@ Marlieke, jeetje balen van je verkoudheid. @ demi, Dat deed Djen gisteren ook nog,komen voor 'n voeding dus wie weet word je eerdaags ook geschrokken uitgeslapen wakker @ Sanne, als je ander half uur slapen al 'n goede nacht vind word het echt tijd om te bevallen xxx
Tja andere nachten slaap ik helemaal niet dus dit was heel wat voor mij zie al een weer lang elk uur op de klok snachts dus nu toch ff geslapen, geeft het vanaaf wel aan dat ik niet meer kan slapen Achja het heeft ook voordelen ben ik alvast gewend aan de gebroken nachten als de kleine er is
Goedemorgen! Mandy hopelijk zet het vandaag door. Had je gisteren ook stukje van je slijmprop verloren? Bab spannend! Hoop voor je dat je vandaag je kleintje in je armen hebt!! Kuide: succes bij de neuroloog vandaag. Fijn dat je ouders je willen helpen vandaag. Snap dat je het liever alleen had gedaan. Wie weet is het nu toch een voorteken dat de bevalling heel dichtbij komt. Dikke knuf meid.
Om 16.00 pas. Nog even uitzingen dus. Ga zo maar even douchen, harde straal op mijn nek zetten, kijken of dat helpt... je doet de gekste dingen om ervan af te komen!
Sanne: Hopelijk is vanavond je laatste afspraak met de vk. Ik zal voor je duimen dat je heeeel snel die banner mag omzetten! @ aichaaa hahaha succes met zoeken vandaag
Das idd nog even wachten, ik ook tot ik naar vk moet..... Kvraag me af hoe ik gad om ga krijgen, ben normaal echt iemand die overal heen gaat maar durf echt niet meer gaan te winkelen ofzo, ja kleine boodschappen in het dorp maar niet meer de stad in
@sanne ik ken het.. ik heb er ook niet de puf meer voor om veel te gaan doen. Maar t thuis zitten en niks doen komt je neus echt wel uit onderhand he? Ik ga nu meer even douchen, hondje uitlaten.. en dan hopen dat mijn moeder zo komt om boodschappen te gaan doen. Is niks meer huis (athans, niks lekkers haha)
Lieve meiden, Ik ga afsluiten. Even relaxen op de bank en even een paar boodschapjes doen bij de buurtsuper... Tot later!
Niet teveel snoep inkopen haha Kmerk nu ik niet meer veel uit huis kom uit verveling ga snoepen pff echt niet goed voor mij.... Kdenk dat we ons maar gaan aankleden en even naar mn schoonouders ga krijg ik iig de morgen al om
bab28, spannend! hopelijk heeft het doorgezet en lig je nu goed te puffen kuide, knuffel..... balen datje je weer zo rot voelt. succes alvast bij de neuroloog. Hopelijk kan hij iets doen voor je. tamtam, succes bij de vk. aichaaa, wauw, wat fijn dat djennah doorgeslapen heeft marjanne, misschien last gehad van naweeën? marlieke, beterschap .... sanne, ja idd officieel overtijd.... ik nog 3 dagen dan geldt dat ook voor mij... en denk dat ik dat wel ga redden . Succes bij vk vanavond. Nou en hier is het nog altijd rustig. Net wel krampen gehad, ik naar de wc, lukte niet. lag ik weer in bed werd het erger, maar wist dat ik naar de wc moest. 15 min. later weer geprobeerd en ja hoor : verkeerde krampen dus... haha Zo naar de vk.
Girafje fijn dat jij en femke weer thuis zijn! En dat het je zo is meegevallen. Roxanne, het is moeilijk al adviezen ookal is het goed bedoeld. Luister naar jezelf en wat jij goed vind. Moet zeggen dat wij hier dat probleem ook hebben hoor. Ik pak Niek ook te snel volgens mijn vriend. Probeer nu de 5 min. regel aan te houden en goed te luisteren wat voor huiltje het is. Niek heeft het ook nodig om in slaap te huilen. Dikke knuffel Enneh je doet het goed hoor!!! Mandy spannend! Het begin is er! Nrg50 gefeliciteerd met jullie zoontje Milan! Mooie foto's gabester Laura succes bij de neuroloog vandaag. Fijn dat je goed geslapen hebt, minder dat de hoofdpijn weer erger geworden is. Ilse fijn dat je moeder sorry gezegd hebt. Knap van je hoor dat je haar gebeld hebt. Leuke foto trouwens! Karin spannend het begin is er! Aaliyah fijn dat het 1e dagje zo goed ging met jou en Jason. Succes bij de gehoortest Bab gaat het nu dan echt doorzetten? Spannend en heel veel succes! Marlieke wat ellendig dat de verkoudheid nu toch doorgezet heeft. Misschien helpt een paracetamol? Geniet van je vrije ochtend. Beterschap in ieder geval. Hier een onrustig nachtje achter de rug, niek heeft weer heel wat "gepraat" vannacht. Vanochtend vroeg al naar de winkel geweest en bloed laten prikken, dus we hebben er al een ochtendje op zitten. Vanmiddag met Niek naar het cb voor zijn 1e vaccinatie, brrr. Zie ik toch wel een beetje tegenop met name omdat hij dan niet ingebakerd kan worden. Dus dat kan nog leuk worden vannacht . Duimen maar dat het goed zal gaan.
@Aicha wat fijn dat Djenna door geslapen heeft zeg @Kuide lekker hoor dat je een keer goed hebt kunnen slapen. Ben benieuwd wat de neuroloog voor je kan betekenen. @Emme wat leuk een jazzconcert op het strand! Veel plezier @Tamtam suc6 bij de vk @Marlieke balen van je verkoudheid @Sanne oh fijn dat je iig toch nog een beetje hebt kunnen slapen, idd laat zeg bij vk. Kan ze je niet strippen ofzo? Veel plezier bij je schoonouders @Jolan suc6 bij de vk Hier een fijne nacht gehad Jason heeft van 12 tot 4 heerlijk geslapen en daarna van half 5 tot 8 uur vanochtend dus mag niet klagen. Net gehoortest gehad en alles was goed! Ook wel fijn om te weten. Even foto's spammen hoor meiden... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/aaliyah86-albums-jason-picture3083-jason4-014.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/aaliyah86-albums-jason-picture3082-jason4-012.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/aaliyah86-albums-jason-picture3081-jason4-011.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/aaliyah86-albums-jason-picture3080-jason4-010.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/aaliyah86-albums-jason-picture3079-jason4-009.jpg
Sunshine... vraag aan verpleegkundige dat ze de beentjes goed wil masseren na de prik, of zelf even doen. Fiets bewegingen maken met de beentjes is ook goed, dan vindt de vloeistof makkelijker zijn weg en hebben ze minder last van de prik.