Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi
    ik had al slechte verhalen over haar gehoord, en gister was ik daar. Ze had al een dubbele afspraak staan. Ach kan gebeuren.
    Toen zei ze dat mn urine helemaal in orde was, maar ik had mn urine nog helemaal niet gegeven..... ze is echt heel warrig. En aangezien ik best onzeker ben heb ik een besloten dat dit niet goed is voor mij.

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Zou ik ook niet goed tegen kunnen, hoor...
    Je moet er toch een goed gevoel bij hebben, toch?

Hopelijk voel je je bij de 'nieuwe'meer op je gemak!

Groetjes Niki

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meis,
    waarom vraag je niet gewoon eerder om een echo? lijkt me vreselijk om nog zo lang in onzekerheid te zitten

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo allemaal.
    @meiden met bloedverlies en onzekere tests.. probeer er maar niet vanuit te gaan.. zelfs met bloedverlies is er wel kans. probeer een afspraak te krijgen , maar blijf vooral proberen positief blijven.

@echo meiden.. pff. jaloers haha.. nou.. veel plezier!

@ikke.. om 14.00 intake bij de vk. ik probeer het financiele schade hier niet de leuk eruit te halen en dat even achter mij te zetten zodat ik en B even goed kunnen genieten van eerste afspraak..

6. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Goedemorgen meiden. Ik ben weer zo goed als bijgelezen en ik schrik echt dat het opeens met zoveel niet goed gaat :( . Ik duim echt voor jullie dat het goed gaat komen! Hier een dikke knuffel voor jullie.

Hier alles goed, erg moe nog maar een leuke dag op het programma. Vandaag even lekker de stad in en vanavond uit eten met vrienden. We vieren de verjaardag van mijn vriendin en mijn zwangerschap onder het genot van iets alcoholvrijs (is dat goed nederlands :( )

Meiden met een afspraak: Veel succes en natuurlijk plezier!

7. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Hoi iedereen,

Hartstikke bedankt voor de lieve knuffels.
    Ik mag de dokter om 12 uur bellen. Langskomen had niet veel zin zeiden ze.
    Heb nu veel last van mijn rug en beetje buikpijn.
    Verlies bruin bloed en net een druppel rood met kleine stolsels.

Ik wil wel positief blijven denken maar denk deze ronde dat we pech hebben.

De meiden die in hetzelfde schuitje zitten ook heel veel succes en hopende snel op wat meer zekerheid.

Ik ben blij dat ik op mijn werk zit en wat afleiding heb.
    Thuis gaan zitten janken heeft ook geen zin.

Groetjes Lonneke

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    stel dat ze zien dat het vruchtje er nog zit, maar ik blijf bloed verliezen, dan gaat t misschien alsnog mis. ik wacht zelf ook liever even af. ik ben er wel nuchter onder, als t wel mis gaat, betekent dat dat er iets niet goed is met het vruchtje. zo is de natuur... ben alleen nu al bang voor de eerste weken van een eventuele volgende zwangerschap....

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ellen, fijn dat je er nuchter onder bent. Maar volgens mij is het zo: pas als het vruchtje is gestopt met groeien ga je bloeden dus dan is het al soort van afgestoten. Dus als je bloedt en het vruchtje is nog helemaal goed, dan kan je ervan uitgaan dat het zo blijft.... Misschien vergis ik me hoor

10. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    wat spannend allemaal.. ik wens jullie heel veel sterkte en ik duim hoor!

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ja dat zou kunnen... het is ook de eerste keer en heel spannend allemaal. jammer dat ik er zo weinig verstand van heb. als ik hier op de site lees bij miskramen, moet ik me afvragen of het werkelijk al mis is gegaan. ik heb geen vruchtje verloren als ik de ervaringen van anderen lees.
    ik ga zo even lekker slapen, want ben behoorlijk gevloerd door alle emoties enzo...
    ik hou jullie op de hoogte!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meid doe rustig aan!

13. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Jeetje, ik schrik een beetje van alles wat er hier gebeurd...
    Meiden, ik duim voor jullie!

14. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Ellen, jeetje wat een spanning. Misschien een kleine geruststelling: het bloedverlies zou ook kunnen komen door een evt. blaasontsteking.

xxx

15. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    He meiden,

Hier zijn we weer! ALLES IS IN ORDE! Pff wat een opluchting. Mooie beeb gezien van 1.8 mm behoorlijk gegroeid dus. En we liepen zelfs wat voor op schema, was ongeveer 8w4d.

Ben zo blij! Nu gaan we echt genieten hoor! geen gestress meer (eh herinner me er even aan als ik weer in de stress lig :) )

Was wel een minpuntje, ik blijk een irregulaire antistof (e) te hebben, dus mijn vriend moet nu getest worden of hij het juiste stofje heeft oid. Dan is er niets aan de hand voor t kindje. Mocht dit niet zo zijn dan kan dat stofje door de placenta gaan en het bloed van mn kindje besmetten of zoiets. Erg moeilijk allemaal, t is een soort van resus maar dan met een andere stof. Mocht dit nu t geval zijn dan krijg in (nog meer) controle. Kindje kan dan nl. bloedarmoede e.d. krijgen en in het ergste geval moet het een bloedtransfusie hebben en wordt t eerder gehaald.

Iemand dit wel eens meegemaakt?

Maar ja dat is zorg voor later, nu ben ik BLIJ!

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag!

Ellen, als je blaasontsteking hebt kun je ook last hebben van bloedverlies.
    Hoop voor je dat dat het gewoon is. Misschien nog samen met wat innestelings bloed?

Tijd gaat idd snel!
    Voor we het weten liggen we t puffen en te steunen ;)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh sunshine wat ben ik blij voor je meid.. dat van de antistof is natuurlijk wat minder maar inderdaad zorgen voor later.. eerst lekker genieten nu weer van de feit dat je wel nog zwanger bent.. :D

18. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @Sunshine09:

SUPER, toch nog wat goed nieuws door 't 'slechte' nieuws door...!

Meiden: Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen bij jullie....
    Ik blijf duimen voor jullie!

Groetjes Niki

19. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    Ik heb ook een ks gehad en mag gewoon bij de verloskundige, tot aan het eind, dan dragen ze over naar het zhs, waar de bevalling dan plaatsvindt. In principe gaan ze gewoon van een natuurlijke bevalling uit.

20. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Pixie wil je mij voor ma. 3/11 op de lijst zetten voor een bezoek aan de gyn.

Deel Deze Pagina