Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jij ook veel succes met je echo
    ook natjes, want die heeft ooke en echo :D

2. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    He Bab,

Heb jij ook een keizersnede gehad? Ik ook vorig jaar in november van mijn dochtertje. Heb jij enig idee hoe dat dan nu gaat bij deze zwangerschap. Krijg je echo's in het ziekenhuis of gewoon bij je verloskundige. En krijg je nu ook weer een ks of gewoon natuurlijk bevallen. Ik begreep dat Nederland een van de weinige landen is waar je natuurlijk mag bevallen na een ks. In de meeste landen vinden ze het risico te groot en krijg je bij je volgende kinderen weer een ks.

xxx

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    meiden kan ff niet alles lezen maar ik weet uit me hofd dat natjes de echo heeft toch?hou je t nog een bneetje vol qua zenuwen?heeel veel plezier!

en smiley jij ok he?heel veel plezier weer!nog een leuke verjaardag gehad?

de rest vandaag ook een fijne dag en iedereen met afspraken veel plezier!

nog 9 dagen tot de echo joepieeeeeee

....en nog steeds nergenssssss last van......

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Goedemorguh!

Tjeetje, heeft iemand van jullie dit ook gehad...?

Ik heb in een keer vandaag, nergens geen last meer van.... helemaal niks! Mijn opgeblazen buik is weg...
    Zelfs mijn tepels zijn niet gevoelig meer...

Héél raar....

Hopelijk kan iemand me weer geruststellen, ik heb 't echt even nodig!

Liefs van 'n onzeker musje....

5. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Niki, ik snap dat je je zorgen maakt maar dat moet je echt niet doen. Zwangerschapsverschijnselen komen en gaan en hebben niets te maken met naderende miskramen of iets dergelijks. Althans, ik had bij mijn eerste zwangerschap heel veel verschijnselen en toch een miskraam. Bij tweede zwangerschap bijna nergens last van en toch echt een goede zwangerschap. Hopelijk stelt dit je wat gerust!

xxx

6. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    he meiden hier even een ego berichtje van mij

Was al een paar dagen niet mezelf, veel huilen helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was. Blijkbaar heeft mn lichaam dat aangevoeld want ik heb afgelopen maandag een bloeding gehad met slijm, erge last van mijn buik en van alles nog meer. Gelukkig werd het in de loop van de middag wat minder en is het overgegaan in bruinverlies.

In paniek de gyn. gebeld en ik kan vandaag terecht voor een echo. Ben echt zo bang, hoop zo dat alles goed is...

eind egoberichtje

@all hoop dat alles goed gaat met jullie. Heb even geen puf om bij te lezen. nieuwe zwangeren welkom!
    @ellen en lonneke heel veel sterkte meiden! Hopen dat t niets te beteken heeft

7. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik weet het ook allemaal wel.... maar toch....
    Je hebt toch weer even die bevestiging nodig van iemand anders...

Het is echt erg, dat zwanger worden en zwanger zijn...
    Eerst zit je in de onzekerheid óf je uberhaupt zwanger bent, dan ben je zwanger en dan ben je weer onzeker of dat 't allemaal wel goed zit.... dan zit 't goed, dan maak je weer ongerust over de bevalling, dan gaat de bevalling goed en is je kindje er, dan maak je je weer ongerust of dat je kindje wel genoeg drinkt en nog een heleboel andere dingen.... de onzekerheid gaat vervolgens over in zorgen en die gaan volgens mij NOOIT meer over....

hmmm.... als je er zo over denkt...

Nee hoor, ik vind het heel erg leuk om moeder te zijn!

Maar je leven verandert drastisch!

We wachten maar gewoon op de echo!

X Niki

8. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @Sunshine09: hoe laat heb je echo?
    Héél veel succes!
    Hopelijk is je paniek allemaal voor niks geweest...

X Niki

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sunshine: heel veel sterkte, we horen het hier graag wat de afloop is. Ik duim voor je!

niki; ik heb ook de ene dag wel last van mn borsten en de andere dag niet. maakt mij ook erg onzeker, maar helaas kunnen we niets anders doen dan afwachten.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik heb net een afspraak gemaakt voor een echo.
    kon volgende week al maar vind dat erg snel :oops:
    heb nu een afspraak op 6 november :D:D spannend!

11. Nous26

Nous26 Actief lid

13 okt 2008
    112
    0
    0
    Niki : af en toe heb ik ook dat gevoel van waarom voel ik niets? Het kan je idd erg onzeker maken. Maar probeer te genieten en positief te zijn :D

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemorgen.

Vanmorgen toch maar de vk gebeld want had weer iets meer bloedverlies, maar geen buikkrampen. Moet het even vandaag in de gaten houden en vanaaf nogmaals bellen, ze zei dat ik me niet meteen zorgen moet maken maar das makkelijk gezegt, ik heb nu echt zoiets van dat het mis gaat, kan alleen maar janken en heb cht zoiets van dat het me niet meer gegund is

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi dames...

dikke knuffel voor de meiden die het moeilijk hebben... nega testen, bloedverlies... hoop dat het goed zit!

14. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ Ellen, Lonnie26 & Sunshine: Phoe wat een onzekerheid. Ik duim voor jullie dat het allemaal goed komt. Positief blijven denken meiden!

@ meiden met een afspraak vandaag bij de VK of gyn, veel plezier. En hopenlijk allemaal met goed nieuws terug!

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ah, jij verwoordt t prima. Kom op meiden, ik hoop dat jullie allemaal heel erg zwanger zijn/blijven en over een maand of 7/8 een prachtig baby'tje mogen vasthouden. (ja, die van jezelf voor de grappenmakers :p)

edit: even iets heeeel anders: ik zie dat m'n banner vandaag niet versprongen is... :( Wat raar. Ben benieuwd wat ie morgen doet.

16. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey Beertje,

Ik heb ook een keizersnede gehad. Het is Nederland inderdaad zo, dat natuurlijk bevallen de voorkeur heeft, ookal ben je in het verleden met een ks bevallen. Echter inleiden van een bevalling, daar zullen ze niet aan beginnen. De kans op scheuren van de baarmoeder is erg groot.

Ikzelf heb liever weer opnieuw een keizersnede. Maar ja, of je dat voor het kiezen hebt, dat weet ik ook niet. De reden van de keizersnede is natuurlijk wel van belang. Indien je bekken te nauw zijn, is de kans zeer groot dat je nu opnieuw een ks krijgt....

groetjes,

17. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Sanne,

Wat balen meis. Dat bloedverlies wil niet altijd iets zeggen hoor! Als je je twijfels hebt, gewoon bellen hoor. Daar zijn ze voor.

Ik kan wel mee gaan janken, als ik dit zo lees.
    Sterkte! en een knuffel voor jou!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sanne, ik zou als ik jou was gewoon vragen om een echo.... dit is ook niet goed voor je, dat gestress!

ik heb net toch een andere vk gebeld. Wat een super aardig mens. Ze begrijpt dat ik naar een ander wil, ze hoort heel vaak klachten en krijgen st eeds meer mensen uit de plaats waar ik woon. Heb nu daar een afspraak gemaakt. bEn helemaal opgelucht :D

19. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Berenbotje, ah jij dus ook een ks? Als ik mag kiezen heb ik ook liever een ks weer. Dat komt omdat de 2 dagen voorafgaande aan de ks bij mij echt een hel waren. Mijn dochtertje had een aangezichtsligging maar dat zagen ze pas op het laatste moment. Ik was dus al 2 dagen bezig voordat ik opeens een spoed ks kreeg. Ik durf geloof ik echt niet normaal te bevallen. Ik hoop eigenlijk dat we een keuze hebben. Mag ik vragen wat bij jou de reden was voor een ks?

20. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Wow Jolan, goed dat je dat gedaan hebt en fijn dat je zo opgelucht bent nu!

Deel Deze Pagina