Ben ik weer, even een vraagje. Hebben jullie misschien ook last van het extreem koud hebben? Ik heb dit nu al dagen en ik ben met geen mogelijkheid warm te krijgen. Ik zit echt te rillen en mijn handen en voeten zijn ijsklompen. Zou dit er ook bij horen?
als er vanaaf nog bloedverlies is kunnen ze evt met een inwndige echo kijken of het vruchtzakje nog intact is, maar meer kunnen ze dan toch nog niet zien
@Ellen, Lonnie, Sunshine en Sanne, ik draai me duimen helemaal blauw in de hoop dat het goed blijft gaan. Hoop dat jullie snel meer zekerheid krijgen. @Sanne, als je nu 5.6 dagen bent kan de kans bestaan dat je het hartje ziet kloppen, maar als het eitje 2 a 3 dagen later is ingenesteld, dan klopt het hartje nog niet, dus probeer je daar a.u.b. niet teveel op te focussen. Liefs Anna
Mijn dochtertje lag in een stuit. In het ziekenhuis hebben ze haar proberen te draaien *erg pijnlijk, ik zou het nooit meer doen*, maar dat lukte niet. Ik heb zelf voor een keizersnede gekozen. Ik wilde absoluut geen risico's lopen met mijn kind. Ikzelf kan veel meer hebben. En een traumatische ervaring bij een familielid, heeft ervoor gezorgd, dat ik absoluut geen risíco met mijn kind wil lopen. Zij had een gescheurde baarmoeder.... Ik hoop het nooit mee te maken....doe mij maar een ks!
danjo: ik snap je wel ... wat vreselijk om je kindje te moeten verliezen iliviamama: feli! lonnie: sterkte! dikke knuffel! smiley:veel plezier met de echo natjes:jij ook! bab: grappig hoor.. onz zoontje was ook me Ks... ik wens je een fijne zwangerschap sunshine:jeetje.. dikke knuffel sanne: ik hop zo voor je dat het stopt! dikke knuffel! jolan: fijn dat het geregeld is
Berenbotje, ja ik snap jou heel goed. Ik weet ook dat er een kans is op scheuren van het litteken en dat vind ik doodeng. En ik snap gewoon niet waarom je in Nederland wel natuurlijk mag bevallen na een ks terwijl het in het buitenland niet mag. Dat alleen al zet mij aan het denken. Misschien hebben we een keuze, ik hoop het maar.
Ik heb dit ook. Volgens mij heeft t te maken met dat al je bloed naar je buik (baarmoeder) gaat waardoor er niet zoveel over blijft om je handen en voeten te verwarmen
volgens mij is de kans groot dat als je al een KS hebt gehad dat je bij een 2e ook eentje hebt toch? ik wil er denk ik wel weer een.. vind het nu opeens doodeng als zo'n kind door je vagina moet hahahaha.. heb echt het idee dat het niet past.. whahaha
Goeie morgen! Lieve meiden met bloedverlies en toestanden. Heel veel sterkte en de duimen draaien dat het allemaal goed komt! Meiden met echo's en afspraken, veel succes en veel plezier! Ik moet morgenvroeg, eerst late dienst dus kan er niet teveel over nadenken gelukkig. Ik had een vraagje. Ik ben nu volgens mij 6 weken zwanger. Zit je dan in week 6 of in week 7? Liefs!
mam, jij dus ook al. Volgens mij is het juist niet vanzelfsprekend dat je weer een ks krijgt en daarom word ik zo bang! Ik durf het geloof ik echt niet aan hoor natuurlijk bevallen.
Goedemorgen dames! Alle nieuwe gefeliciteerd en welkom! Iedereen die vandaag een afspraak heeft, veel succes! Het is een hele bijzondere ervaring Aan alle meiden die op dit moment in de onzekerheid zitten, ik leef met jullie mee. Duimen blijven hier draaien, hoop dat alles goed is [-o< Vraag me ook af hoe het met Ellen is... Iemand al wat gehoord? Ik ben weer zwak en misselijk... Begin er wel een beetje de balen van te krijgen. Zie ook helemaal witjes. Pfff, we moeten er wat voor over hebben.
beertje het is ook niet vanzelfsprekend dacht ik. maar volgens mij eindigen toch veel bevallingen weer in een KS..(ik hoop het haha) stephanie: je zit in de 7e week
oh ik ben zeker blij dat ik een andere vk heb gezocht nu alleen nog de ander afbellen stephanie ik denk ook je 7e week
Goede morgen juni mama's hoe ist hier allemaal? Wat een geklets joh ik ben een paar dagen niet geweest, amai @ stephanie - je zit indd in week 7 dan (gaat snel he... pfpfpfpfpff) @ alle meiden die op dit moment in de onzekerheid zitten, ik hoop zo dat alles goed is! Ik denk aan jullie! @ iedereen, bij mij wisselen de klachten ook enorm, ik wordt daar zo onzeker van. Dan heb ik weer wat krampjes, dan doen me borsten heeel erg zeer en dan helemaal niet, pfpfff nog 5 dagen voor de echo. xxx Inger
misschien wel omdat ze hier meer begeleiding bij een bevalling ik weet het ook niet, maar vaak hoor je dat als je al een ks hebt gehad dat dat dan weer wordt ligt er ook aan volgens mij hoe snel je na de eerste ks weer in verwachting bent ofzoiets heb ik eens gehoord. sommige wil ik sterkte wensen andere succes, kijk maar wat je het beste kunt gebuiken hihi. xxx joyce
Hai lieve meiden! Iedereen die in onzekerheid zit: he bah! Vind het echt erg voor jullie Hoop dat voor jullie allemaal gauw duidelijkheid komt, en dat er niks aan de hand is. *knuf* Hier is de misselijkheid eindelijk aan het afnemen *maakt vreugde dansje* Maar de moeheid nog niet echt. Ben momenteel verslaafd aan salmiaklollys en die zijn nu niet zo goed geloof ik. Morgen jarig! jippie! En sochtends naar vk voor intake. Drukke dag.