weer overschakelen naar Hypoallergeen? Ben radeloos en enorm verdrietig als ik haar pijn zie hebben...
@roxanne, moeilijk, misschien wat Rooibos thee (lauw) geven tussen door 10cc ofzo.. dat is goed voor de darmpjes. En als ze echt zo'n pijn heeft zou ik toch je HA bellen, dit is niet goed lijkt me! Sterkte meis
Jeetje wat zielug voor haar, Djennah heeft er ook zo last van alleen ze hoeft er gelukkig niet om te huilen. Ik gebruik wel extra care voeding en soms geef ik haar 30 ml lauwwarm water tussendoor. Ik tempratuur haar 's ochtends en dan wil het soms ook wel komen of net als vanmorgen gezellig baden in de tummy tub tussen de drolletjes Als het zo blijft toch weer bespreken bij ha of cb. Sterke!!!
Aaaichaaa dat is een goede tip en het klopt idd. niek houdt er ook van om alles klein te hebben. Bm gevoel he. Ook als hij bij me zit gaat hij in de foetushouding. Heb je dat mozesmandje in een ledikant staan? Roxanne wat sneu voor Keana. Wat aaaichaa zeg wat lauwwarm water geven dat wil nog wel eens werken. En ik probeer het wel eens met de thermometer dan wil het ook nog wel eens komen. En anders misschien een drupje olijfolie in de voeding maar weet niet of dat mag.
Roxanne, wat ontzettend sneu zeg!! Ik heb geen tips voor je, maar er staan er al wat hier boven. Julian had vanmorgen juist hele dunne ontlasting. Moet ik even in de gaten houden! Heb zijn huilmomentje nog een uurtje kunnen rekken dus om kwart over 11 toch maar zijn fles gegeven. Nu heb ik 2 scheppen forte gedaan, ipv 1, en 1 schep normale voeding, ipv 2. Kijken hoe hij het daar op gaat doen overdag.