hier nog altijd voorweeen.. gemiddeld 4 per uur.. schiet dus niet op! En dat met dit weer, en de hoofdpijn. Gatverdarrie! Ik wordt ook echt gek van al die mensen die vragen, is ie er nog niet. Of, hij mag nu wel komen hoor!
@ laura: Wat leuk om dat met je moeder te doen zeg ! Wat leuk dat ze al die verhalen nog weet! @ Ilse: Lekker geshopt!!! Heerlijk hoor. jammer van je blaren @ Kuide: Grrr stomme voorweeen! We willen echte! Irritant die mensen ja ... alsof je dat zelf niet weet!
@rianne, ja veel verhalen wist ze ook nog, maar ze heeft ook alles erbij geschreven in het foto album. Echt super! Zo ook dat mijn vader 3 weken vrij had genomen, maar dus 3 weken lang snooker (dat is altijd rond mijn verjaardag) heeft liggen kijken en geprobeerd heeft net zoveel te slapen als ik haha
Net even naar brievenbus gefietst haha mischien dat wat bewegen helpt... was wel vermoeiend moet ik zeggen al is het maar 5 min fietsen
Pff wat een hitte zeg, ondanks de harde wind zit ik me te pletter te zweten, nog een kadootje van de zwangerschap denk ik dat zweten. Heide wat een verhaal zeg, vooral die rit naar het ziekenhuis en in de rolstoel pff. Laura leuk om dat soort verhalen te horen he. Hmm nog steeds voorweeen, komt niet echt verder he. Is je hoofdpijn weer erger geworden? Idee om met je olifantenpootjes in een bak met koud water te gaan zitten? Is lekker verkoelend en hielp mij altijd wel en in bed een kussen onder je voeten. Ilse lekker shoppen! zou ook heel graag weer voor mezelf willen shoppen maar nog even wat afvallen , zit er deze zomer denk ik niet in, blijf een beetje hangen op 51 kg. Rianne hoe gaat het nu met Lenthe, heeft ze nog veel last van krampjes?
@Sunshine, hoofdpijn was gisteravond erger, door die oogdruppels. Is nu weer gewoon aanwezig zeg maar. Ja ga zo ff in voetenbad met koud water.. (lekker zon massage ding) Fijn he dat warme weer.. lekker zweten pffff
@sanne, bij jou ook al.. hier ook hoor ongi krampen, en voorweeen.. kleine is hier ook regelmatig met zijn billen aan t schudden
@ laura Hmm fijn is dat, soms vraag je je af wat ze doen in zo'n ziekenhuis. Las dat je er geen bal mee opgeschoten was. Begrijp niet goed waarom ze je niet inleiden hoor, dit is gewoon mishandeling :x. Zo ga je niet met mensen om. Zag dat je morgen weer naar de gyn moet, spannend! @ Sanne ja ik weet het maar ik ben niet zo lang en voor de bevalling woog ik 48 kg en daar wil graag naar terug. Ik word zo snel zo'n dik propje. Onze buurvrouw is bevallen van een jongen! Leuk kan die met Niek spelen .