@sunshine, als t begonnen is duurt het hier wel al de hele dag Merk het morgen wel de gyn moet maar gewoon is gaan kijken hoe t ervoor staat daar beneden! Ben ook echt wel pissig over gister.. beetje druppels in mijn ogen kwakken zonder te melden dat je dan dus niet meer kan rijden, voor t zelfde geldt was ik alleen! En van die druppels worden je pupillen super groot, dus buiten in de volle zon kunnen je pupillen niet klein worden. Heel fijn als je al hoofdpijn hebt. Ipv dat ze even melden wat die druppels doen en waarom dan had ik kunnen zeggen dat t misschien niet zon goed plan was!! Maar nee.. je bent zwanger waarom zouden ze je als een mens behandelen en je uitleggen wat ze doen he? Dus dat krijgt de gyn morgen ook wel te horen.
Ja die druppels heb ik ook een keer gehad, was toen gelukkig niet met de auto. Maar ja heb toen wel de bus gemist omdat ik alles zo wazig zag dat ik niet kon zien welke bus het was. Ben toen maar lopend naar huis gegaan, erg fijn. Je ziet er echt geen bal mee en idd. ze hadden dat best wel even kunnen zeggen of een andere afspraak kunnen maken hiervoor. Gelukkig was je vader mee.
@Muttie met 2 weken zijn wij geloof ik van 90 naar 100 cc gegaan. Jason krijgt dat nu nog soms maar met moeite op. @Heide oh lekker genieten nu van jullie gezinnetje. Waarom had je voor die laatste 2 dagen een andere kraamhulp gekregen? @Kuide wat leuk dat je met je moeder door je babyalbum hebt gebladerd @Ilse oh lekker hoor geshopt wel balen van die blaren op je hiel @Kuide oh lekker irritant dan die mensen die dat vragen alsof je zelf niet wilt dat hij eruit komt.... @Sunhine nou 51 kilo is toch best netjes,weet niet wat je gewicht was voor je zwschap. Ik blijf steken rond de 54 kilo niet echt relaxed want ik woog hiervoor 45 en zou graag terug willen naar dat gewicht omdat ik niet zo groot ben @Sanne nou hopen dat die ongi krampen nu eens doorzetten!! @Sunshine leuk dat je buuf bevallen is! Heeft Niek straks een leuk speelkameraatje @Kuide logisch dat je pissed bent over gisteren. Tis niet normaal hoe ze je in het ziekenhuis behandelen alsof je een klein kind bent ofzo! Soms denken mensen echt dat als je zwanger bent je gelijk niet meer normaal na kan denken ofzo..Wel goed dat je dat ook even tegen je gyn gaat zeggen. Hoe is het nu met je hoofdpijn? Ik hoop echt ook voor jou dat het nu eens een keertje door zet! Meiden mijn duimen draaien hier overuren hoor voor jullie!!! Dikke knuffel Heb mijn ventje overgehaald om vanavond ook even over de braderie te gaan. Tis lekker weer en heb wel zin om even te wandelen met zn 3tjes.Hij zou eigenlijk gaan sporten maar vind het helemaal niet erg om niet te gaan hahaha. We hebben een bon van zijn werk gekregen van 50,- bij V&D. We zouden eigenlijk een pakket krijgen maar waren constant leveringsproblemen dus nu die bon.
Hey meiden!!! Nog steeds alles rustig dames? Sunshine, dat zweten ken ik. Echt niet normaal! Ik ga vanavond mijn anti-zweet middel maar even gebruiken. Julian ligt al 2 uur in de kinderwagen in de tuin Hoewel, mijn vriend gaat NU weg met de auto dus die zal zo wel wakker worden hahaha
Aaliyah, veel plezier!! Ik krijg vanavond mijn oom en tante op visite, hoop dat ze een beetje op tijd weg gaan kunnen wij ook nog even wandelen
En kilo's, ik blijf steken op de 67 en ik woog 62 voor mijn zwangerschap. Baal er ook echt van dat ik mijn g-star broek en rok niet aan kan.
@nathalie, hier nog alles t zelfde 4 harde buiken/voorweeen per uur, wat ongi krampen en een redelijk aanwezig kindje... sinds 9 uur vanmorgen al zo
Net lekker koud voetenbad genomen, heerlijk voetjes krompen gelijk een stukje!! Mijn vader vond het geweldig dat ik dat oude voetenbadding gevonden had, dus die zit nu ook te borrelen met zijn voeten in koud water haha
Hallo meiden! Even een heel kort berichtje, maar dat maak ik snel goed. Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ons meisje doet het ontzettend goed en we zijn vandaag lekker thuis gekomen. Heb een paar foto's op de site staan. Volgen er snel meer, plus het hele verhaal natuurlijk. Tot snel Dikke zoen
Gezellig Laura! En dat terwijl het al zo warm is! Lijkt me erg lekker zo'n voetenbad en je paps heeft hem gelijk ingepikt Ik ga Julian wakker maken. Die had om kwart over 6 al een flesje gemoeten, maar hij ligt nog zo lekker te slapen.
stephanie, wat fijn dat jullie weer thuis zijn! en mooie fotos Kuide en sanne 'lekker' aan het rommelen? Hopelijk zet het door.... Hier heeft de kleine nog 1 dag de tijd.....denk niet dat dat hem gaat worden, dus lekker overtijd lopen......
@Kuide haha groot gelijk dat je pa m ingepikt heeft hihi @Nathalie oh leuk dat je oom en tante op bezoek komen @Stephanie leuk dat je wat laat horen! Ga vanavond even de foto's bekijken. Pff schoonmoeder belde nog op ze wil morgen langs komen, terwijl we daar vrijdag nog geweest zijn. Heb er helemaal geen zin in maarja ik kan geen nee zeggen... Ik ga Jason even wakker maken voor zn flesje dan kunnen we zometeen lekker weg!
Meiden veel plezier op de braderie (begrijp dezelfde braderie?) Hier in brabant is vanavond niets te beleven. Stephanie fijn dat jullie weer thuis zijn! Sunshine als ik 51 kilo weeg, word ik opgenomen denk ik.. Vervelend he die laatste kilo's. Ik moet er nog 2 om weer op m'n startgewicht te komen en nog 4 op mijn streefgewicht. Mag ik even showen:
hallo meiden ben ik weer, braderie was leuk maar wel warm zeg, heb vooral op het terras gezeten. Had nog wel nep birkenstocks met steentjes erop voor 10 euro en 3 orchideeen voor 10 euro. Verder niks. @ilse lekker dat eva zo lang heeft doorgeslapen. @jolan ja spreek je kleintje maar toe dat ze moet komen! @buddie ja heb vaak geen auto deze weken helaas, volgende week wel weer maar ja weet niet hoe ik er dan aan toe ben hihi. Het was wel gezellig de braderie maar voor de spullen hoef je niet gaan. Oh lees net dat je ff gaat, veel plezier! @heide ja rustig weer opbouwen. Hoop dat je snel weer lekker kan wandelen. Voorlopig blijft het lekker weer dat scheelt! Wat rot dat je nog naar het ziekenhuis moest, gelukkig was het daar snel gedaan! @kuide sterkte meis met de warmte en voorweeen. Succes morgen bij de vk. @sunshine netjes hoor 51 kilo dat woog ik toen ik 18 was hihi. De rest komt straks wel als je achter niek moet aanrennen.
Hallo!!!! Jij ziet er al goed uit zeg! Zou willen dat ik dat had. Hier nog een kwab buikje hoor. Maar moet zeggen had voor bevalling ook al een klein buikje. Zo ga er een eind aan maken. Lekker even nog in de tuin genieten van het mooie weer. Fijne avond en slaap ze allemaal!
@allemaal fijne avond, ik ga afsluiten hier. Voorweeen, ongi krampen en druk kind blijven maar voortduren. Hoop dat ik kan slapen, of dat het door zet (PLSSSSS BABY KOM ERUIT!!!) morgen middag pas bij de gyn, hoop dat t niet door gaat omdat ik dr smorgens al ben!