Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marlieke gefeliciteerd!!!!! Dat is dan een goede reden idd ;)

Ik wilde gisteravond nog wel even, maar manlief wilde niet....... Vandaag maar eens lief aankijken dan hahahaha. Hoewel ik het ook geen pretje meer vind hoor. (maar ja.... als het helpt.....)

2. Emme

Emme Niet meer actief

Gefeliciteerd Mandy en Bab!

Over julibaby's... Zou mij niet verbazen als hij pas in juli wordt geboren. Nog steeds geen enkel teken :(.

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hmmm hier is weer iemand wakker :D
    Lijkt wel of hij steeds eerder komt voor een fles.

4. Emme

Emme Niet meer actief

Marlieke, jij ook gefeliciteerd! Goede reden inderdaad ;).

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    emme, jij bent toch ook morgen uitgerekend? dat staat zo wel in de lijst...... maar je moet nog 2 dagen volgens je banner.

En idd, het zou mij ook niets verbazen hoor... een juli kindje

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kan me er wel wat bij voorstellen dat die mannen niet meer willen tis ook niet niks zo haha. kzei al gisteren tegen hem van durf je het aan haha
    Hij deed het voor mij maar hij is normaal niet zo van het moeten... was toen om zwanger te worden ook dan zit je de hele tijd van ben nu vruchtbaar schat zullen we haha

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier sta ik er ook niet van te kijken dat het een juli baby word,

Of dat ik natuurlijk net moet bevallen op de warmste dag deze week... dat word dubbel puffen haha

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha sanne, idd, mn man vindt 'moeten' ook niks...... Ik ook niet eigenlijk hoor, maar ben het zo zat, dat ik het er wel voor over heb ;).

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Nee ik ook niet liever spontaan maarja dat spontane zit er de laatste weken niet meer in haha

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mn moeder belt net of zn mn dochter paar uurtjes mogen komen halen zodat ik wat tijd voor mezelf heb, ze hebben deze week nog vakantie dus wouden met haar naar de speeltuin gaan, daar zeg ik geen nee tegen dus ga haar eben aankleden

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    we zullen zien morgen... of het gewerkt heeft ;)

Morgen ben ik uitgerekend, maar mn zwager is ook jarig..... niet echt handig dus, maar dat interesseert me nu even niet zoveel hahaha

12. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Babette: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Teun.

Mandy:Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Levi

Ilse: het gaat hier heel anders in dan in Nederland, en we wonen maar 5 Minuten van de grens af, echt soms een heel andere wereld. Fijn dat het ook goed met Eva gaat :)
    Vind het ook erg jammer dat al onze berichten zijn verwijderd, maar we kunnen hier nu ook weer gezellig kletsen.

Mama1987: Goed om te horen dat Zoë nu weer in gewicht aan komt.

Aaliyah: wat een ontzettende lieve foto's.

Over de luiers hier zijn we ook al overgestapt op maatje nummer 2 vond de newborn luiers wel iets krapjes worden.

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh lekker sanne! even tijd voor jezelf!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Zo er is weer leven in de brouwerij hier!

@marlieke gefeliciteerd!
    @sanne, balen dat ze nog niet willen strippen, maar ze hebben wel gelijk wat dat betreft geeft het vaak niet meer dan gerommel en nog meer teleurstelling.
    @sex, ga mijn vriendje maar is bellen of ie toch niet even een "handje" wil komen helpen haha (ik ben uitgerekend op zijn verjaardag.. daar is hij niet zo blij mee, de ironie ook he :( zwanger van een ander en dan zou t komen op zijn verjaardag..?) Dus als ie nou even helpt dan gebeurd dat niet:p

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hier al weer ruim 2,5 uur onregelmatige voorweeen, pijnlijker als normaal, ook in mijn rug nu.. Duren ongeveer een minuut. en komen tussen de 15 en 20 minuten dus nog veel te langzaam.. maar who knows..

alhoewel ik er zelf nie meer in geloof en het idee heb dat ze hem met een ME team eruit moeten slopen met 42 weken !

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha kuide, dat zou idd bizar zijn... als de kleine op zijn verjaardag komt.

Hebben jullie trouwens allemaal al last van harde buiken? Hier nog helemaal niet gehad.... Weet niet of je altijd harde buiken hebt voordat je gaat bevallen!?!?!?

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kuide, wie weet zet het door.... ik hoop het voor je. Ik voel hier helemaal niets :(

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, niet iedereen heeft last van harde buiken of voorweeen !
    Ik heb er al vanaf 26 weken heel veel last van. Is bij iedereen verschillend. Zoals ik eerder al zei, zou liever niks hebben en dan ineens weeen en een kind. Dan elke keer voorweeen/harde buiken en krampen en geen kind :p
    Je voelt je zo in de maling genomen door je lichaam!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ukkie hier heeft het net nog even gepresteerd om een rondje te draaien, om zijn as dan...
    dus ligt nu ipv rug rechts voeten links, rug links voeten rechts.. terwijl hij al sinds 32 weken zo lag!
    Hij draait wel vaker eventjes, maar draait dan binnen een uur weer terug.
    Nu ligt ie al sinds half 5 vanmorgen zo! apart figuur is t..

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kuide, hier is de kleine ook gedraaid van de week, bizar he :D
    Je hebt gelijk hoor wat betreft het wel of niet hebben van voorweeën. Ik vroeg het me alleen af..... En ik heb nu juist het gevoel: ik voel helemaal niets, dus zal nog wel eventjes gaan duren..... Klinkt gek, maar heb toch liever een teken dat er iets aan de hand is ....

Deel Deze Pagina