hallo dames, hoe is het hier, sorry ben zo druk de laatste tijd dat ik maar weinig fut heb om op het forum aanwezig te zijn, hier is de wond weer open gister weer flink wat bloed eruit, en flinke prutzooi, sorry voor de vieze details. hij zeurt ook flink maar zal er nog wel bijhoren, as vrijdag moeten wij naar het ziekenhuis naar de kinderarts op controle en ik naar de gynicoloog voor nagesprek en controle. met jamy gaat het allemaal prima, zal zo wat leuke foto's erop zetten wat papa heeft gehad van ons natuurlijk. hoop dat de rest van de dames snel gaan bevallen hoor het is jullie zo gegund dames!!! leef zo met jullie mee he niet normaal hoop dat ik snel berichtjes ga lezen dat de kleintjes er zijn hoor!!! kus joanita
Wauw wat goed. Ons meisje helaas niet, die zit nu op 3760 (geboorte gewicht 3925) ze is gelukkig vandaag 10 gram aangekomen... Ze houden d'r nu even goed in de gaten omdat ze niet snappen waarom. Ze eet goed, slaapt goed, spuugt niet veel. Het zit me niet helemaal lekker
meiden maak je om het gewicht niet te druk. niet alle baby's komen heel veel aan of vallen af, jamy weegt nu alweer 3190 gram. en was met de geboorte 2085 gram. dus in een maand tijd meer dan 1000 gram aangekomen. snap heel goed dat je ongerust bent. maar misschien dat ze nog even moet wennen enzow, goed dat ze het goed in de gaten houden. hoop voor je dat ze weer heel snel op haar geboortegewicht zit. kop op!!!!
dames: zijn er al mama's die hun kindje inbakeren?? ik merk dat swen zichzelf wakker houd door zijn zwaaiende handjes.. als ik zijn handjes stevig vast houd dan valt ie soms snel in slaap.. heb hem vanmiddag in badcape gewikkeld.. misschien zal ie dan toch baat hebben bij inbakeren??
roxanne : mooi!! zo schattig voor een foto van swen.. zie mijn hyves.. sommige hadden hem al gezien zag ik. bedankt voor de leuke reacties!
goh morgen weer alleen met de 2 knullen..dan moet ik toch eens kijken hoe ik het ga doen. oudste zoon moet naar de psz.. helllup.. hoe zal het gaan. mag wel uur eerder uit bed geloof ik.. hoeveel dames moeten nog bevallen?
dan zou ik cb wel ff laten langskomen om voor te doen.. dat zei mijn kraamverzorgende, te strak en te los is namelijk ook niet goed.
hey meiden!!! jeetje wat is er weer veel gekletst!! en zag dat er volgens mij weer 2 beebs geboren zijn!!! gefeliciteerd!!!! @mac ik had ook behoorlijke krampen van mijn baarmoeder! vooral de eerste week.. afentoe dacht ik of er nog een beeb aan kwam en yustin is ook redelijk gegroeid! geboren met 3320 gram afgevallen naar 3110 gram en vorige week met zijn gehoortest was hij 2 weken oud en toen was hij alweer 3330 gram spannend bab29 miss gaat het wel snel beginnen! hahah kuide ben benieuwd naar de foto whahaha och lekker ventje joanita!!! en leuk kadotje!!! mama1987 maak je neit te druk hoor wijffie! de ene baby komt meer aan als de ander ! en ze wordt goed in de gaten gehouden o roxanne wat een lekker meisje!! mam85 ik doe yustin niet inbakeren ook al wappert hij wel veel met zijn armen... wel doe ik de deken lekker strak instoppen met zijn armpjes eronder en dan is hij ook zo vertrokken hier vandaag een drukke vaderdag gehad... eerst vanmorgen johan verwent met een ontbijtje en kadotjes daarna naar zijn vader en daarna naar mijn vader en nu net weer thuis en ben gesloopt maar heb zulke last van me rug! op de plek waar ze 8x geprikt hebben voor de ruggeprik.. voel gewoon heel die plek aanwezig zijn en uitstralen naar me kont! mjah zal er wel bij horen denk ik..... zijn er meer meiden die dit hebben? althans als er iemand is die een ruggeprik heeft gehad haha verder nog ff twee foto`tjes van mijn kleine man http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/yustin/DSC03199.jpg yustin , mijn man en Reno onze herder en hier onder yustin gisteren in de tummy
mac: ik heb hem nu dan in badcape liggen en daar word ie rustig van.. morgen komt er iemand langs van cb., ik wil idd eens overleggen.. en eens een cursusje volgen ik kan een bakerzak te leen krijgen om uit proberen.. dus wie weet. gabester: swen houd zijn handjes niet onder de dekens.. hoe strak ik ook instop.. mooie foto
fijn dat ie er rustig van wordt. en wat goed dat er morgen iemand van het cb langskomt, kun je je gelijk laten adviseren. succes!
mooie foto's weer!!! Mac, hier ook stevige naweeën gehad! Kraamverzorgster zei gewoon: neem een paracetamol! Na de 1e bevalling had ik er vooral last van als ik bv gaf...
@naweeen, baarmoeder krampen, is normaal zeker bij borstvoeding. Het geven van borstvoeding zorgt ervoor dat er een hormoon vrijkomt in de hersenen, dat hormoon zorgt voor het samentrekken van de baarmoeder, waardoor deze sneller zakt en je dus (de meeste vrouwen iig) minder lang bloedverlies hebt, omdat je baarmoeder sneller weer klein is.
Heerlijk gebbqed bij mijn nichtje.. Mijn neefje was helemaal teleurgesteld dat ik niet met de kleine in mijn armen binnen kwam! ahh.. Ik blijf het houden op dinsdag of donderdag.. die 2 dagen gaat er wat gebeuren.. kan best ook zijn dat 1 van die 2 dagen de oma van mijn neefje en nichtje overlijd, want het gaat erg slecht met haar. Wordt een zware week dat weet ik wel
Ik hoop dat iedereen lekker slaapt vanacht.. en er misschien nog wat ukkies gaan komen? nog nieuws van Madelon? Ik ben gesloopt dus ga bank hangen en lekker vroeg naar bed..