Goedemorgen meiden!!! Dit is wel makkelijk bijlezen zo Nrg50, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Djenna heeft doorgeslapen, jaloers!!! Laura, succes bij de neuroloog! Sunshine, balen dat je een onrustig nachtje hebt gehad! Jolan, succes bij de vk!! Aaliyah, super dat de gehoortest goed was! Wij hebben die gehad toen we uit het ziekenhuis kwamen. Hier ook een heerlijke nacht gehad. Julian kwam gisteravond veeeeeeeeeeeeels te vroeg dus mocht ie eerst met papa onder de douche, vond ie echt heerlijk. Daarna flesje en om 11 uur zijn bedje in. Heeft geslapen tot 4 uur (of half 5, weet het niet meer) toen geslapen tot half 8 en nu is ie nog steeds onder zeil. Gisteravond ook nog 3 kwartier gewandeld. Ging goed dus vanavond een poging om naar mijn ouders te wandelen. Verder ga ik vandaag echt van het weer genieten
@Sunshine oh spannend zijn eerste vaccinatie! Hopelijk kan hij vanacht toch wel slapen @Ilse dank je ja hij vond het maar interessant allemaal hihi @Nathalie oh wat fijn dat Julian zo goed geslapen heeft zeg! Heerlijk en hoe voel jij je verder?
Ik voel me met de dag beter! Helemaal nu ik lekker in de tuin kan zitten en 's avonds lekker wandelen. Overdag durf ik niet met dit weer, heb geen paraplu'tje op de kinderwagen dus ben bang dat hij dan teveel in de zon ligt Vanavond gaat mijn vriend naar de film met een vriend, denk dat dat hem ook wel even goed doet. Is ie er even uit.
@Nathalie je kan ook een hydrofiele luier voor de kinderwagen doen deed mijn zus ook altijd en werkt goed! Fijn dat je je met de dag beter voelt en tis idd heerlijk weer voor de tuin. Lekker dat je vriend even weg is, miss ontspant hij dan wat meer. Die van mij gaat volgende week vrijdag wat drinken met een vriend, vond het wel moeilijk toen hij het vroeg maar nu vind ik het niet erg meer.
Kan ik me voorstellen hoor! Het leven van de heren gaat gewoon door en wij moeders blijven sneller thuis. Maar ik ga 8 juli naar Rotterdam, musical Joseph, dus dan is hij van 's middags tot 's nachts alleen met Julian
Sunshine, ik hoop dat Niek vannacht gewoon lekker wil slapen! Tis wel sneu als ze die prik krijgen. Ik denk dat ik mijn vriend dan mee laat gaan
@Nathalie oh leuk hoor even weg dan! Ik heb nog niks op de planning maar als ik iets leuks wil doen dan doet mijn vriend daar gelukkig niet moeilijk over. En idd moeders blijven eerder thuis dan de vaders maar goed vind ik verder niet zo erg.
Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik alles prima vind, maar zodra ik weer kan ga ik op de maandag en woensdag weer paardrijden. Wat hij de rest van de week doet moet ie zelf weten
@Nathalie hahah idd zo is het hoor! Je moet ook nog wel je gewone dingen kunnen blijven doen. En het is ook zijn kindje toch de mannen mogen er ook wat voor doen!
Dat was de deal voor we aan kinderen begonnen. Ik heb gezegd dat ik heel graag een kind wilde, maar dat ik na de bevalling wel wil blijven paardrijden. Ik vind het gewoon heel belangrijk om ook even tijd voor mezelf te hebben. Ik reed vroeger altijd paard met een vriendin van mij en die heeft ondertussen 2 kinderen, maar die zit elke avond thuis. Zou ik niet kunnen. Slaapkopje ligt nog steeds te snurken boven
Nee dat zou ik ook niet kunnen hoor,lijkt me niks ik zou gek worden de hele tijd thuis. Ik ga avonddiensten draaien en vind het heerlijk! Ookal is het werk ik vind het wel fijn om dan even weg te zijn van huis. Of af en toe wat drinken met een vriendin of piano spelen ofzo. Hhihi die van mij ligt ook nog steeds te pitten heerlijk rustig zal wel zo wakker worden denk ik is nu al weer 3,5 uur geleden. Ga zo even een was aan zetten. Zit nu lekker hard muziek te luisteren en die kabouter slaapt er gewoon doorhen hahaha
@Aaliyah, leuke foto's! Lief ook met woezel en pip! @Sunshine, sterkte vanmiddag met Niek z'n 1e prikjes. De 1e keer vind je het vervelendst voor je ukkie. Maar daarna went het al snel vind ik! @All, fijne dag verder vandaag! Geniet maar van het mooie weer. Het is nu nog lekker. Later deze week wil het behoorlijk warm worden geloof ik...
Ideaal he dat ie gewoon blijft slapen. Die van mij lag om 8 uur weer in zijn bedje en slaapt nu nog. Meestal zit er bij hem echt 4 uur tussen van begin voeding tot begin voeding
Marlieke, ze voorspellen echt goed weer inderdaad. Heerlijk!!! Ik ga er ook weer vandoor, even van het zonnetje genieten Tot straks! x
@ilse ahh wat een leuke foto! @Rianne heerlijk zeg onder de zonnebank. Ik hou het nog wel vol hoor. Heb al de hele tijd het idee dat hij of zij later komt dus daar ben ik op ingesteld hihi. Gelukkig dat je je lichamelijk helemaal goed voelt! @kuide hahahaha en komt ie er al uit voor beschuit? ik lees net van niet sterkte meis. @buddie balen dat je weer last van je rug begint te krijgen. Hou het goed in de gaten he. Ik ben ook benieuwd wanneer het begint. Als het dit weekend is dan zijn de verloskundige er beide niet dus dan moet ik naar een vervanger vertelde ze gisteren. @bab spannend hoop dat het begonnen is voor je! @mandy wat balen zeg dat het maar niet doorzet! @marjanne een heel melkbed en stuwing dat is minder. Netjes hoor van jan om de 3 uur, je hoort soms wel anders bij bv. @aichaa lekker dat djennah heeft doorgeslapen!! @emme jammer dat er nog geen tekenen zijn, hier ook niet hoor. Geniet van het concert! @marlieke beterschap! @sanne succes bij de vk vanavond hoop dat dit de laatste keer is voor je. @jolan die krampen heb ik ook steeds, zodra ik naar de wc ben geweest zijn ze weg. Succes bij de vk! @sunshine succes met het prikje vandaag. Lijkt mij ook niet leuk! @buddie leuke foto`s en fijn dat de test goed was! @nathalie fijn dat jullie een lekkere nacht hebben gehad.
Goedemiddag dames, Jullie hebben echt teveel geschreven om het allemaal bij te lezen hoor. Ik heb het doorgescrolled en zag geen babynieuws.. jammer. @Mandy, ik hoop voor je dat het alsnog vandaag doorzet. @Aaliyah, mooie foto's hoor! @iedereen met afspraken vandaag, succes! Ik ga vanmiddag vragen aan de vk wanneer ze gaan strippen. Heb ik ook al aan een ander gevraagd vorige week, maar ik heb nu een andere vk. En natuurlijk heb ik vandaag de vk die het moeilijkste doet van allemaal. Ik wou zo graag vragen of ik vandaag al gestript kon worden. Ik wordt namelijk helemaal gek van het feit dat zitten enzo mij pijn doet door mijn rib en liggen en lopen is een hel door mijn bekken. Ook voel ik mij beroerd, ik lijk wel 8 weken zwanger.. wordt snachts al misselijk en dat blijft zo tot de ochtend voorbij is. Maar ik denk niet dat deze er ook maar over na wilt denken om mij te strippen vandaag. Hoe is het verder met jullie?
Sunshine: wil een kaartje sturen naar iemand in het ziekenhuis, 32 weken zwanger ontsluiting en verliest vruchtwater. Zal zij dan ook op afdeling 26 liggen, of zijn er meer afdelingen waar ze zou kunnen liggen??? als je dat toevallig weet dan?