kben blij dat ze me vandaag nog achter haar afspraken wou plannen maar dit duurt lang, zo maar ff lang douchen ofzo haha Nu al naar bed haha ja idd dan kun je vannacht mischien niet slapen
Ja, nee nu naar bed is geen goed plan... maar pc hangen ook niet hoofdpijn te erg. en tv kijken gaat ook niet met die hoofdpijn. Boek lezen hoef ik ook niet te proberen. gatsie..
@Marjanne, heftige, maar toch mooie bevalling meid! @Rianne, mooie foto's weer! Is er al nieuws over je opa? @Aaliyah, ook mooie foto's! @TamTam, hier ook advies om beneden te bevallen. Doe het mooi niet. Zit 2 kilo boven het toegestane gewicht. Ik zei tegen de vk dat de ambulancebroeders me heus niet op de weegschaal zullen zetten wanneer ik met spoed naar het zh moet... Daar gaf de vk me wel gelijk in... @Bab28, gefeliciteerd met je zoon, Teun! @Mandy1, ook gefeliciteerd met de geboorte van Levi! @Kuide, balen meid! Hopelijk kan de gyn je helpen donderdag! foutje...had op de verkeerde knop geklikt. Dus er is nog meer bijgekomen in dit bericht...
@marlieke, groot gelijk!! en tegen die tijd ben je hopelijk al wat vruchtwater kwijt, en scheelt het weer een paar kilo
Nou ik ga maar afsluiten, hondje uitlaten en in bed proberen tv te kijken ofzo.. Fijne avond.. en dames kom op met die baby's!!!
nouuuuuuuuuuuuuu nja, dan ga ik ook maar... Ik hoop dat ik vannacht mag bevallen... Met Marciano beviel ik ook van dinsdag op woensdag... Toen was ik alleen 1 dagje minder ver dan nu!
@marlieke, ik hoop het voor je!! Ik wil ook!!! maar heb de hoop al op gegeven.. iedereen in mijn omgeving is zo bezig met het feit dat ik elk moment kan ploppen dat ik zoiets heb volgens mij wordt ik morgen wakker en dan was het allemaal een droom, helemaal geen baby in mijn buik. Of hij blijft gewoon zitten tot 42 weken en komt niet meer uitzichzelf omdat iedereen t zo graag wil nu!
het is idd rustig hier..... zijn nog maar weinig zwangere meiden over.... de rest is druk met hun kleintje. , hoop niet dat ik hier als laatste overblijf, dan word ik helemaal zo eenzaam
Bab gefeliciteerd met Teun en Mandy met Levi! Kuide wat vervelend dat ze niet gevonden hebben. Hopelijk komt je beebje er snel uit... Alle meiden die het nog nodig hebben * knuf* Zoë, slapen in je bedje 's nachts is heeeeeeeel lekker!!!
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer. Dank jullie wel voor alle felicitatie's en het meeleven, superlief van jullie. Het was een lange zware bevalling maar allemaal de moeite waard toen ik mijn schatje in armen ontving. Met mij gaat het stukken beter, en mijn kleine doet het goed gelukkig. Ik wens jullie allen een voorspoedige bevalling toe, veel succes met de laatste loodjes! Liefs dikke knuff Roosje,
@Laura: Balen zeg, het wordt idd hoog tijd dat je mannetje eruit komt! En bedankt voor het aanmaken van het felicitatie topic voor Mandy1 @Marlieke: Ben benieuwd, hopelijk vannacht een smsje @Jolan: Nee hoor, jouw kleintje komt vast heel snel! @Demi: Bedankt, ik heb het haar laten lezen
Zoë had om 18.00u maar 55cc op terwijl ze 90cc(+3) mag. Net om 21.00u had ze die 90cc op maar nog steeds honger, heb haar dus nog maar 30cc extra gegeven en toen was ze voldaan. Dat zal toch geen probleem zijn? Ze ligt nu iig lekker te slapen! De dagen gaan zo snel nu Zoë er eenmaal is, weet nog wel hoe langzaam de laatste dagen van mijn zwangerschap gingen en nu heb ik gewoon tijd tekort!!
mama je moet je moeders instinct gewoon volgen, hie mag hij eigenlijk 120 maar krijgt 130 vanwege dat de 120 niet voldoende is is even kijke of dit vaker gaat gebeuren zoja misschien verhogen met de voeding
@ Aaliyah: Ze zit nog op 7 voedingen. De ene keer komt ze uit zichzelf en de andere keer niet. Ik wil haar graag op 1 nachtvoeding houden. Laatste fles krijgt ze dus tussen 23 en 24 uur, dan komt ze meestal om 5 uur. Als ik dan 3 uur tussen voedingen laat kom ik mooi uit. 5-8-11-14-17-20-23. als ik haar niet wakker maak om 5 uur, verplaats alles en kom ik in de knoei met nachtvoeding (2 ipv 1). Hoop dat het een beetje duidelijk is. @dames die bevallen zijn: Gefeliciteerd. Enne... Laat de rest nu maar ook komen!