@Joanita: Ja dat is ook zo, moet gewoon mijn gevoel volgen. En die 30cc ter compensatie van die 55cc moet gewoon kunnen. Maar een beetje bevestiging is wel fijn .
@Roosje fijn dat alles goed gaat! @Mama idd gewoon je gevoel volgen is het beste denk ik. Maar het is natuurlijk fijn als je even bevestiging van hier krijgt @Roxanne hihi is helemaal duidelijk hoor, snap dat het dan lastig is als je het s nachts op 1 voeding wilt houden
ff een vraagje: Hoelang gebruiken jullie de pampers new born nummertje 1 (of ander merk nr 1)? Wanneer ga je over op de volgende maat?
Euhm... Demi weegt nu ruim 4 kilo... dus ben overgegaan op nr 2... had daar al een pak van in huis.. Wanneer ga je over... Als ze meer plast dan nr 1 op kan nemen, boven de 5 kilo... Bij nr 2 wel goed kijken of het rond de billetjes/ beentjes niet te wijd is, ander krijg je lekkage...
Eva heeft soms hele zware luiers, maar past nr 1 nog prima. Heb ook nr 2 al thuis liggen en ze zitten nog vrij ruim. nr 1 is nu bijna op en twijfel nu dus of ik nog een pak koop.
ik heb trouwens geen newborn luiers meer nu, maar gewoon de dry van pampers (groen pak), zitten nl meer luiers in. moet alleen nog even proberen of ik bij Kruidvat een pak newborn luiers mag ruilen voor pampers (betaal wel bij...) Hier te veel plas voor de Kruidvat luiers...
Goede morgen allemaal.. Wat een rust nog altijd hier Weer heerlijk geslapen.. van half 12 tot nu.. Vandaag weer een niks doen dagje... zo zullen er nog wel een aantal volgen ben ik bang! Hoe gaat t hier met de dames??
goedemorgen allemaal! ik zag weer dat er een paar jongetjes bijgekomen waren, gefeliciteerd met Tareq, Teun en Levi! arme kuide ik zie dat je nog steeds zwanger rondloopt, hoop voor je dat het snel voorbij is! Marjanne wat een aparte bevalling zeg. haha een wildwaterbaan Ongelooflijk dat je zo snel van 2 cm naar 9 cm bent gegaan zeg! Gelukkig een prachtige zoon erbij Is Ted trouwens naar zijn andere opa vernoemd? Opa Jan zal wel trots zijn op de kleine spruit. Mama1987: Maxime houdt ook van overdag slapen, en 's nachts is ie vaak wakker. Gelukkig huilt ie dan niet, maar hij wil wel bij ons in de buurt zijn en dan ligt ie heel wakker rond te kijken. Ik heb nu zo'n draagdoek gekocht, en dat vindt ie helemaal geweldig, hij wordt er heel rustig in en valt ook redelijk snel in slaap. En je kunt gewoon ondertussen de was opvouwen, want je hebt je handen vrij (net alsof je weer zwanger bent haha). Heb hem besteld op draagdoek.nl hier hadden we gisteren de intake van het cb, en dat viel me heel erg mee! Van vriendinnen had ik wel gehoord dat ze het ook wel het concentratiebureau noemden maar deze vrouw was echt heel relaxt en flexibel en aardig. En ze vond het echt heel sneu voor me dat ik geen borstvoeding kan geven (waar ik best van baal), en begon meteen allemaal voordelen van flesvoeding op te noemen, heel lief. Maxime weegt al 4230 gram, hij is echt hard gegroeid! Hij krijgt ook wel al een beetje papwangen dames met baby's krijgen jullie ook zoveel aandacht als je met je kleine op pad bent? ik word er soms verlegen van! Maar natuurlijk wel heel leuk dat wildvreemde mensen je kind zo mooi en lief vinden en vanaf wanneer kun je weer een beetje gaan sporten? Ik ga namelijk het komende seizoen weer lekker basketballen (heerlijk, heb dat zo gemist!) maar ik wil wel alvast een beetje m'n spieren weer trainen, en die extra kilootjes kwijt! over luiers: hier ook aan de maatje 2, mijn voorraadje maat 1 was op dus we proberen het maar, en het gaat goed hier. Ik heb ook die groene verpakking van pampers. Waar kopen jullie trouwens van die billendoekjes? Want die gaan er ook snel doorheen hier, en zijn ook best duur eigenlijk. Nou ik ga eens kijken of mijn zoon een nieuwe luier nodig heeft, want ik hoorde allemaal geknetter hier!
mandy1 en bab: gefeliciteerd met jullie zonen!! geweldig!! de rest vd dames.. toi toi toi!! zet hem op!! zullen er ook juli baby's worden geboren?? van de juni mama;s???
Goedemorgen, @ Mam84:Ik wil het ook niet zijn. Ben er wel zo zat van. Elke dag zit ik weer zou het vandaag...maar volgens mij blijft hij gewoon zitten. Elke dag denk ik weer wat zou ik vandaag is gaan doen. Buiten zitten is geen optie, want daar kan ik nu erg slecht tegen. BABY KOM NOU!!
goedemorgen dames, bij de vorige zwangerschap was ik de enige die van juli mama..een aug mama werd, maar dat was op de 1e, dus hoefde niet zo heel lang te wachten... na ja 41+5 dagen sporten mag geloof ik weer na 6 weken, las ik in mijn kraamboek. Gewoon al veel wandelen met de kleine! Thom vannacht weer heerlijk geslapen van 23.00 tot 6.00 uur. Vind het trouwens vandaag weer wel eens tijd voor een baby-meisje!!! (jongetjes mogen ook hoor)
wanneer mogen ze door slapen?? ben dat alweer kwijt gisteravond kwam swen om half 1 voor zijn fles. ik heb hem vanmorgen om 5 uur wakker gemaakt.. had ik hem kunnen laten liggen?? en hoe zit het dan met suikerspiegel?? die kan dan toch laag worden??
Goedemorgen allemaal! Ben zo trots!! Niek heeft het zo goed gedaan na zijn vaccinatie. Helemaal niets aan het handje. Oke was wel een beetje slaperiger dan anders maar verder niets! Heb nog nooit zo'n rustig jongetje mee gemaakt. Vannacht heeft hij tot 4.30 geslapen!! Wist niet wat me overkwam, laten we hopen dat dat voorzet (even afkloppen ) Gaan proberen om over te gaan op 6 voedingen en tot nu toe blijft alles erin. Las iets over luiers wij hebben hier ook maatje 2 en dat gaat goed hoor. Luierdoekjes die gaan hier ook enorm snel, wij halen ze bij het kruidvat of de aldi. Verder alles goed met jullie. Laura, Pm2B, tamtam, jolan en alle anderen die nog moeten nog niets gaande?
Ik heb hier nog een hele berg new born luiers 1 liggen. Had vriendlief gevraagd voor een pak komt hij met grootverpakking thuis! De lieverd ruimt het ook meteen op in de commode, dus ruilen kan niet meer. Maar zolang ze passen is er niets aan de hand toch? Je kunt toch ook overstappen zodra het krap begint te zitten? Ik verschoon gewoon wat vaker de luier, komt het misschien nog op , anders maak ik mijn schoonzusje wel blij, die krijgt over een paar weken de kleine. Voor de rest een heerlijke nachtrust gehad. Moet zeggen dat ik wel moe ben, misschien hakt de afgelopen periode er nu pas in. Ik zou gisteren voor Keana gebeld worden door het ziekenhuis, geen telefoon gehad. Dat is weer de zoveelste communicatie fout. Morgen ga ik even naar het CB om te kijken hoeveel Keana nu weegt. Ben benieuwd! Mevrouw heeft nu al 2 voedingen achter elkaar 105 cc op.
Nee het is aardig rustig hier. Wel wat krampen en een zwaar gevoel in de onderbuik, maar daar heb ik al een tijdje last van. Durf ook nergens op te hopen. Fijn dat het zo goed gaat met Niek en dat ie rustig is gebleven na de vaccinatie. Een stoere knul dus