Verrek had ik nog helemaal niet gezien en dat nog wel op papadag Raar hoor mijn knulletje alweer 2 maanden terwijl er nog mama's moeten bevallen. Beebjes kom maar uit de buiken!!!!
sunshine, ja etentje was gezellig gister Enne idd, wat laura zegt: gefeliciteerd met niek (2 maanden alweer!!)
@Nrg50 hier nog alles rustig op de krampen na wat al hele week aanwezig zijn dus denk geen vaderdagkado hoewel bij mn dochter begon het smiddags @Bab28 oei pijnlijk wel nog beetje kunnen slapen @laura fijn dat hoofdpijn wat gezakt is @Tamtam feli met je 39 weken. iedereen zal nu wel bijna de 39 weken gepasseerd zijn denk ik he.... @Marlieke haha das een goeie @Rianne weer mooie foto´s meid en een goede nacht gehad tis je ook eens gegund meid @Mandy ook al beddengoed aant wassen, hier zit het nu ook in de droger, zo vaak als ik het afgelopen weken heb gewassen zovaak haal ik het bed normaal in een maand niet af haha Kdenk dat vk me niet tot 42 weken laat lopen @Madelon spannend hou ons op de hoogte @Laura ramen lappen mag je hier ook wel komen doen hoewel tis donker aant worden zal zo wel regen komen.... Hier weer hele nacht niet geslapen, dadelijk nog maar uurtje op bed, want vanmiddag gaan we naar onze schoonouders en blijven daar ook eten das wel relax hoef ik zelf niks klaar te maken, hoewel zondag eten we altijd makkelijk frietjes ofzo. Mn eigen ouders zijn we gisteren al geweest dus hoeven we vandaag niet heen
Sunshine, gefeliciteerd met Niek! Madelon, spannend hou ons op de hoogte! Kuide, als je toch bezig bent,.. hier is nog zat te doen Hier alles lekker rustig.. Lijkt alsof de krampen gaan afzakken eindelijk. (Tja, als ze niet doorzetten heb ik ze liever niet haha). Vandaag ook maar een nuttig dagje van maken.. moet maar wat dingen schoonmaken, wassen, afwassen, stofzuigen, dweilen en soppen.. Hoop dat mannetje mee wilt helpen..
jeetje..... meiden ik hoor jullie allemaal over krampen en voorweeen etc..... hier is het al een week rustig ..... daardoor heb ik echt het idee dat het nog heeeeeeeeel lang gaat duren en dat ik gewoon doorloop tot 42 weken. Pffff moet er echt niet aan denken. Of zijn er ook meiden die helemaal niets van te voren hebben gehad en waar van het ene op het andere moment de bevalling begon?
@jolan, het is bij iedereen anders.. ik moet eerlijk zeggen dan ik liever een week niks zou voelen dan continu krampen en harde buiken maar niks noemenswaardigs! Hier is t wat krampen etc betreft ook al tijdje rustig hoor!
Jolan idd liever niets voelen van tevoren en dat het dan opeens doorzet, nu steeds die krampen geeft veel valse hoop in het begin dacht ik nog van het gaat beginnen maar als ik nu een krampje voel durf ik het al niet meer te denken. Bij de eerste zwangerschap alleen indalingsweeen gehad geen voorweeen, en opeens op uitgerekde datum krampen in buik en savonds is ze geboren dat had ik nu ook liever gehad
helemaal met sanne eens, hier ook zoveel harde buiken, voorweeen, krampen gehad dat elk dingetje wat ik nu voel een gevoel geeft van ja t zal wel.. geloof er niks meer van!
Madelon.. hopelijk zet het door meid en viert je man/vriend vandaag zijn eerste echte vaderdag Jolan... bij mijn eerste zwangerschap braken mijn vliezen zo maar opeens 's nachts. geen voorwee, harde buik of iets...
Goedenmorgen meiden! @Madelon ooh meid spannend zet hem op!! @Rianne mooie foto's van Lenthe met je opa..Fijn dat het mee viel in het zh @Kuide zo zo jij bent druk geweest,voorteken? @Heide ja Jason komt nog steeds om de 3 uur vanacht heeft er 3,5 uur tussen gezeten en daarna weer 3 uurtjes. Ja ik durf niet zo goed te zeggen dat ik niet wil dat ze hem de hele tijd vasthoud (schoonma) omdat ik niet wéér de boeman wil zijn (heeft met verleden te maken) Sorry verder weet ik het even niet heb niet zoveel tijd bij te lezen. Gisteren bij schoonzus en zwager geweest daar wezen eten was super gezellig! Jason had het reuze naar zijn zin. Ik heb ook nog een tijd met mijn schoonzus (lees 3 uur!) zitten praten over van alles en nog wat en ook situatie met mijn schoonvader, dat luchtte erg op voor mij. Was gewoon een erg fijn gesprek. Ga zo naar mijn ouders toe, daar zijn mijn neefjes dus Jason gaat voor het eerst zijn neefjes zien (zal wel emo worden voor mij) mijn zus is er niet, mijn ouders moesten oppassen, vind het ook wel spannend. Wordt ook voor het eerst sinds een half jaar of meer dat ik mijn jongste neefje weer ga zien.... Iedereen een fijne vaderdag en sorry dat ik niet op iedereen reageer!!!
@kuide wat sneu dat vogeltje! @sanne zou wel lekker zijn als je niet tot 42 weken hoeft te lopen. vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. @jolan hou er maar rekening mee die 42 weken anders valt het zo tegen als je de datum passeerd. @aaliyah veel plezier met je neefjes. ik ga zo naar mijn ouders, mijn schoonouders zijn er vandaag niet.
Grappig om te lezen hoe verschillend ziekenhuizen denken over inleiden. Hier gebeurt het bij 41+3 weken (volgens mijn gynaecoloog de nieuwe Europese standaard?). Veel succes met de laatste loodjes allemaal! Hier worden ze zo langzamerhand ook wel wat zwaarder, vooral door de hitte.
haha meiden , ja jullie hebben gelijk hoor..... dat je beter geen voortekenen kan hebben, maar dacht ineens: jeetje..... zou het dan nog heel lang kunnen duren. Maar blijkbaar zegt het allemaal helemaal niets en zit er niets anders op dan afwachten..... Ik had gewoon heel mn zwangerschap het idee dat ik wel voor mn uitgerekende datum zou bevallen, maar dat ziet er niet zo uit.
mandy, ik hou zeker rekening met 42 weken! Daar ben ik ook voor aan het aftellen nu... eigenlijk helemaal niet meer met mn uitgerekende datum. Maar idd wat emme zegt: inleiden met 41 +3, dat ga ik ook eens zeggen tegen mn vk.... hoewel ik liever zou hebben dat het spontaan komt, inleiden schijnt ook geen pretje te zijn.
hier is dat idd ook... bij 41 weken mag je ingeleid worden. Jolan... bij beide bevallingen ben ik ingeleid, ik weet dus niet beter. de eerste keer ging het in ongeveer 6 uur en deze keer trouwens ook. Ik vond het heel fijn, dat ik de 2e keer weer ingeleid werd, gewoon omdat je weet hoe dat gaat. Je kunt in alle rust naar het z'huis rijden, zonder weeën en bijna altijd heb je je kindje dezelfde dag nog in je armen liggen.
ja idd, 42 vind ik ook te lang...... dat doen ze hier volgens mij ook niet... Mijn schoonzus zou 4 jaar geleden ingeleid worden met 41 +4, maar beviel toch nog spontaan de nacht ervoor.