Zo Julian ligt weer in bed. Heb zijn sokjes uitgedaan en het dekentje tot zijn middel gedaan. Tis al zo warm en dat wordt nog veel erger Leuk dat de kleintjes toch nog even draaien!!
Dat vind ik nog best moeilijk, wat trek je zo'n kleintje nu aan met dit weer Hij heeft een rompertje met korte mouwtjes, een t-shirt met lange mouwtjes en een broekje.
@marjanne mooi bevallingsverhaal. Gelukkig hoefde je niet nog 6 uur maar had je al genoeg ontsluiting! @tamtam wat raar dat je bed naar beneden moet. @Babette gefeliciteerd met julli Teun! @buddie leuke foto`s weer van jason. Ja heb ook liever me eigen vk, maar ja als het komt dan komt het hihi. @mandy gefeliciteerd met Levi!! @kuidebokibi balen dat je zolang in het ziekenhuis hebt gezeten. Gelukkig niks gevonden, maar balen dat ze niet inzien dat je baby eruit moet! Sterkte nog ff. @mam85 ja er zullen vast wel juli baby`s komen hihi. @marloes80 wat heeft thom lekker lang geslapen zeg! En inderdaad het word wel weer tijd voor een meid! hihi dus jolan zet hem op. @sanne volgende week dinsdag in nog juni. hoop dat het eerder begint en dat strippen enzo niet nodig is. @jolan kan me voorstellen dat je dan baalt als andere meiden dan wel bevallen. Hier heeft de vk niks gezegd over het ziekenhuis, moet maandag weer en als er dan niks is de week erna maandag weer zei ze. @marlieke maar geen tonic meer dan hihi! 10 jaar getrouwd, gefeliciteerd! @nathalie dat lijkt me ook lastig maar volgens mij kan je beter iets te warm aankleden en wat uittreken dan te luchtig. Maar kan het mis hebben. Hier gaat alles goed, wel buikpijn, kleintje is gisteren van 9 uur tot 2 uur vannacht alleen maar aan het draaien geweest deed echt zeer af en toe. Daarna lekker geslapen. Nu beetje slap gevoel, alsof ik niks gegeten heb maar heb juist wel veel gegeten, vreemd! Ben ook veel slijm verloren. Ga zo als het lukt ff de braderie over hier achter mijn huis. Is van half 11 vanmorgen tot 11 uur vanavond dus kan heel rustig aan doen hahahaha. Fijne dag allemaal en wie naar buiten gaat, goed insmeren he hihi!!
Goedenmorgen hier een klote nacht gehad ben gesloopt en ook nog es 2x een nachtmerrie....:x eerste was over een haai (hahah oke nu ik dit lees klinkt het grappig) 2e was dat ik mijn vriend niet kon bereiken..(niet grappig) Sorry heb wel bijgelezen maar niet alles onthouden. @Kuide meid ik zou ook niet meer naar je lichaam luisteren gewoon negeren...Hopelijk neemt je lichaam je niet meer zo lang in de maling @Marlieke gefeliciteerd @Sanne lekker dat je even dagje voor jezelf hebt even uitrusten @Nathalie ik ga straks naar buiten en doe hem alleen romper aan met korte mouwen en zn lakentje in de kinderwagen nu heeft hij alleen een romper aan. Hij zag gisteren helemaal rood in bed dus toen d8 ik nou die heeft het vast heeel erg warm hahaha @Buddy oh dat is die moonlight nog wat toch bij het dorp. Leuk ik wil ook wel maar helaas geen auto/rijbewijs en lopen is denk ik net iets te ver. Veel plezier enneh doe er lekker de hele dag over hahaha
vinnies, ja nu weer een meid.... ik wil wel, maar of de kleine hier wil..... heb het idee dat ze nog lekker wil blijven zitten . Bij jou dus ook nog alles rustig...... nathalie, ik heb wel eens gehoord dat je je kindje hetzelfde moet aankleden als je bij jezelf doet..... WEet niet of dat ook is bij kindjes van een paar weken oud.
@Jolan klopt wel dat zei mijn kv ook ze zei jij een jas aan hij een jas aan jij zonder jas hij zonder jas. en zeker met dit weer kunnen ze gewoon korte mouwen aan weet het nog van mijn neefje toen die net geboren was was ook heel warm en die deed mn zus ook gewoon alleen romper aan
@buddie ja is de moonlight shopping, ik heb ook geen auto dus kan je ook niet halen. MAar vanavond mischien met je vriend? Laat wel ff weten of het wat was. Ben wel van plan om rond 2 uur weer terug te zijn anders is het zo heet. @jolan hier ook nog niks. Ik ben het nog niet zo onwijs zat dus jij mag eerst hoor.
@ Vinnies lekker naar de braderie heb ik ook wel zin in.... @Aaliyah das minder die dromen @ Kleren- kindjes hebben het snel warm maar te bloot aankleden is volgens mij ook niet goed...ze zijn snel vatbaar Zonnetje, kvind het normaal zalig om in te zitten en liggen maar kan me er nu niet toe zetten Iris is net opgehaald door opa en oma, ze was helemaal blij ook wel fijn voor haar heeft ze wat afleiding want met mij komt ze bijna nergens op het moment terwijl ik normaal niet veel thuis ben
Mijn kraamzorg zei "kleed hem hetzelfde aan als jij aan hebt, maar ga je naar buiten dan moet ie een jasje aan" Toen was het weer wel slechter Ga hem nu echt geen jasje aan doen.
Goedemorgen (nog net) Eva heeft heerlijk doorgeslapen van 0.00 tot 6.00 uur!! Het maximale dus. Ik had haar een maatje 2 luier aangedaan. Is nog wel een beetje te groot langs haar benen, maar ze blijft wel langer droog. Met de nachten wordt het voortaan mt 2. Voor overdag ga ik toch nog maar een pak halen van nr. 1. Over de babydoekjes: Die gaan hier ook super snel!!! Heb 1x die van de kruidvat gehad, maar als je er eentje wilt krijg je er 3. Die van zwitsal bevallen me nog het beste.
vinnies, dat vind ik lief dat ik voor mag haha, nu moeten de kleintjes nog luisteren aankleden van de kleintjes: ik denk dat je met dit weer wel gewoon korte mouwtjes aan kan doen hoor.....
Zo even gedouched knap je wel van op! @Buddy oh jammer dat je geen auto hebt hihi was anders wel leuk geweest samen te gaan Ja miss dat ik Sven vanaaf kan over halen ik lees wel hoe het was veel plezier Ohjee hoor de kleine man die wil zijn flesje meneer is wel weer keurig op tijd!
Ohja babydoekjes die van kruitvat zijn idd niet fijn en die met lavendel geur niet kopen die is echt smerig (had hem gekregen) ik vind zwitzal zelf ook nog het fijnste
Zal ook nog ff een hoopvol berichtje plaatsen voor Sanne: Wij hadden de dag voor de bevalling ook sex en heb net even terug gekeken... Mandy1 zat 22 juni nog te vertellen dat ze ook sex had gehad, je weet hoe dat afgelopen is
hier ook een mannetje die het heel snel warm heeft heeft nu een rompertje met korte mouw aan en een kort broekje en een shirtje maar heb het gevoel dat het nog te warm is hij is net zijn moeder ik heb het ook heel erg snel warm kan niet zo goed tegen het weer,
@ Ilse thanks meid voor je posi inbreng hopelijk komt het uit.... @ Hier ook de babydoekjes van zwitsel die gaan echt overal mee naartoe haha