Volgens mij slapen ze pas echt door als ze ouder zijn. Tenminste dat is wat ik hoorde van vriendinnen. Julian heeft nu zijn laatste fles dus verwacht hem vannacht om 3 uur weer. Tenzij hij wat langer slaapt
Oh oke ja omdat hier ook al beebs zijn die doorslapen vandaar! Oh lekker hoor dan slaapt ie 4 uur achter elkaar, wou dat Jason dat deed hihi die komt netjes om de 3 uur.
Hey ladies... heb weer niet alles gelezen hoor..sorry! Finn heeft de afgelopen dagen een beetje last van zn oogje...het is heel erg ontstoken...we zijn ook naar de huisarts geweest met hem. Hij is daardoor erg onrustig...helaas voor ons..haha!!! Ook heeft ie af en toe last van krampjes...maar de cinababy helpt erg goed! Als Stefan over 1,5 week weer werken is denk ik dat ik hier weer vaker ben hoor! Nu zijn we zo lekker bezig met zn 3en! Ow...ik las wel iets van Jolan...ik denk dat het wel eens migraine kan zijn...het klinkt mij namelijk heel bekend! Je zou de huisarts kunnen bellen...maar die kan er niet zoveel mee...helemaal omdat het kan zijn dat het alleen tijdens je zwangerschap opspeelt door de hormonen (bij mij juist andersom...tijdens de zwangerschap geen last!) Meiden...ik ga weer...mn ventje huilt weer! Tot snel!
Goede morgen, hier een vroege vogel. Lag al een uur wakker, toch maar opgestaan, probeer straks wel weer te slapen ofzo. Amper geslapen vanacht elk uur wakker en naar de wc. Ook nog steeds voorweeen en hoofdpijn schiet niet op dit. @jolan, hoe was je bloeddruk bij de laatste controle? En heb je hoofdpijn, of gehad tijdens dat gezichtsverlies? ga maar alvast ontbijten..
morgen, hioer ook een vroege vogel, kleintje is hier vanaf 2 uur aan het mopperen, half 3 de fles maar gegeven en toen heeft hij maar weer tothalf6 geslapen en huilt nu al weer. dus mama ook maar even geslapen, de kleine gaat vandaag voor een paar uurtjes naar oma, mama wil even bijtanken, ga lekker even met manlief mee op de vrachtwagen dus dames tot vanavond maar weer kus joanita
Goedemorgen! Heb niet bijgelezen...sorry! Ik ben zo megamoe... heel slecht geslapen weer (net als sommige andere dames hier, dikke knuffel voor jullie) en ontzettend moe ook van de verkoudheid... Straks naar de vk. Ga denk ik maar eens vragen of ze wil kijken of er al iets gaande is daar beneden... Tot later!
@marlieke, jij ook al zon slechte nacht! balen he! hoop dat de vk wil kijken, ga dat ook vragen aan mijn gyn. Ben om half 7 maar weer naar bed gegaan, en toch nog 1,5 uur kunnen slapen..
Dat is fijn, Kuide! En tja, praat me er niet van...slechte nachten. Ze komen me de keel uit. Kan wel janken wat dat betreft. Zal manlief maar eens bellen om te vragen of ie meegaat. Hij zit momenteel lekker dichtbij op zijn werk. 5 minuutjes rijden vanaf ons huis! Tot later vandaag en sterkte maar weer om deze (warme) dag door te komen!
Hallo lieve meiden, Heb even de puf en tijd nog niet om bij te lezen. (zou ook de resterende kraamtijd in beslag nemen denk ik ) Misschien heeft iemand een korte update voor me zodat ik vanaf hier weer mee kan komen? Ons meisje doet het geweldig goed. We moesten ze vanacht om 4:00 en vanmorgen om 7:00 wakker maken. Dan is ze even gezellig wakker, drinkt de fles leeg en slaapt verder. Ze is zo zoet!!!!!!!!! Nu ga ik me eventjes opfrissen en dan mag papa d'r voor 't eerst badderen. Dus sorrie als ik nog niet gereageerd heb, maar lees vanaf hier weer verder. Kus
Goedemorgen, Hier nog geen kleintje helaas, kmoet zeggen kheb wel eens goed geslapen vannacht ondanks de warmte mn lichaam had de slaap blijkbaar toch wel nodig na een week niet te hebben geslapen haha. Vannacht ook nog wat ongikrampen gehad, op het moment vrij rustig weer ....
Goedemorgen! Laura en Marlieke wat vervelend dat jullie weer zo'n slechte nacht achter de rug hebben. Ik hoop dat de vk en gyn vandaag iets voor jullie wil en kan betekenen. Succes vanmiddag
Goedemorgen meiden!! Hier nog een redelijk vroege vogel. Julian wil niet slapen na zijn fles van 8 uur, maar hij moet van mij. Vanmiddag gaan we namelijk even naar mijn werk en dan moet ie wel gezellig zijn hahaha Gisteravond om 11 uur heeft ie zijn fles gehad en kwam vanmorgen om half 5 pas weer, heerlijk! Meiden nog steeds niets? Vervelend hoor! Sterkte en ik hoop dat de vk jullie snel kan helpen!
Joanita, lekker hoor om vandaag even met wat anders bezig te zijn dan de kleine. Hoop dat er airco op de vrachtwagen zit? Vind trouwens knap dat je al zo snel de kleine naar oma brengt!
hoi meiden ik wou even laten weten dat ik een super trotse moeder ben! alles gaat hartstikke goed levi drinkt zijn fles goed leeg en is een heel tevreden kindje! de bevalling was erg heftig het verhaal volgt nog! ik gaat even kijken of er nog meer meiden bevallen zijn.
Mandy gefeliciteerd!!! Tijd voor een nieuwe banner meid. Leuke naam trouwens, m'n vriendin is 3 weken terug bevallen van een zoon Levi.
Stephanie, wat een mooie meid is Esmee!!! Leuk pakje, heeft Julian ook heel veel aan. Staat hem echt geweldig
@ heide: Vervelend van die urineweginfectie. Hoop dat je niet veel last van hebt en dat de medicijnen snel aanslaat. Ik ben heeeeeel jaloers op de meiden die bv geven. Mijn borsten waren na 1 nacht helemaal kapot. Tuurlijk door verkeerd aanleggen. Met heel veel verdriet ben ik toen over gestapt naar de fles. Ik had er geen vrede mee en heb toen besloten om te gaan kolven. Mijn melk kwam zeer langzaam op gang en na 5 dagen kolven en niet aanleggen waren de kloven weg. Ik heb Eva mbv kraamzorg en lactatiekundige opnieuw proberen aan te leggen. Eva gaf heel veel spanning en borstvoeding moet iets leuks blijven. Ze is ook verwend door de speen van de fles. Toch weer doorgezet en borstvoedinghulpset geprobeerd icm tepelhoedje. Tepelhoedje pakte ze alleen deed het weer pijn. LK adviseerde ook nog oefeningen met de vinger, dus ook nog fingerfeeding gedaan. Nu weer na een paar dagen oefenen doet Eva me nog steeds veel pijn en de borstvoeding begint nu echt een frustratie voor ons beide te worden. Ook het kolven gaat me nu tegenstaan. Ben de hele dag alleen maar met kolven en voeden bezig. Lang verhaal kort te maken: Ik heb nu de hoop opgegeven dat Eva nog de borst pakt en het kolven is me te intensief. Ik stop ermee. De standaardzin: met de fles worden ze ook groot, komt me even m'n strot uit. Ik wilde echt heel graag die intimiteit met m'n dochter, maar het is niet anders. Voor m'n gevoel heb ik alles geprobeerd. Ik ben dus heeeel jaloers op de meiden die melk in overvloed hebben en waar de beebs wel goed happen. Hou vol, het is zoiets moois!
Wat balen Ilse dat het niet lukt! Kan me heel goed voorstellen dat je even verdrietig bent! En naar andere mensen moet je niet luisteren.